[Friss hozzászólások] [Későbbi] [1412-1393] [1392-1373] [1372-1353] [1352-1333] [1332-1313] [1312-1293] [1292-1273] [1272-1253] [1252-1233] [1232-1213] [1212-1193] [1192-1173] [1172-1153] [1152-1133] [1132-1113] [1112-1093] [1092-1073] [1072-1053] [1052-1033] [1032-1013] [1012-993] [992-973] [972-953] [952-933] [932-913] [912-893] [892-873] [872-853] [852-833] [832-813] [812-793] [792-773] [772-753] [752-733] [732-713] [712-693] [692-673] [672-653] [652-633] [632-613] [612-593] [592-573] [572-553] [552-533] [532-513] [512-493] [492-473] [472-453] [Korábbi]
Nem, én még nem voltam Smokovec-ben, vagy legalábbis nem tudok róla! A beszámolód viszont remek, csak így tovább! Üdv: Imcsi |
Sziasztok! Amint ígértem következzen az élménybeszámoló:
Az egész Tátrás kirándulás sorozat még tavaly előtt kezdődött. Az akkori autóm klubjában vetettem fel az ötletet, hogy mi lenne ha klubos kirándulást rendeznénk a tátrában, esetleg egy kis sieléssel összekötve. Jó ötletnek bizonyult, mert egy pár klubtag azonnal "ráharapott" a dologra. Onnantól kezdve sorra szerveztük a kiruccanásokat. Az idei is egy ilyen kirándulás-sielés volt. Annyiban azonban különbözött az előzőektől, hogy most már barátok, rokonok is jöttek, valamint én már nem Fordal mentem, így egy kicsit off-os, (márkaidegen) voltam. ;-) 21-én reggel, szállingózó hóesésben találkoztunk az M3-as kivezetőjénél lévő kagylós kútnál. Innen 4 autóval indultunk kifelé. Természetesen mi voltunk a felvezető autó. Most viszon nem tévedtem el, mint a tavalyi nagy klub-találkozó alkalmával, mikor kb 30 autóval mögöttem "tévútra" vittük a társaságot, mert rossz irányba mentünk. :-) Most is mindegyik autóban volt egy-egy PMR rádió (toki-voki) így menet közben is tudtunk kommunikálni, nameg lökni a sok hülyeséget. Az út jó volt, hótorlaszok, akadályok nem voltak, de a forgalom nagyon lassú volt ezért kb 5 óra alatt értünk ki. Elfoglaltuk a szállást és megvártuk az ország másik pontáról érkező és ezért nem velünk konvojban jövő barátunkat, majd mindannyian elmentünk kirándulni a Csorba-tóhoz. Este vendéglőben vacsiztunk, mint mindíg. Fejenkén 150-200 koronából (1050-2400 Ft) simán megvacsiztunk levessel, frissensülttel, salátával innivalóval együtt. A többi napot nem írom le részletesen, mert nagyon hosszú lenne. A lényeg az, hogy egyik nap sieltünk, szánkóztunk a másik nap kirándultunk. Egyik program sem volt kötelező, ha valakinek máshoz volt kedve az mást csinált. Többször átmentünk Lengyelországba, kirándulni, Saslikot enni. Esténként összejöttünk a Panzió bárjában egy kis koktélozásra és az élmények átbeszélésére. Az időjárás: A második nap kivételével -17 és -20 fok között járt a hőmérséklet és szikrázó verőfényes napsütés volt. Kívánni sem lehetett volna jobbat. A második napon nagyon hideg volt. Nappal -23 körül járt éjjel -30 fok körül!!! Szerencsére a Panziónak ahol megszálltunk volt teremgarázsa, így a Drága Kicsikém jó melegben aludt minden éjjel. Az autó fantasztikusan jól viselkedett! Minden egyes km-t (mit km-t? métert!) élveztem vele! Nem gondoltam volna azelőtt, hogy ilyen jó autó a Hyundai! Igaz én sem sajnáltam Tőle semmi jót. A legjobb gázolajat kapta (itthon Alpesi Diesel, kint Ultimate Diesel), -40 fokos ablakmosó folyadékot kapott, garázsban aludt és nagyon finoman bántam vele. De az autó dicséretét inkább a Tucson topikba folytatnám. ;-)
Egy szó mint száz fantasztikusan jó kirándulás volt ismét. Csak ajánlani tudom mindenkinek a Magas Tátrát és a HYUNDAI-t!
|
Kívánságod parancs!
