Témaindító hozzászólás
|
2006.05.28. 20:44 - |
Sziasztok ! A napokban vettem egy új Tucsont. Szeretnék chiptuningot rakatni bele. Van valakinek tapasztalata ilyen téren.
Köszi előre is ! |
[60-41] [40-21] [20-1]
Azt elárulhatnád, hogy egy motor mitől kényelmetlen? Egy székről , vagy ülőgarnitúráról, vagy egy ágyról el tudom képzelni! |
négyzet alatti? dehát a Tucson FuratxLöket = 83x92 ! A löket a nagyobb! Valami másról lehet szó. Amúgy én se vagyok elájulva a modern turbódízelektől, gazdaságilag nagyon jók, de nem szeretem őket, nem áll kézre, kényelmetlen. Sokkal inkább az Accent 1.5 SOHC Alpha engine. Nyomatékmaximum 2900-as fordulatnál, már 2000-től használható nyomaték egészen a 6000-es leszabályzásig. |
Gyurci! Van már valami tapasztalatod, a fogyasztásról? Csökkent? Növekedett? |
Kár hogy a korszerű motorok négyzet alatti konstrukciók, bár nekem régebben voltak olyan autóim amik a béka feneke alatti konstrukciók voltak. Félre a tréfával, nekem még olyan tuning is megfelelne, ahol a max. teljesítmény nem nő, csak kisimítják a telj. görbét. |
Szia Gyurci!
Sajna ezek a "korszerű"motorok négyzet alatti konstrukciójú motorok,ami annyittesz a furatátmérő nagyobb a löketnél,ez meghatározza a nyomatékgörbét,amit persze valamelyest lehet változtatni,ami jelenthet teljesítménynövekedést,de ezt még szükebb fordulatszám tartományban teszi.
Üdv Bárány! |
Bárány, CRDI-ről van szó. Nekem nem a 103 KW volt kevés. Sőt ha diesel lenne és nem turbó diesel akkor semmi gondom nem lenne. Volt egy VW Jettám valamikor, 1600 ccm, régi szívó diesel, nagyon kellemes autó. Csak 55 LE, de az szinte alapjárattól ott volt. A Tucsonban az nem tetszett, hogy 1500 alatt semmi ereje nem volt a motornak. |
sziasztok!!! scanias add meg az e-mail címed!és elküldöm a képet a ládáról amiről beszéltünk, az árát sajna még nem tudtam megkérdezni!!de amint megtudom küldök egy sms-t!!
üdv:boss |
Gyurci,Pihének igaza van.Nálam is ugy müködött a dolog,hogy tök ismeretlenül összeverődtem a többiekkel,aztán személyesen puszi-puszi,és mintha 100 éve ismernénk egymást.Ráadásul asszem,tüzbe is mennék egymásért.
Bárány,köszi a szakmai infot,megprobálom meggyőzni a gorémat,hogy az én 530-as vasambol vasaljunk ki vagy 600-at...Mondjuk kutya egy dolog ez a komputer,még azt is kiirja a szervoizben,hogy tavaly ilyenkor hányas fokozatban másztam meg teszem azt az Anna-hegyi emelkedőt,és mindezt mennyi gázolajért.Na,ennyit a sofőrbarát autokrol,ez szerintem tulajdonos-barát.üdv.Levi |
Szia szabogyuri!bárány vagyok! Kérdés ,hogy CRDI vagy benyás? ha diesel nem elég a 103Kw-t?szoftveresen lehetséges lehet ,nem ismerem a Tucson ECUjának a protokolját,ájánlatos először a gyári beállítást menteni!A garanciás problémák miatt.
scaniasnak : a haszongépjárműveknél a ditroit-diesel bejövetele ota már minden korszerű motort lehet szoftveresen állítani,sőt a szervizek megélhetését is biztositják az által,hogy az uj tipusoknál a frissitést el kell végezni!természetesen szervienként!
Szasztok!
|
Ne aggódj, mi is ezt csináltuk, aztán meg nem csalódtunk egymásban. :)))) |
Már nagyon várom. Én nem nagyon szoktam a neten chat-elni, ezért furcsa hogy olyanokkal levelezem ( méghozzá nagyon jókat ), akiket még soha nem láttam. Szóval NAGYON VÁROM hogy minél több klubtaggal személyesen is megismerkedhessek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Gyurci!
Taggyűlésen találkozhattok Scanias-al |
Természetesen az is Lada,kerek-ikerlámpás 1500-ös, /2103/.a motor már kész,150 lovas lett,Kasza-féle,most jön a nehezebbik része, a kasznizás.Gyárira akarom /76-os kiadás/,picit leültetem,nem annyira mint a drappot,négy szép felni,aztán hadd szoljon.Terveim szerint őszre kész,majd aztán lehet vele szorakozni!
A Hortobágy még kérdéses,meglátjuk,mit hoz a jövő.De ha ott nem is,máshol összefutunk,az tuti! |
Kár hogy eladtad, szívesen megnéztem volna közelről, a készülő másik milyen márkájú ? Tényleg jó lenne személyesen találkozni, tényleg nem tudsz jönni Hortobágyra ? |
Levi vegyél vissza pályát nem is látott ez a Lada :) persze csak viccelek |
Gyurci,asszem,mi jokat fogunk társalogni,ha összejövünk.Mellesleg ezt az autot eladtam,de már készül egy másik.Igazad van,én is büszke voltam rá,és tetszett,hogy mindenki megnézi.Meg egy pár ember arckifejezése,akiket 180-nál levillogtam a pályán.Az a látvány minden pénzt megér. |
Néztem a képtárban a Ladát, nagyon brutál. Milyen érdekes hogy ma már nagyon ritka a láthatóan tuningolt autó. Annak idején nekem is volt "felspécizett Ladám", BBS alufelnik, sportkormány, Koppány dob és persze millió matrica és gumicsík. Nagyon büszke voltam rá. Jó érzés volt amikor nem kevés munka árán, de egyedivé vált. Én úgy látom hogy ma a legtöbb ember számára pusztán használati tárgy az autó, persze ez a dolgok rendje, én sem vagyok szerelmes a hűtőszekrénybe vagy a vasalóba, csak nekem az AUTÓ az más ( főleg ha Hyundai ) !!! |
A proféta szoljon Belőled,Testvérem! |
Meg túl jól megy hogy hozzá kelljen nyúlni. |
Scanias (LEVI)!
Természetesen ha kell túrok könyékig az Accentedbe (remélem még nem kell) még nem kéne széthajtani ahoz még "fiatal" a kicsike.
|
[60-41] [40-21] [20-1]
|