[Friss hozzászólások] [Későbbi] [1412-1393] [1392-1373] [1372-1353] [1352-1333] [1332-1313] [1312-1293] [1292-1273] [1272-1253] [1252-1233] [1232-1213] [1212-1193] [1192-1173] [1172-1153] [1152-1133] [1132-1113] [1112-1093] [1092-1073] [1072-1053] [1052-1033] [1032-1013] [1012-993] [992-973] [972-953] [952-933] [932-913] [912-893] [892-873] [872-853] [852-833] [832-813] [812-793] [792-773] [772-753] [752-733] [732-713] [712-693] [692-673] [672-653] [652-633] [632-613] [612-593] [592-573] [572-553] [552-533] [532-513] [512-493] [492-473] [472-453] [Korábbi]
A Fehérvári úton van!
Ha a pályán jöttök,a Székesfehérvári lejárónál kell lejönni.Győr felé haladva,a városba beérve mindig csak egyenesen a Fehérvári úton,amíg egy többsávos kereszteződésen áthaladva jobb oldalon öles betűkkel az épület falán felirat:Hyundai.Nem lehet eltéveszteni!
Üdv:Predator |
Köszönöm a tájékoztatás. Stefán
|
Stefán! Biztos mennek Bp-ről, szerintem nemsokára üzenni fog valaki. Csak biztos szét van széledve a társaság. Egyébént én ismerős vagyok Győrben valamennyire, de lövésem sincs hol van a szalon, most kérdeztem meg a győri barátnőmet, de ő se tudja.
Pihe |
sziasztok!Senki nem megy Budapestről?Nemtudom holvan Győrben a szalon. Stefán
|
:)
A klaszikus: "almát, kötrével"!
...egyébként a korosztályos és mértehelyes béjemvék és merdzsók ha akarom, csak a farom nézik.... |
Te Kornél ezt az elvetemült béjemvés levelet mélben kaptad? :-)))
Pihe |
Elnök Úr! Minden elismerésem a tiéd! Üdv:Predator |
Kaptunk választ a TotoalCar-tól!
Bazsó Gábor Úr abszoltút normális hangvételű levelében leírtakkal nem értek maradéktalanul egyet, de a válaszra méltatás ténye önmagáért beszél! Kérte, hogy ne vetessük ki a cikket, mert az pozitív példakánt szolgálhat mások számára. A döntést végül rá biztam. Ismételten felajánlottam segítségünket és ismét kapnak majd meghívást a tavaszi nagytalira is. Remeélem nem gond, hogy azt írtam, nem haragszunk rájuk, de kérjük őket, hogy legközelebb az igazi tesztelők véleményét is vegyék figyelembe.
Hát ennyi. Elég forgalmas ez a nap nekem...:)))
Üdv:Kornél |
 Egy aláíratlan "gyűlölet levél":
"Úgy gondolom, egy autós tesztnél mindig arra kell törekedni, hogy a szubjekltív vélemény ne hangozzon el, ha mégis megtörténik igyekezni kell azt minél kisebb arányban megjelentetni. [...] A szánalmas jelző pedig nem egy autós műsorba illő megjegyzés, kinek mi a szánalmas, arra egy néző nem kiváncsi. Az Ignises hasonlítás szintén sántít kicsit, de minthogy jól ismerem az Ignist még hosszútávú összahasonlítási alapon is van.! Az Ignis összeszeréli minősége, fogyasztása és helykínálata (méretéhez képest) nagyon rossz. Ráadásul olyan műszaki megoldások is szerepelnek benne ami hagy némi kívánni valót maga után. [....] A Hyundai Klub Magyarország nevében kérem, hogy egy következő Hyundai tesztnél keresse fel honlapunkat és ott próbáljon meg valós "teszt" információkhoz jutni." "
Egy autó tesztnél csak szubjektív lehet az ember. Ő ül benne, az ő benyomásait tudja elmondani/leírni. Ha egy autó valakinek szánalmas, akkor hadd legyen neki az. Ha nekem valami kerek, akkor hiába mondják hogy kocka, nekem kerek marad. Az autó egyébként tényleg szánalmas és gusztustalan ronda. Nem értem, hogy lehet megvenni. Mondjuk a gyártását sem igazán értem meg. A tulajok meg sajnos nem tudnak vezetni, csak a baj van velük. Akármi történik bepánikolnak, nem tudnak urrá lenni a helyzeten, a keskeny szarral elfoglalnak mindent, parkolni nem tudnak... (Folyamatosan küzdök egy atosossal aki elfoglal mindig 2 normál méretű autó helyét. Itt is olvastam az atos topikban, hogy a belső sávban vánszorog az M1-en az Atos-szal és fel van háborodva ha letolják. Hát ha nézelődni, gomázni akar, akkor húzódjon le a külső sávba!!!! Ez minden kisautósra igaz (suzuki, atos....) Tanuljanak meg vezetni kérem!!!!"