Csak nem Te is ott voltál?
JBela |
Szia Jbela! Üdv újra itthon! Te Smokovec-ban voltál, és nem is mondtad? Nem szép tőled! Várom a beszámolót! Üdv: Imcsi |
Sziasztok!
Hazaértünk!
Köszönöm a sok jókívánságot! Este írok majd egy hosszabb élménybeszámolót, csak most nagyon sok munkám van még. A Tucson topikba meg majd megírom az autóval kapcsolatos tapasztalataimat. :-)
Ja és köszönöm az ismeretlen meseírónak, hogy beleszőtt a mesébe. :-)
Üdvözlettel: JBela |
Légbeömlő szenzortól egyszr nem kapott jelet a komputer. Ez volt a check engines gond.
Tildy |
Látom ám, hogy szervezkedtetek míg nálam a szolgáltató szívózoztt. Tegnap este óta nem jártam neten. :-( A lényeg, hogy szerintem 10-kor már az M5-M0-nál kéne lenni, mert félek ,hogy soha nem érünk oda. Mit szóltok?
Pihe |
Szia Upyt
Érdeklödni szeretnék hogy van-e neked jobb elsö ablak emelöd(elektromos) ha igen akkor légyszi jellez vissza...
Elörre is köszönöm.
By.: Zsola |
háj tildy, válaszolok az Accent fórumban! ... Sopi |
Szia Tildy! Úgy néz ki, a Centitek tűrőképesség-vizsgálatot tart Nálatok! Ne hagyjátok Magatokat, elvégre ki az úr a háznál? Üdv: Imcsi |
A manóba lemaradt a nevem az előző hozzászólásból:S Szal tildy voltam .Meg vagyok. Meg leszek is:D |
Újra itt:) MEgvan a jogsim:D:D Ennek örömére a kis accentünk folyamatosan check enginezik, kiégett a légkondi be kikapcsolást jelző világítása, a hátsó ablakmosáskor elöl is kelepel az ablaktörlő, és az órát sem hagyja beállítani... Miért csinálja? |
Emberek valakinek agyára ment a Hunyadija a hyundai 3-on :-) üdv drezda |
Február 11 9-9.30Felvonulási tér. |
Üdv a klubban WFera! Te is jössz Kmétre? Üdv: Imcsi |
WFera nevű klóntestvérem kedvence a képtárban.
Pihe |
Nézzétek meg lécci a Kiás vendégkönyvet, hátha tud valaki segíteni.
Pihe |
Sziasztok!
Ma összeszedem minden gondolatomat a klub életével kapcsban és holnap megírom őket. Hallottam egy kis "incidensről", erről is leírom a véleményem. A vizsgák rendben meglettek, köszönöm a szurkolást!!!
Már iszonyúan várom a kméti talit! Végre, újra együtt a Nagy Csapat!
Hát egyenlőre ennyi. Legyetek jók és vigyázzatok magatokra nagyon!!!!!!!!!
Üdv:Kornél |
A kedves ismeretlen meseíró nagyon feldobta a 3. látogatottságát! Igazi manager-alkat! Üdv: Imcsi |
[Friss hozzászólások] [Későbbi] [1412-1393] [1392-1373] [1372-1353] [1352-1333] [1332-1313] [1312-1293] [1292-1273] [1272-1253] [1252-1233] [1232-1213] [1212-1193] [1192-1173] [1172-1153] [1152-1133] [1132-1113] [1112-1093] [1092-1073] [1072-1053] [1052-1033] [1032-1013] [1012-993] [992-973] [972-953] [952-933] [932-913] [912-893] [892-873] [872-853] [852-833] [832-813] [812-793] [792-773] [772-753] [752-733] [732-713] [712-693] [692-673] [672-653] [652-633] [632-613] [612-593] [592-573] [572-553] [552-533] [532-513] [512-493] [492-473] [472-453] [Korábbi]
|