Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
LibErty!
Két bobozka felejtő!!!
#443 olvass vissza a pollenszűrő áll két darabból!!!! |
Ma talán eljutok a Tüzér utcába, ott van mindenféle szűrő...néztem azt a kesztyűtartó mögötti két kis dobozkát. Hát, hogy azt mégis hogy nyitom ki, még mindig nem jöttem rá. Gondoltam, míg nincs meg a szűrő attól még babrálhatok vele, max kiszedem a régit és addig nem lesz benne, na de megnyitni sem igazán tudtam hol kell. Az igazság, hogy még mindig nagyon tartok attól, hogy valamit tönkrevágok benne. Kérhetek magánórát valamikor, Matyi? (Olyan ránézés, megmutatás, ha nem haladás, akkor segítés? :) ) |
No, teszteltem egy Budapest-Debrecen-Budapest távolságot. Végig 100-110-es tempóval, ahogy szoktam. Lefele 5.5 a kifele haladás miatt, visszafele 5.3-as átlagfogyasztás. Szerintem ez még midnig sok. Légszűrő, üzemanyagszűrő csere segít, avagy kis pucera az üzemanyag tanktól az égéstérig? Avagy teljesen más? |
Liberty, tegnap őrület volt ebben a városban, én a soroksáriról készültem feljutni a lágymányosi hídra, előttem egy audi ment egy 1,9 TD szép lassan cammogunk felfelé vagyis én próbáltam szedni a csülkeim mert láttam hogy jön egy kamion gondoltam kényelmesen kiférünk elé mind 2-en erre neeeeeeeem az audi csak 30-40-el cammog nah mikor észrevette, kigyorsított, ő még kifért elé, én már nem és a kamion majdnem rátolt a szallag korlátra mert az is baszott volna beengedni, mikor jóval lassabban jött, én törtem össze magam majdnem emiatt a 2 hülye miatt. Vááááááááá, szegény centim is jól meilyedt, erre aztán a szerémin előttem 3 autó a másik sávban dodgemezett egyett, szép volt mondhatom :D |
Igen, GLS:$ Ezt sem mondtam, bocsi. Riasztónak csak a helyét látom. Tehát mintha elöl lenne mégegy kürt, de én nem jöttem rá, hogy mikor riaszt, ha egyáltalán riasztana. Szerintem nekem nincs benne riasztó, vagy ki van kötve, vagy rossz.
(Amúgy elnézést, hülyeséget írtam lejebb...Kumho az elírás volt, s elöl volt két Kleber, gondolom cserélve volt, mikor a téliről vissza lett váltva nyárira. Akkor kaphatott az első tengely két Kleber-t) |
LibErty!
Minden eddigi válasz felejtő! Ha jól értem GLS-ed van azaz gyári riasztóval vagy felfegyverkezve.Így van?
|
Heor: Meglesem, de egyelőre el voltam foglalva a kerékcserével. 15 perc alatt megvoltam vele hipp-hopp, mert még pocsék helyen is álltam, de az idegesség erőt vett rajtam. :( Most már a "sok kicsi sokra megy"-el nem is tudok foglalkozni. Pollenszűrő csere, gumivásárlás, fék pucerálás, jobb tükürfűtés babrálás, fogyasztási probléma megoldás. Alapvetően jó a kocsi... :) Majd most indulok úgy is nemsokára, meglesem a tipped. |
Nagyoszi: Ne ijesztgess! :S Szegény embert még az ág is húzza, úgyhogy ma nekem jött egy kerékpáros, aki kavirnyázott a sorok között, majd rámfordította a kormányt és mivel nem fért el, nekem jött. Bal elején tompa karcok. Én padkáztam és akkora lyuk lett a gumin, hogy a hüvelyk ujjam lazán belefér. :S "Legalább állj meg, ha nekem jössz..." ordítottam utána, de nem tudtam mit csinálni. Javíthatatlan defekt. :S Természetesen gyárilag is 185/55 15"-os gumi volt. Ez Kléber. A csomagtartóban vadi tiszta új gumi, mégtisztább felnivel. Gyanítom, hogy az a gyári, de az Khumo és csak egyetlen egy van az autóban, most már az autón. 16.000.- Ft az új Kléber...:S
Mégegy sorok között kavirnyázó kerékpárost, motorost, akármit meglátok beleállítom a hátába a kormányát. Ez már elkeserítő. |
Sajnos az én kicsikém is ezt csinálta először.