Tisztelt Névtelen!
Bár válaszra sem kéne méltatnom, de mégis megteszem. Nincs igaza amikor azt írja, hogy egy tesztnek szubjektívnek kell lennie. Ha kíváncsi vagyok valakinek (nem "szakújságíró") a véleményére, akkor jöhet a szubjektív vélemény, de ha egy hozzáértő ember végez tesztet, neki csak a tényekre szabad alapoznia. Amit meg Ők írtak az nem egyezik a tényekkel!! A másik, nem tudom maga milyen autóval közlekedik, de pont a maga modora miatt ilyen ebben az országban a közlekedési morál. Én is leszólhatnám akármelyik márkát, mégsem teszem. Mindenki olyan kocsiban űl amilyenben akar, vagy amit megengedhet magának. Ha valakivel baja van, menjen oda hozzá és közölje vele, ne egy aláíratlan levélben panaszkodjon. Tény, hogy a Hyundai a világ leggyorsabban fejlődő márkája és a Toyotán kívűl egy autómárka sem (!!!) közelíti meg a megbizhatóságát. Német autó (sicc!), francia autók... lényegtelen melyiket írom, a számok önmagukért beszélnek! Még egy dolog csak, engem nem szoktak lenyomni a belsősávban, maximum akkor, ha az illető a 130 helyett mondjuk 220-al közlekedik, no Ő meg villogjon. Amúgy maga sem hinné el mire is képes egy kis autó...!
Remélem legközelebb aláírja a levelét, mert az életben ezt sokszor nem nézik jó szemmel!
Tisztelettel:
Füredi Kornél
HKM |
Az Autó2 újságban is tesztelték a Hyundai Atos Prime-ot. Íme néhány idézet, mely cáfolja Winkler Úr megállapításait:
"...letisztult vonalakat mutató forma dacol a kor a divatjával, meredek oldalfalaival és kombis hátával ügyes térnyerő..."
"Az Atos hossza (3565 mm) és tengelytávja (2380 mm) a városi minik között szintén a legnagyobb, ami főként a kategóriarekorder (!!), 220 literes csomagterében érezhető, de az utastér is megfelelő helyet ad."
"A rakodótér kívülről kulccsal vagy az utastérből karral nyílik az igényesen kárpitozott poggyásztérre."
"...2730-as percenkénti főtengelyfordulattal még viszonylag csendesen fut, felette hatványozottan nő a motorhang, az autópályás 130-nál (!!) 4000-ret fordul a főtengely ötödikben..."
"...130-ról ötödikben még jól gyorsul."
"A lökhárítók alapáron fényezettek, védőbetéteik hasznosak."
"Az ajtók tágra nyílnak, jó a beszállási kényelem a magas ülésekre..."
"Jó úttartás"
Megpróbáltam azokat a dolgokat kiemelni, amit a totálkárban hibaként, szánalomra méltóként emlegettek. Ez a teszt nem azért tetszett, mert agyon dícséri a kocsit. Sok valós hibát is kiemel, de teljesen objektív képet mutat erről a típusról.
Tildy! Nővérem kocsijában is sokszor világít a check lámpa, de sosem találtak semmit. Örülök, hogy Moha javaslatával sikerült megoldani a problémát!
Üdv:Kornél |
Sirmoha!!!
Nagyon köszönjük a tippet, ettől tényleg kialudt a check engine. Reméljük nem is tér többet vissza.
Tildy |
Moha! Ezúton is elnézésedet kérem a lista hibája miatt. Amikor kézzel összeírtam az első helyen voltál, aztán ide meg valamiért nem írtam át mindent a lapról. Azt nem tudom, miért! Javítottam a hibát és nem is szeretnénk megúszni, hogy ott legyetek!!!:)))) Még1x ne haragudj! Csütörtökön hívlak vmikor. Üdv és szép napot:Kornél |
Sziasztok! Megoldható lenne,hogy valakivel találkoznánk még az M0-ás on?Ha nem gond. Stefán
|
Srácok! Mi volt itt karácsonykor?! :))
Tildy! Egyszer velem is előfordult ugyanez a jelenség. Semmi érzékelhető hiba és mégis ég a check engine. A szerelő végignézte, de ő sem talált rajta semmit. Ezek után elárulta, hogy előfordult már mással is, de meg akart minket nyugtatni, hogy átnézi. A megoldás: Le kellett húzni az aksiról a sarut, úgy hagyni pár percig. Ezalatt a kompjúter visszaáll a default állapotba. Saru vissza, inditás és onnantól eltűnt a check engine. Ha tényleg nincs semmilyen érzékelhető hiba, próbáljátok meg.
