Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
szerintem is beszéld meg a szervízzel. Ha rántást érzel, lehet hogy egy kicsit ragad is a kuplung, tehát nem emel ki teljesen, az viszont hosszú távon növeli a fogyasztást és megeszi a tárcsát! Ne hagyd magad! Nekem nem ránt! Kinyomott kuplungnál könnyedén kell járjon a váltó oda meg vissza! Amúgy észrevettétek, hogy kb. 20 km/h-ig még simán be lehet tenni 1-esbe? A Daewoo Lanosnál meg kellett állni, hogy 1-est lehessen kapcsolni! Ez nagyon kellemes!
Örülök, hogy így beindult itt az élet! :) |
Nem diesel. 1.3-as,és amúgy nagyon kellemesen csalódtam benne.Az előző autóm Suzuki volt,és nem akarom bántani,de ég és föld a Hyundai javára. |
Sziasztok!
Köszönöm szépen a sok választ.Az a helyzet hogy kezdettől fogva ilyen.A másodikat meg a lükvercet elég nehezen is veszi.De majd 1000km-es szervizen megnézetem.De az is lehet hogy csak nekem furcsa. |
Wfera! Milyen autót vezettél előtte? Lehet, hogy annak viszonylag magasan fogott a kuplungja és ez még szokatlan? Apukámból indulok ki. Amikor a Samarából átültünk az első Accentbe, nem tudott vele elindulni, annyival lejjebb fogott a kuplung, hogy állandóan lefulladt. Nekem is harmadszorra sikerült csak.
A mai új autóknál már elvileg nem változik a kuplung a tárcsa kopásával, mert önbeállító (javítsatok ki ha tévednék). A régi verdáknál ahogy kopott, úgy fogott egyre magasabban a kuplung. Na ha egy ilyen autóból ülünk át egy modern vasba, érheti meglepi a bal lábunkat. |
Én is csak azt tudom mondani, hogy ezres szervizen nézesd meg. Hisz az a legtisztább. |
Szia Wfera! Én meglátogatnám a szervizt a helyedben, elvégre garanciális! Kezdettöl fogva ilyen, vagy csak később alakult ki? Üdv. Imcsi |
Szia Wfera!
Ha a kuplungod lent fog:
Nekem tökéletesen jol müködik a kuplungom, kb.:1-2cm holtjátéka van a pedálnak és onnatól fog rendesen. Neked tul lent kezd fogni, ez BAJ. ugyanis a kinyomocsapágy nem tudja megfelelö mértékben elválasztani a kuplungtárcsát, és ezért érezhetö rángás (A wartburgnál igy müködik,remélem az accentnél is:)) probálj meg 2 fokozat között szinkronban váltani,akkor kiküszöbölhető a rántás, hamarosan itt a 1000km-s kötelezö szerviz,ami kb20ezerbe fog kerülni,ha kéred az olaj+szürő cserét(ajánlott)akkor emlitsd meg ezt a problémát.
kb hol fog a kuplungod?
Ez az én véleményem forrást a wartburgos korszakombol vettem
ha nem ez a probléma akkor az hogy dizeles accentot vettél és a nagy nyomaték miatt van egy pici rángatás.. probáld megtalálni a kuplung és a gáz között az egyensulyt, vagy ahogy mondani szokás:arany középutat! |
Sziasztok!
Wartyogó,mivel neked is új az autód had kérdezzem meg,hogy a kuplungod rendesen működik?Az enyémben ugyanis nagyon lent fog,és akár milyen óvatosan bánok vele egy kis rántást érezni minden váltásnál.Most van benne 900 km. |
Sziasztok!
Valami jót kéne írni, hogy zajlon itt az élet, mint pl a dunán a jég... nem is rímel, semmi gond:)) majd legközelebb sikerül.. sok tervem van az autommal, alufelni, kromozott hütörács, xenon izzók, üléshuzat, távirányitos központizár, de legelöször az a kis szemétláda csomagtérajtó nyitot fogom rajta megcsinálni... bár hogy ezt kivitelezni tudjam, kb mégegyszer ennyit kéne keresnem, vagy bankot kéne rabolnom... mert mi nem keresünk valami fényesen(vasutasok:)) a remény hal meg utlojára.De addig is kicserélem a wartburgom hengerfejtömitését,mert az csak 2980 forint és nem akarom az olajcsöpögéssel a környezetem tovább szennyezni:)))
üdv Mindenkinek, és szép estét |
boss:egy kis sztorim nekem is lenne!!!megosztom veletek!!az úgy kezdődtött hogy elindultunk pestre!csak úgy kirándulni,,,az M3-ason,,taliztunk egy új accental,,a "rendszáma" alapján következtettem,,mi 5-en utaztunk,az új accentben-2-en,,,kb:110-es tempónál,,láttuk,hogy kandikál mögöttünk,és megelőzött,mi persze utánna eredtünk és nyomtuk versenyt,,,előzgettük egymást,,140-150-es tempónál,,ez ment kb-12km-en keresztül,,,,ezután faterom megunta az előzgetést,,és belehúztunk mindketten,,,kezdtünk beérni a városba,,ekkor már 175-el mentünk és feladta az új accent"gondolom nem akrta kihajtani szegényt-de lépést tartott velünk,,,de 160-nál ő feladta,,,mi pedig 175-el közelítettük a várost,,,,ez nekem nagyon pozítív élmény volt,az is hogy akkor 8-éves autóval ott hagytuk az új accentet,,,,,ezt nem felejtem el soha!!!ez kb-3-éve történt,,,,örülök neki hogy szegény verdám 5-emberrel szépen vitte a 175-t,,remélem még most bírja a tempót!!azóta nem tépettünk szegénykémmel!!
