Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Különben nekem is ls (fapados) felszereltségű az Accentem! Még hátsóablak-fűtés sincs benne! De nagyon megbízható!És megy mint az ÁLLAT! |
SZIASZTOK! Teljesen elképesztett,micsoda élet kerekedett itt a Fórumon! Moha,Sopi és Wartyogó!Csak így tovább! Várom az újabb tanulságos storykat! |
Illetve házilag kicseréltem a kazettás magnót CD-s fejegységre, de az nem sokkal bonyolultabb, mint fényszóróizzót cserélni vagy ablakmosó folyadékot tölteni ugye... ;) |
szerettem én is az OFF warnyút, bár nekem a kétütemű a szívem csücske! Ezért is érzem otthon magam a Hunyadiban, ez is jó nyomatékos, mint amaz volt! ON
Felfoghatatlan, hogy abból a felszereltségből mér pont az maradt ki!! Hülyék, hülyék. Csak van egy szerelő, aki beszerel ilyet! Vagy ha nem... bontó? Bár én is félnék házilag buherálni. A Warnyú, az más. |
Szia Sopi!
Nekem még meg is van a Wartyogom,szeretem öt is. 1.3-as a hyundai után a legiobb autó:)) csak a váltóját kellett volna jobban összerakniuk. az accentba van minden, központi zár,légkondi, elektromos ablakemelö, elektromosan állitható tükrök, bal oldalt lent a padlón, tanksapka nyitó, de az mellett nincsen csomagtartó-nyitó:((( ez van,de nekem kell olyan bele,bármi áron, olcsó áron:))
Mosolygos napot:)) Szióka! |
Na, még 6 hozzászólás, és Predator "arathat"! :)
wartyogó: (nekem is Wartyogóm volt ezelőtt! ;-)) nem értem, hogy maradhatott ki, de tuti be lehet tenni, mert LS fölszereltségtől kezdve széria! Te vagy az első, akiről hallom, hogy nincs neki ilyen. BIZTOS HOGY NINCS? Vezetőülés mellett balra elöl lent a padlón, a tanksapka-nyitó mellett!
Nagy részük tisztában van? Nem hiszem! Azzal is, hogy veszélyes, azzal is, hogy csinálja???
|
Sopi! Kanyarban való fékezésről. Az emberek 98% ezt ösztönösen csinálja. Nagy részük (ahogy te is) tisztában van azzal, hogy ez veszélyes, de mégis odalép. Erre némi megoldást nyújt az ABS, de a legjobb, ha gyakoroljuk. Mindig a kanyarba belépő sebességed legyen lassabb, óvatosabb, és onnan már bátrabban és biztonságosan lehet kigyorsítani.
Üdv Wartyogo! Örülünk, hogy itt vagy! Azért vicces, ,hogy pont a Comfort (Kényelem) felszereltségből hiányzik ez az apró, filléres megoldás. |
Sziasztok!
Egy 2005-ÖS Hyundai accent tulajdonosa vagyok:) sajnos comfort felszereltségü az autó, igy belülröl nem nyitható a csomagtartó,ami engem roppantul idegesít! utólag be lehet valamilyen szerkezetet épiteni, hogy ne keljen mindig leállitani a motort,kivenni a kulcsot,kinyitni a zárat,lecsukni a csomagtartot,visszadugni a kulcsot és ujra beinditani a motort:))), ja és hátul nincsen kilincs! ha igen akkor hol, és mennyiért oldható meg?
Köszike! Egyébként naon teccik a honlap,csak így tovább!!! |
Köszi a választ.Azt még had kérdezzem meg hogy a gyári lemezfelni az 5.5x14-es,vagy 6x14-es? |
szerintem is! Jundájból kevesebb van, kevésbé ismerik, hát rásütik, hogy az is koreai, mint a Daewoo vagy a Kia. Azok meg kb. az újabb Fiatokkal vannak egy szinten, talán.
Moha, kösz a sztorikat! Minden infó jól jön. |
Szia Wfera!
Ami szerintem már jól mutat, és még a futóművet sem rázza szét, az egy 15 colos felni. Richmonde hófehérkéjén ilyen van (195 széles). Szerintem kérdezzük Godplayert is ebben a témában. |
Az én storym inkabb tanulságos,mint izgalmas. Ismi B corsat akart lecserelni C corsara, vagy G astrara, tudta, h azert arulom francia automat, hogy egy accentet vegyeek, volt kis eszmecserenk, hogy miert is, mondtam neki, nem gyozkodom nezzen utanna neten, olvasgasson nepiteleteket rola es a nemetekrol is, meg nezze meg eloben.
Na most 5-6eves g astrak, 4 eves corsak helyett 2 eves accenteket nezeget!:)
A Hyundaioknak van szerintem a legjobb ar/ertek aranya hasznaltan, de annyira lebecsulik oket, hogy sokan inkabb vesznek egy kisebb, gyengebb, megbizhatalanabb autot dragabban, csak ne koreai legyen. Az a baj, hogy a daevoo/GM/chevrolet(opel), kia rossz megbizhatosaga rontja a Hyundai hirnevet is, SZERINTEM! |
Sziasztok!
