Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
OK, kösz!
Matyika! Szerintem jól kiegészítitek egymást itt a Klinikában! |
Csakany sajna csak 3 oldalt tudtam elküldeni !
Matyika nyugodtan irhatsz ,lekoptam! Sziasztok!
|
Bárány!
Szerintem Te kóstolgatsz engem úgyhogy azt az áthidaló megoldást találtam ki, hogy Tiéd a Klinika én csak mélben válaszolok a Tisztelt Tagságnak ugyanis az okoskodás nem az én szakterületem. Én csak egy egyszerű szerelő vagyok aki a napi tapasztalatai alapján szerzi a tudását és nem különböző flancos helyeken történő alkatrészmosásból. Sajnálom hogy nem sikerült mindenki számára megnyugtató közös kapcsolatot létrehozni. Én szerintem igyekeztem. Sajnos nem tudom felvenni a versenyt egy ekkora szakemberrel mint Te vagy. Ha valakinek mégis a segítségemre lenne szüksége kérem a jövőben mélben jelezze mert Klinikára Matyika mától nem válaszol. Elnézést a kellemetlenségekért minden klubtagtól de igyekszem eleget tenni így is azért amiért idejöttem közétek.
ui.: Bárány Mester a magyartanárt már értem de nem én voltam. |
A címemet megírom neked e-mailben.Kösziiiiiii!!!!!
Az a nehéz,hogy ha össze van minden kötözgetve akkor jó lenne tudni a gyári állapotot,hogy rendbe lehessen hozni.
Jó az az e-mail cím amit itt láthatok? |
Szia Csakany!Milyen igazad van! én milyen hülye vagyok megse probáltam! Kb 30oldal.elektromos séma is benne van! A váltó tetején lévő csatlakozokat felsem lehet cserélni mert mind másféle alakú!ha beindul a motor N-ben és P-ben akkor jó a bowden beállítása.nem ismerem a kortörténetét a váltonak de ez igen drága próba volt,váltó olajnyomást kellene mérni,szkenelni nemtudok mert rossz ,fotóba sok,postán elküldjem a kért dolgokat?
barany |
Ha én rákattintok a saját vagy bárki más nevére akkor látszik az e-mail címe,ha engedélyezve van. |
Sziasztok!
A turbinát felújították,csak a biztonság kedvéért,ha már meg lett bontva.Hogy ez mit takar azt nem tudom.A váltó és a turbina jónak tűnik,(állítólag padon bevizsgálták) elektronikusan is össze volt barkácsolva az egész(úgy ahogy a váltó is sajnos).Össze vissza vannak kötözgetve és maszekolva a vezetékek ami most a váltó leszerelése után látszott és összerakás után azt produkálta,hogy nem reagál semmilyen jelre.Hiába rakjuk bármelyik állásba a váltókart,nem történik semmi, nem kap jelet vagy vmi ilyesmi.
Ötleteket és bárminemű segítséget a csa-kany@freemail.hu címen hálásan fogadok.
Köszi!
|
Szia Csakany! mit javítottak a turbinán?Netán a behajtótengelyre csatlakozó bordásagy lemaródása volt a baj?A leszerelt váltót nemszabad felfordítani,a nyomatékváltót függőlegeshelyzetben huzzuk le mert tele megy a renszer fém forgáccsal!!Nincs hajtás egyetlen fokozatban sem: alacsony a munkanyomás a hidraulikában!!!,hiba a PCSV mágnesszelep müködésében,vezetékében!/forgács kerülhetett bele!Miért kell az elektromos rajz?Hova küldjem?Vagy a beszabályozást?Elküldöm levélben is ha tudok valami címet!!!Én a Magyartanárommal ellentétben nem találok emil címet, ha valahogy kapcsolódnánk akár postán is részletes magyar javítási utmutatót küldök!Szegeden lakok. Matyikának is van biztos tippje de szerinte is az olajnyomás az elsődleges,mert a turbinától függetlenül a csőtengely lelapolása hajtja a szivattyút!Neki lehet több gyáriinfoja,de én is tudok akkor küldök! Hová????????Szia! |
Bárány!Matyika!
Berakták a váltómat,de nem csinál semmit.Jár a motor és hiába teszik bérmelyik állásba mintha üresben lenne.Elektronikai leírás vagy rajz kellene.Hogyan tudok én ilyenhez hozzájutni????
