Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Az én accentem 2005 októberi , és grafit metál .
De most nem látszik , hogy metál , mert koszos mint egy malac . Nem baj , majd szombaton lemossa a zuhi !
:-))
|
Akik jönnek a HOT-ra, azok között 10 Accent van eddig! 5 klón az biztos, a többit nem tudom, majd ott meglátjuk! |
Össze kéne számolni, hány Accentes tagunk van! Pihe! Csinálsz listát? |
A nagytalin az lesz a feladatod, hogy mindenkinek külön szólj ezügyben. :-)) |
Úgy tudom,van egypár új Accentes a Klubban! Jó lenne,ha itt is bejelentkeznének! |
így van predy! elvégre én vagyok a boss,,:):):):):):):):):):):):):):)):):):):):):):):):):):):):): |
Nem baj,de akkor is Te vagy a Boss!!! :-) |
igaza van rózsinak a szálguldással kapcsolatban,,a benzint nekünk kel kifizetni!! ami persze nem olcsó dolog,,és egyre drágább lesz,,,köszönhető ez sok mindennek!!!de a szálguldás az jó dolog!!!sajnos nekem még nincs jogsim,,így bratyóm mellet ülve,,,élem át a szálguldás örömeit!!!!::):):):):):):):):):):):):):majd ha összejön nekem is majd én repesztek!!!!!csak sajna arra még várni kell!!!
üdv:boss |
köszi predy én is örülök hogy eltudunk menni,,,,hát én megmondom őszintén nem emlékszem rá hogy beszéltünk a gumikról!!!!!!de lehet hogy én vagyok szétszórava,,de azért köszi az infót!!!!!!!!!!
üdv:boss |
Boss!
Örülök,hogy jöttök!
Azt hiszem Veled beszélgettünk egyszer az abroncsok méretéről.De szerintem mindenkinek jól jön ez az infó:
A 155/65 R13 T például azt jelenti: a gumi futófelületének a szélessége 155, az abroncs magassága pedig ennek a 65 százaléka. Az R 13 a kerék átmérőjét jelenti collban. A sor végén lévõ betű pedig a gumi legnagyobb sebességét adja meg. A Q 160 kilométeres maximális sebességet jelent, az R 170-et, az S 180-at, a T 190-et, az U 200-at, a H 210-et, a V-240-et, a W pedig legfeljebb 270 kilométert óránként.
És ez 410.-nek is jó! |
Egy kicsit nem vagyok itthon,aztán Predatort kihagyjátok a száguldozásból? Ez nem szép Tőletek!
Örülök,hogy összejött a 400.
Köszönet mindenkinek! |
Anyegin úr lába van a dologban:ha nem toljuk, ha toljuk, akkor is nekünk kell tankoláskor fizetni! |
ez tetszett,Boss!Imcsi,biztos tulsulyos a francia,azért nem tolod neki. |
Na, azért vannak öregúrasan közlekedők is, mint pl. én! |
mentem már 150-et a 11-es úton is Szentendre előtt... :-) |
Ha itt mindeki így száguldozik , ki sem merem dugni az orromat a sztrádára ! ;-)
|
100-as benzin a tankban,,,adrenalin a scanban,,,féljenek a pályán,,mert scan repeszt a sztrádán!!!!!!
(én meg utána)---:):):):)):):):):):):):):):):):):):):)
üdv:boss |
hát persze scanias nem megy 150-en alul sem tolatva se előre!!!!igaz scan!!!!????autópályán padlógáz van,
üdv:boss |
Geri,ha a tolatás nekem szolt,nem szoktam 130-al tolatni.a 160 izgalmasabb... |
Klubos pályafutásom első kerek száma!bOCSI. |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|