Más! A Móvári listáról hiányoltam a sirmoha 2 fő feliratot. Tudom, hogy nem akarjátok, hogy menjünk:)), de nem ússzátok meg!!:))
A leutazással kapcsolatban a legutóbbi infóm, hogy amennyiben a győri szalon is benne van, akkor ott futnánk össze a szélrózsa minden irányából és onnan konvojozunk egy egészségeset Móvárra Kornél vezetésével. Győrig viszont szabadon. Tudjátok, hogy a biztonságos autózás híve vagyok! Szóval mindenki egyénileg tervezze az útját Győrig, persze, ha netán egymásra akadunk valahol, nem engedjük el egymást. (Már látom, hogy guvadó szemekkel sasolunk minden utunkba kerülő Hyundait és beelőzzük, hogy lássa a matricát...:)) A pontos időt illetően, ha 13:30 ra akarunk Móvárra érni és az Győrtől 34 km-re van, akkor szerintem 12:45 és 13:00 közé tegyük a győri randevút. Szerintem így biztonságos, nem kell egymásra várnunk, ha netán valaki elaludt (esélye van, hogy behozza a sztrádán, ha ott jön) Az én telefonom is publikus (20-9814050), bárki fel tud hívni, ha eltévedt, várjuk meg stb...
sirmoha |
Sziasztok!
Sajna 2 napig nem voltam netközelben, csak pónika közelében... :))
Csináltam fotókat a Pónikámról, szívesen megosztanám veletek, ha kérhetem hozzáértő segítségét, akkor küldeném mailben.. :-)
Remélem mindenkinek jól telt a Karácsony és legalább ilyen jó szilveszteri buliba is lesz... :-)
Nekem sajna csak meló jut megint.... :-(
Üdv. Otis :-) |
Persze Kornél, persze, hogy ugye. :-) Kicsit beteges dolog szerintem amikor telefonon megbeszéljük ezeket a legendákat, mint a nagy "öregek".(félórás beszélgetés, segítsük a mobilszolgáltatók életbenaradását) De példának okádék amikor erről dumáltunk valamelyik este, épp olyan gödörbe voltam, hogy az hittem el van az egész hetem b@$Zva, és mégse volt, mert eszünkbe jutott a sok kaland, rengeteg nevetés amit végtére is ennek a klubnak köszönhetünk. Nézzenek oda, egész szentimentálisak vagyunk. :-))
Pihe |
Először is, Áldott Békés Karácsonyt minden Kedves klubtagnak, így utólag is! :))
...másodszor pedig ezúton közlöm, hogy mostmár tuti hogy a szivesztert Móváron töltjük, sőt, a karavánnak is szeretnék a tagja lenni, csakhogy semmit nem tudok a tervekről.... :))
Annyit tudok, hogy Moha szervezi a Bp-i csapat lejutását,de többet nem...
Szóval Kedves Moha, mivel mostanában kevesebbet vagyok gép és net előtt, írd meg légyszives hogy hol és mikor lesz a gyülekező, akár mail-ben, akár sms-ben.... :-)
most is csak ezért ugrottam be, de azért végigolvasgattam a vendégkönyvet és a fórumokat.... Mivel mindjárt itt a szilveszter, a reflekszióimat majd szóban!
Üdv mindenkinek!
Harrun |
Kedves Klubtagok!
Mint év vége felé szokás, gondoltam én is megpróbálom összegezni az eltelt 1 évet. Természetesen a teljesség igénye nélkül.
Az idei első bejegyzés február 9-én született a vendégkönyvben, szerzője: Zsola! Majd következett Patyi Gáborunk és elindult az a lavina, ami mára már az 1494-ik bejegyzéshez vezetett. Amikor belevágtam ebbe az egészbe, álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer ezt is megérem! Na de menjünk szépen sorba.
Ahogy gyűlt a társaság, kezdett kialakulni egy teljesen hunyadis hangulat idefent. Ennek eredményeképpen körvonalazódott ki lassan (de biztosan) a E.O.T. ötelete. Szervezés és látványos eredmények jellemezték klubbunk akkori életét. Hihetetlen nagy eredménynek éreztük, hogy támogatóra leltünk és van egy hely ahol összejöhetünk néha-néha. Az első "nagytalálkozás" várakozásunkon felül sikerült. Többen jöttek el, mint amennyi emberre számítottunk...számomra euforikus élmény volt. Amikor a pár órás beszélgetés, ismerkedés után hazajöttem a szülők szóhoz sem jutottak, mert egyfolytában csak meséltem, meséltem, meséltem...
Aztán még fel sem ocsúdtunk az első élményből, már beindult a klubdélután megszervezése is. Itt vettük (sajna rajtunk kívülálló ok miatt nem mindenkinek sikerült) át a tagsági kártyákat és a pólókat. Ismét felhőtlen beszélgetés és persze sok nevetés volt jellemző erre a délutánra . Azonban ennek is vége lett.