nos ez lett volna az én kis sztorim az accentemről,,,a verdám teljesítménye:63kw,,,,,1500ccm,,,ezzel az erőforrással nyomtuk le az új accentet!!!annak is örülök hogy az autópályán,feltudjuk venni a versenyt némelyik autóval,,remélem így is lesszs!!:):):)):)):)):):):):):):). |
nálam is összefügg a hátsó ablakmosó hibája a törlők hülyeségével! De nem segít semmi, úgyhogy hamarosan bemegyek a szervízbe és megcsináltatom garanciába, mert borzasztóan zavar, hogy mocskos a hátsó ablak és tehetetlenül nézem! De asszem, ha már túl lennék a garancián, és ez megoldaná, mint nálad, akkor engem se izgatna. |
Szóval : középkonzolon pár világítás "kipukkant" most épp a klímáé ment el...
Nálunk mikor elöl is töröl hátsó mosáskor, akkor hátul nem megy a víz. Megoldás: először elől letörölni, utána már hátul is jó!
Check engine: mivel a kocsi ment , és megy , mint az atom, így a motorral nem lehet gond. Mint kiderült ma : nem kapott a levegobeomlo szenzortol a komputer jelet.
Egyelőre ennyi. |
Tildy!
Az ablaktörlő nálam is töröl elöl is, ha a hátsót mosom, de én azt hittem, csak azért, mert épp nem működik a hátsó ablakmosó! De nemsokára összeszedem magam és viszem garanciába megcsináltatni, és akkor mindenre fény derül.
Nem biztos, hogy ezek összefüggnek, de én ilyenkor megijedek, és inkább beviszem a szerelőbe. A check engine az nem viccel, ha a motornak baja esik, az drága mulatság, addig kell megcsináltatni, amíg még nagyobb baj nincs! De hogy miért csinálja, azt nem tom. |
Szasztok!
Asszem még nem írtam az új TETŐCSOMAGTARTÓRÓL!
A karácsonyfa alatt találtam, de ti ne ott keressétek, mert már leszedtük és elégettük. "Driver" márkájú olasz, és nem száll el. :) Ha jól láttam, az Auchan-ban van ilyen. Külön kell venni a rudakat meg a kapaszkodókat, rá is van írva, hogy Hyundai Accent 2000-től okés. Most szereltem föl. Ha ilyet vesztek, hányjatok fittyet a fölszerelési útmutatóra, mert csak megzavar! Be kell állítani, hogy jól kapaszkodjon az ajtónyílás tetejébe, szép szimmetrikus legyen és minél előrébb legyen az első, és minél hátrébb a hátsó. Affene, most jut eszembe, hogy nem jelöltem be alkoholos filccel, hogy hová állítottam. Sebaj, majd legközelebb megint mérek. A kapaszkodó karmokon meg nincs semmi tompítás, külön vágtam hozzá kis gumialátéteket, nehogy megsértse a fényezést! Szóval egy kicsit barkácsolni kellett, de prímán bevált! Arra kell még figyelni, hogy a rudak szándékosan egy kicsit görbék, és a közepe legyen magasabban, mert statikailag így erősebb. |
Naná, hogy nyomulunk, nagyon pörög az az Alpha engine! :)
Az én MP3-om Elta 7538 névre hallgat, leértékelve vettem 3 hó garanciával. Mégis jobban bízom benne, mint ha egy Daewoo-t vettem volna kicsit drágábban. Van egy-két apró kellemetlensége, de annyi baj legyen! Annyit nem ér.
Elöl H4. Állítólag Citroenekben nagyon nehéz izzót cserélni, ezért sokan nem maguk csinálják, hanem a szervízre bízzák! Tőlem viheted a 300-ast, legfeljebb véletlenül happolom el... ;)
Az én Centimben még turbó gomb is van. Biztos az, mert ha megnyomom, jobban megy az autó. Az van ráírva, A/C. |
Hello! Az ember esze megáll! :-))) Hogy nyomulnak a Centisek! Kancellár remélem most hízik a májad!:-))) Érdekeseket írtók,csak igy tovább! Hajrá Accent!!!
üdv |
Wartyogo!
Részemről Tiéd a 300-as.Jó fej vagy, üdv a Klubban! |
Hy Predátor!
Enyém a 300adik, stipi-stopi,elöre lefoglalom. Tudod miért nincs a Te kocsidban hátsóablak-fütés, és a skodában miért van? Mert a skoda cég gondolt arra,hogy ne fagyjon oda az ember keze, ha be kell tolni az autót(ezért alap), és ebböl következik, hogy a hyundait nem kell betolni:) ezé nem is volt soha skodám,bár fizforralónak jo lett volna:)))
Sopi! én is sk épittettem bele az mp3 lejátszot piooner 4700mpb, és legalább szol ugy,mint a sony!!! ja én még nem cseréltem izzót, nem tudom,melyiket egyszerübb,söt azt se tudom hogy milyen izzó van elöl H3 H4? de addig jó,még nem tudom!
Éljen minden Hyundai-os!!
Szegafrédó |
Egeszsegedre! :))
Johetveget! |
Gyorsan, mielőtt megelőzne valaki! Enyém a 200! Köszönöm fiúk! |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|