Alufelniből mekkorát szoktatok rakni az Accentre? |
Moha, látom megszívlelted Predator Tanácsát hozzászólását, és már osztogatod is az élményeidet! Nekem tetszett, amit írtál, csak így továbbb! Várom (várjuk!) a folytatást Tőled és Predatortól is! Üdv: Imcsi |
Hétvégi hosszú túránk tapasztalatai, amit vasárnap szereztünk Zsuzsival. Bp-ről szószerint bejártuk Tolnát-Baranyát meg még Somogyországot, Zalát-Vast-GyőrMosonSopront-Fejért. Összesen 720 km de10 órától este11-ig. Autópályán 130-140 km/h végig (kb 250 km), külső úton pedig zömmel 90-100 sok kanyarral és dimbes-dombbal, olykor viharos szélben. Az autó nagyon dinamikus, 5.ben is különösebb gond nélkül mertem előzni, 70-80-ról jól húz. A közepesen kemény/lágy futómű szerintem teljesen jól fogta a kétszámjegyű hepehupás utakat is, nem lettünk tengeribetegek, de nem is dobott el a hupli. 90-100 nál a téli gumi volt a leghangosabb tétel a zajban, a motor, a szél csendes volt. Autópályán 130-nál kezdett hangosodni, ott még jót beszélgettünk, lejtőn "elgurulva" 140 környékén már azért hangos volt a motor is. Igyekeztem a helyes üléspozíciót betartani és szerintem ennek is köszönhető, hogy míg Zsuzsinak bizony zsibbadtak olykor bizonyos porcikái (fenék, hát, derék, pedig az ő testtartása alaphelyzetben példás, tánctanár), addig én semmi ilyesmit nem éreztem. Az tesztfogyasztás pedig a következő: Accent 1.5 benzines, 12 szelep 90 LE: 6,6 l/100 km Finoman bánok alapból az autóval, de nem csúcsfogyasztás elérése volt a cél, hanem, hogy időben odaérjünk mindenhova. Ezt megerősítendő előző hétvégén egy másik túrán voltunk az észak-nyugati tájakon összesen 463 km-en. Ebben arányaiban több volt az autópálya (kb 300 km), az egyéb paraméterek szinte azonosak voltak. A fogyasztás 6,5 l/100 km.
Ezzel hjundikám átlépte a 70 E km. Eddigi hibalista: Kőfelverődés miatt szélvédő repedés, kicsit már rongyos ablaktörlő lapátok, jobb hátsó ajtót a kp zár nem mindig nyitja (kp zár nem gyári, utólagos beszerelés) |
Sziasztok!
Sopi! Hihetetlennek tűnik, de mégis igaz! A kidörzsölt tükörjég+lejtő nem megoldható! Ez van! Itt a pályán 9%-os lejtőnk van lefagyott műgyantával és ha 4 km/h (lépésben szó szerint) jön az autó, akkor sem tud megállni, ABS-el vagy anélkül tök mindegy. Egyetlen dolgot lehet csinálni, keresni egy olyan nyomvonalat, ami nincs még kitaposva csillogóra, akár félig a járdára mászva is. Inkább állj meg előtte, nézd meg merre is tudsz majd menni, mert improvizálni ott már nem lehet. Fontos tudni, hogy a modern ABS-el szerelt autók akkor is stabilak maradnak (láttam már ellenpéldát, de a 90%-ra igaz) és meg tudnak állni, ha csak az egyik oldaluk van jól tapadó felületen. ABS-nélkül is működik, de óvatos pedálmunka kell hozzá és a fékút nagyobb lesz. |
gratulálok! az enyémben százszor annyi van, de még mindig nagyon szeretem. Egy-két apró zavar ugyan befigyelt, most épp nem működik a hátsó ablakmosó, de ez kb. az első probléma az autóval 2 év alatt. |
oké, próbáljuk meg, "jobb a buta valami, mint az okos semmi" alapon!
Csütörtök reggel eléggé hm... megviccelt az útra fagyott jég. Én rögtön láttam, hogy ez gáz, és lépésben mentem majdnem a főútig. Ehhez lefelé kell menni kb. 40 m szintet. A főúthoz közeledve 15 km/h-ról óvatosan elkezdtem fékezni, hát hogy mondjam, tükörjég volt, a fékpedál lehelésére már blokkoltam, úgyhogy hitéletem fellendült abban a pár másodpercben, amíg az autó orra szépen kicsúszott a főútra. Azért 1 m-re bent a főúton megállt, de én eléggé megijedtem. Elég vacak ez az utca, hogy mindig a legvége van legjobban lefagyva. A szerencsén múlt, hogy épp nem jött senki, különben rövidebb lenne a Hunyadi orra egy jó 10centivel.
Amúgy meg észrevettem, hogy rendszeresen fékezek még akkor is, amikor már bent vagyok a kanyarban! Nagy hóban ez öngyilkosság. Egyszer frakón keresztbe is álltam ugyanennek az utcának a tetején, amikor rákanyarodtam. Akkor is szerencsém volt, hogy az utca első 5 méterében épp nem parkolt senki. Újabb törésteszt lett volna különben. |
Sziasztok!
Múlt hét Szerda óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy Accent-nek!Még csak 300 km van benne,de ezidáig nagyon tetszik.Remélem túl sok rossz tapasztalatról nem kell az elkövetkezőkben sem beszámolnom itt a fórumon,csak az élményekről.Hát egyenlőre ennyi,aztán majd meglátjuk.
Sziasztok wfera |
Kornél! Kemény vagy mint a Vídia! |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|