A honlapon tovább pörgött a klubbélet és tanácsok tanácsok hátán, ötletek ötletek hátán, csak gyűltek és gyűltek. Tagjaink száma egyre nőtt, ami betudható volt a lelkes csapat szórólapozásának. És jött az újabb javaslat: M.O.T., na jó, de milyen legyen? Mit csináljunk? Természetesen ez is nagyobb gond nélkül épkézláb tervvé nőtte ki magát. Bár ehhez az eseményhez fűződik a támogatónk érthetetlen elvesztése, Sir Moha tevékenységének hála egy igazi, nyári, felejthetetlen élménnyé vált a két nap! Természetesen itt is sok olyan sztori született /ugye Pihe?:)) / amiből a jövőre bestsellerként a piacra berobbanó könyvünkben, a Hyundai Klub Legendái 2004-től napjainkig, sok fog szerepelni! Egy szóval a Vándorkupa hagyománnyá nőtte ki magát!
Az egyre növekvő taglétszám miatt úgy gondoltuk más formában, hivatalos mederben kéne tovább terelgetni a klub életét. Így elhatároztuk, hogy egyesületi ruhát öltünk. Megtörtént az alakuló gyűlés és minden simán ment, azonban a GYMS megyei bíroság visszadobta a kérelmünket. Sebaj, megpróbáljuk majd úrja, most már kicsit okosabban...!:)
Mint jellemző a klubéletre, sokáig nem bírtuk egymás nélkül, hát csináltunk magunknak egy "pihenő" hétvégét, ami hát...elég jóra sikeredett (mint az előre várható volt)!
Lassan eltelt a nyár, és ideje volt elbúcsúzni tőle. Felkerekedtünk hát és megsem álltunk Halásztelekig. Itt új, és eddig még nem látott tagok is csatlakoztak hozzánk és a közös szalonnasütés újra erősebbé kovácsolta össze ezt a jó csapatot.
Valamikor szeptember vége felé egy Mohával folytatott telefonbeszélgetés során megemlítette, hogy mi is van a klub születésnapjával? Lesz valami rendezvény? És lett!
Még a HMH-val való tárgyalás kijózanító hatása sem engedte, hogy az Ajkán tartandó 1 évesek lettünk bulin bárkinek rossz kedve legyen...sőt! Önfeledt mulatás volt ennek is vége, és remélem, hogy azok a kedves tagjaink akik akkor voltak először velünk, nem rémültek meg egy csöppet sem tőlünk!
Hát nagyvonalakban ennyi volt ez az év. Ha egy szóban kéne kifejeznem, mit is gondolok a klub első évével kapcsolatban, azt írnám: Gyönyörű!! Sok közös öröm és sok új Barát, sok új barátság, nekem ezt jelenti a Hyundai Klub Magyarország ma. Neveket azért sem nagyon írtam, mert nem tudnám megköszönni mindenkinek egyenként azt a lelkesedést és odaadást amit e társaságért végzett!
Remélem jövőre is megírhatom majd az évvégi összegzésemet, és elmondhatom majd, hogy megérte végig csinálni ezt az évet is, mert lelkileg olyan értékekhez jutottam ismét, melyek pótólhatatlanok!
Köszönöm ezt az évet nektek, és akivel nem találkozom szilveszterkor annak Békés, eredményben és főleg szeretetben gazdag, boldog új évet kívánjak!
Tisztelettel:
Füredi Kornél |
Pesti szervízekben járatos valaki? Néztük itt a kerepesina hyundai Ráczot, ileltve a pesti úti tescónál van a Hyundai Gold. Milyenek a szervízek? ISmeri valaki őket?
Ezt a check engiens dolgot szeretnénk helyre tenni, nameg egy mp3-autósrádiót is lehet be kéne rakni. Tildy |
Húzzunk bele,hogy még az idén meglegyen az aranyérem! Üdv:Predator |
[Friss hozzászólások] [Későbbi] [1412-1393] [1392-1373] [1372-1353] [1352-1333] [1332-1313] [1312-1293] [1292-1273] [1272-1253] [1252-1233] [1232-1213] [1212-1193] [1192-1173] [1172-1153] [1152-1133] [1132-1113] [1112-1093] [1092-1073] [1072-1053] [1052-1033] [1032-1013] [1012-993] [992-973] [972-953] [952-933] [932-913] [912-893] [892-873] [872-853] [852-833] [832-813] [812-793] [792-773] [772-753] [752-733] [732-713] [712-693] [692-673] [672-653] [652-633] [632-613] [612-593] [592-573] [572-553] [552-533] [532-513] [512-493] [492-473] [472-453] [Korábbi]
|