Köszike! |
sopi76! Karosszéria lakatosnak megkellene mutatni a sérülést! Esetleg több szakembertöl kérni árajánlatot,mert így nehéz tanácsot adni,meg a fényezés is külön szakterület!Üdvözlettel barany! ja, ha csak karcolás festékes boltban csinálnak javító körömlakkot,sprét,fedőlakksprét,nem tudom!?
Szia! |
köszi a tippet, de momentán épp egy darab vákuumom sincs otthon! :) De majd veszek, vagy csinálok. :) |
Szia Sopi!
Én úgy hallottam, hogy kis horpadást valami vákummal szoktak mostanában javítani!
Aztán: kutyaharapást szőrével, macskakarmolást...? hát ezt nem tudom!
Üdv: Imcsi |
kedves Mesterek! Én is örülök, hogy most már szent a béke, de nem felejtettetek el válaszolni a kérdésemre? Kb. nagyságrendileg mennyibe kerülhet két kis horpadást a tető szélén kikalapálni? És egy 20 centis karmolást, ami nem ért le a fémig, eltüntetni? Vagy látni kellene ahhoz? Jó, akkor behozom a jövő héten.
Sopi |
Szia boss!Ne idegeskedj mer a H még mindig a legjobb ár-érték arányú kocsik közé tartozik, az erős HUF az oka a magas árnak! De a reklámozott teljesenujrahasznosítható A-id lenne ,az jelenestben fogósabb lenne,az egyszerhasználatos motorokról nem is beszélve!
Üdv !barany
|
EZ FELHÁBORÍTÓ!!!! EGY SZAR MŰANYAG BELSŐ KILINCS 5000FT,,,,,,EZ A BAJ A HUNYADIKKAL MEGVESZED DRÁGÁN,,K,,,,,VA DRÁGA AZ ALKATRÉSZ!HA ELAKAROD ADNI,AKKOR MEG MÁR NINCS ÁRA!!MÉRT VAN EZ?????????????
BOCSIKA CSAK MOST KICSIT KIBORULTAM,,NEM AKARTAM FIKÁZNI A HYUNDAIT,,,NEM IS SZÍVESEN ADNÁM EL AZ ACCENTEM,MEG NEM IS VENNÉK MÁST:)))))AHOZ TÚLSÁGOSAN SZERETEM A HYUNDAIT!!!! |
Köszi fiúk!
A váltóm felől akkor leszek nyugodt,ha az autóban lesz és működik is rendesen. |
Szia Csákány!
Szerintem a lényeg, hogy bemész egy autósboltba ahol utángyártott alkatrészeket árulnak ( így olcsóbb ) és megveszed a szükséges dolgokat SCOUPE-hoz. A motorkódod lehet , hogy kell az azonosításhoz. Különben mindenkinek igaza van motor ügyben mert Hyundai ebben az időszakban a Mitsubishi vonalat követte. Innen a hasonlóság a két motor között. Motorkódodat holnapra betűről betűre részletezem ha gondolod , de szerintem semmi jelentősége. Ami biztos , hogy G= gasoline azaz benzines 4= négyhengeres a többi nem biztos ezért utána kell nézzek. |
Csákány!Szia!örülök,hogy jó lessz a verda,a motorszám nem utal a mitshura,mert ott a 4G-után a köbcentire utaló szám következik,Pl.: 4G15, vagy4G61 de az utóbbi már 1.6-os motor! A váltó azanban biztos,a multkorába megnéztem. A motoralkatrészek azonban majd minden esetben egyeznek a colt-éval,sőt a mitshu alkalmaz olajteknő tömítést is!
A motorszámban az N betüt nemtudom mit jelent!
Üdv. barany |
Sziasztok!Örülök,hogy oldódott a hangulat és minden a régi!!! :)))
Megint kérdésem lenne.Ha a motorszámom így kezdődik,hogy "G4DJN" akkor ez milyen motor?Van aki szerint Mitsubishi Colt, más szerint Hyundai Pony.Azért érdekelne,mert szeretném tudni,milyen gyertya,elosztófedél és rotor kell bele.
A váltóm és a turbinája szervízben, felújítás alatt.Péntek este kapom vissza és a jövő héten beszerik.Remélem rendben lesz. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|