Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Évi 6oooo az annyi mint 3ooooo km öt év alatt.Ezt komolyan kérded?Ki tud ennyit előre?A többiektől azt hallom,hogy nagyon jok,nekem benzines van,de ezt lehetetlen előre látni.Még egy hathengeres dizelnél is,nem hogy egy hámasnál.De vedd meg nyugodtan,nem csalodsz benne.
|
Hello
Accent CRDI vásárlása előtt vagyok. Használtan venném 2-3 évesen. Ez az autó mit bír km szempontból, mennyire szervízigényes, mennyi a fogyasztás, szervízdíj, egyéb info. Én évi 60000 km-t mennék vele, és a hitel legalább 4-5 évig menne. Ennek tükrében ez az autó bírja e a futamidő végéig nagyobb meghibásodás nélkül. Ha lehet sokat járó crdi tulajok válaszoljanak a strapabírásról.
Köszi előre is hali |
hát sajna az ezüstnyilamban lehet hogy mégsem lessz mélyláda!!!!nem kaptam munkát amire számítottam és így nem lesz lém!!!!pedig szegény ezüstnyíl is azt mondta hogy szeretne ládát!!!!nem baj majd hátha összejön vmikor!!!
üdv:boss |
Szia DQ-750!
Nem szaki vagyok de a srácok irták oda visszük az autót ahova akarom és nem kötelező oda vinni ahol vetted. Ha javasolhatnám irj Matyikának mélt és ő tud tanácsot adni v De merem javasolni a Bp-i Tarjáni szervizt. Különben ő is ott dolgozik. Igaz meg közelebb is van mint Tatabánya. De jogod van végigkérdezni a szervizeket és te döntesz. Mi is ezt csináltuk az alkatrész vásárlásnál.Ahol olcsobb ott rendeltem meg.
Baráti üdvözlettel. Rózsi |
Napot mindenkinek !
Az autómmal kapcsolatban felhívtam a szervizt, ahol azt mondták, hogy nem nagyon van ilyen hiba az Accenteknél, hogy folyik az olaj, vigyem be, az autó maradjon két napig, és megcsinálják. A feszítő görgőt pedig nem tudják kicserélni azonnal, mert nincs raktáron meg kell rendelni.
Na szóval ezekből nem tudom milyen következtetést vonjak le, mert a szerelő barátom azt mondja a hengerfej tömítés csere sac/kb. 2 óra, a görgő csere 20 perc, az alkatrészeket pedig, ha reggel megrendeli délre házhoz viszi valamelyik nagyker. Szóval nem tudom miért is kéne két napig nélkülöznöm az autómat, főleg úgy, hogy a mentalitásomból adódóan attól is fázok, ha nem mehetek a műhelybe a kocsival, mert már hallottam és tapasztaltam egyet smást a nagy szakszervizekben. ( leveszik róla ami eddig jó volt, még véletlenül sem teszik bele azt az anyagot amit kellene stb. )
Ha végül rászánom magam augusztusban, akkor majd közhírré teszem, hogy milyen tapasztalatokkal "gazdagodtam" a tatabányai Hyundai-nál.
ui. Ezt sem értem, hogy miért kell nekem Tatabányára menni, amikor Dorogon is van Hyundai márkaszerviz, bár igaz , hogy az egy MÁSIK importőr. De könyörgöm, megengednék-e pl. Svájcban, hogy legyen egy sima és egy fordított Audi vagy Merci szervíz ???
Na nem durrogok tovább, mindenkinek kellemes napokat !
DQ-750
|
Üdv mindenkinek!
2 hete vettem 2000-es Accent GLS 1.5i-t, ha valaki tudna segíteni egy kezelési kézikönyvvel (akár kölcsönbe) azt nagyon megköszönném. |
DQ-750! ilyennek tényleg nem szabadna lennie! 10-ből max. 1 ilyen esetet lehet hallani! Meg kell javítsák gariba! Nekem is ez az első új autóm, de semmi gond! |
de, az elég drága. (Sőt!) Töltőfeszültséget ellenőrizz! Max. 14 V-ot kell mérj mondjuk a szivargyújtóban, amikor jár a motor! |
Sopi!
A 20€/2db-os izzókészlet nem elég drága? Itt valami más gubanc lesz. Szerintem. |
DQ-750!
Sajnálatos,hogy ilyen sok hiba jött elő ilyen kevés Km alatt! Szerintem ez nem jellemző a Hyundaiokra! Lehet,hogy egy ún."hétfői" autót fogtál ki?Kimutatták,hogy a hétfőn készült autókban meglehetősen magas a meghibásodási százalék. De ez világjelenség.
|
Jobb napot mindenkinek !
Nyaralás előtt átnézettem az autót, ami egy 2004-es 1.3-as LS Cool, és van benne 23.000 km.
A motor hátsó része, a tűzfal oldalon tiszta olajsár, a hengerfejnél szivárog !!!! valamint az alsó ékszíjfeszítő görgő lóg !!
Mindezt sikerült ennyi km alatt, ez nem tudom mennyire normális, mert ez az első új autóm. Előtte Suzuki volt, azzal a megtett 40 ezer alatt SEMMI gáz. Se olaj ide-oda, se lötyögés szóval semmi.
Még egy -két apróság : A pótféklámpa ( enyém 4 ajtós változat ) érintkezési hibáját úgy tudtam javítani, hogy a csatlakozót, hátulról, telenyomtam szilóval, így tartja a sarukat, mert egyébként folyton kontakthibázott. Ugyan ez a gond a rendszám világításnál is.
Volt korábban téma a fényszór izzó. Én a Tungsram Megalight -ra szavazok (1300 Ft/db) , nekem nagyon bejött (érezhető a fényerő külünbség na meg látható is - árnyékpróba - ) , az is 23.000 km bírt ki .
Jövő héten próbálom a Hyundai Királynál orvosoltatni a problémákat gariban, kíváncsi leszek, hogyan állnak a kérdéshez.
Üdv. DQ-750
|
bocs, egy kicsit sűrű a munka meg a határidő, egyszerűen nem érek rá erre járni!
sajnos egy kicsit megbántottam a Centit, megpróbáltam beállni a garázsba biciklivel a tetején! Se a bicikli, se a tartó nem sínylette meg, de az autón lett két kis horpadás! Elsőre nagyon szomorú voltam, de most már látom, hogy nem is olyan nagyok a huplik. Majd beviszem Matyikáékhoz, de egyelőre szoros a költségvetés. |
drágább izzót vegyél, az bírja!
én is gyakran cseréltem, de most már vagy 10.000 km óta nem kellett cseréljek, pedig csak a második legolcsóbbat vettem! 500 forintos helyett a 700-asat! de még van tartalék Bosch izzóm is, aszondják az a tuti! |
Gyerekek!
Ha így haladunk,sosem lesz meg az 1000. Mindenkinél minden rendben az autóval?
Nekem pl. az első lámpa izzók vacakolnak megint. 2 hónap alatt már a 3.-at cserélem. Mikor új volt akkor csinált ilyet.
Most éli a második gyerekkorát???? |
nahát, egy hete semmi? Mondjuk velem se történik semmi érdekes... :( De azért jól vagyunk! :) Épp most töltjük be a kerek 40ezer km-t! |
scanias!! ha megnyered a lottó5-öst akkor számítok rád az új sonátával eggyütt!!!:):):):):):):):):):):):):):):) |
Háááát! Megmondom őszintén: én is erre gondoltam!!!
Hajrá Accentesek! Majd segítek Nektek! |
Imcsi!
Most már az 1000-re hajtok! |
Most az egyszer lehet! És gratula hozzá!!! |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|