Ma már ott tartunk,hogy csak a riasztót kapcsolja.Az ajtó almás.Megnéztem az ajtókat vezérlő relé nem húz be.
Üdv.:nagyoszi |
Liberty, én tudom a megoldást, na had én, én tudom...elmaradt a jó éjt puszi ezért még reggelis morci volt egy picit, amúgy az autó olyan mint egy barátnő :) Nah de komolyba , az érzékelő irányító vezérlő egység lecsúszhatott de nem teljesen ezért nem érintkezik jól sztem, a bal kezednél a kormány alatt kis box-ocskát kiveszed, ott már látod a cuccot aztán megnézed nem e lazult le, ha nem akkor biztosíték ellenőrzés ismét, ha az se akkor szervíz :) Azaz Matyika :)
Mellesleg nekem a pony is produkált ilyet ott ez volt a nyomor azért ajánlottam :) |
Heor, Rád cáfolok. A legőrjítőbb rangért folytatott harcodba bele szólok aktívan. :) Fej-fej mellett haladunk. ;) Ugynis:
Még nem volt rá lehetőségem, hogy bármely hibát is elhárítsam, amikre kaptam tippeket, megoldásokat, már jött a következő tegnap. Este becsukom az ajtót, táviránytó megnyom, az autó pedig csöndesen néz rám tovább. Megnyom mégegyszer, semmi. Mégegyszer szabadon hagyva a kulcsot, kussol. Odamegyek hozzá, megsimagtom, - na mégegyszer - nyomás, semmi. Hmm...bezárom, kinyitom kulcsfordítással. Nyomás, semmi. Kinyitom az ajtót a gombot elhúzom, bezár, kinyitni gombbal megintcsak nem lehet. No, akkor békén hagytam bezárva kulcsfordítással, majd reggel kipróbálom a másikkal, hátha lemerült. Nyom reggel másik kulcs, sámli. Általánosságban használt kulcs, semmi. Grr....mondom megint egy hiba, remek. :S Eljövök a melóhelyig, leállítom, rázárok a kulcs gombbal, semmi. Másik kulcs gombbal, semmi. Nah mégegyszer, puff bezár. Hm...mindkét kulcsot egymás után nyomogatva, felváltva nyomogatva, kinyit-bezár. Szeszélyes jószág. Fogalmam sincs mi volt ez...előjele valaminek? Előtte egy Swift-em volt és az is csinált már olyat, hogy kb 100 (!!!) méterről kinyitottam és bezártam, s volt, hogy mellette állva sem akarta az Istennek sem irányítani. Ennél viszont más, mert egyáltalán nem kapcsolt, beülve sem, sehogy. Aztán meg gondolt egyet... Szerintetek mi ez? :) |
Szia Matyika,
Asszem én leszek itt a legőrjítőbb tag, mert halálosan bevagyok sz**va hogy tönkre vágom a gépsárkányt :) Na de mondhatnál, majd egy közeli dátumot amikor is rá tudsz kuksizni erre a szervó problémára, ugyanis okt 9.-én vinném műszakira és nem szeretném hogy megbukjon :) Előre is köszi ;) |
Szia LibErty!
Pollenszűrő csere menete a következő:
-kesztyűtartó ki
-ekkor már látszik a fűtésbox
-rajta egy függőleges , keskeny fedél
-na ezalatt a fedél alatt van a pollenszűrő ami két darabból áll
-eddig kell eljutni pofon egyszerű
vigyázz a pollenszűrőkön jelzik az áramlási irányt nehogy fordítva tedd be ennyi
Fogyasztásod valóban soknak tűnik de erről látatlanban nem tudok nyilatkozni csakúgy mint a tükörfűtésről sem.
Nem vettem sürgetésnek és a társadalmi munkára vonatkozó válaszom csak az itteni tevékenységemre értettem.
Amúgy szervíztevékenységből élek valóban.
Üdv. mindenkinek: Matyika
|
Scanias, Matyika: Köszönöm a további segítséget. Akkor szűrőcsere. Ilyet még nem csináltattam, vagy csináltam, úgyhogy azt sme tudom, hogy lehet azt tisztítani, vagy cserélni kell és kész, no meg, hogy pontosan hol van. Megtalálom biztos. Ez most az esőben volt iazán zavaró, hogy csak repülőgép hang mellett párátlanított rendesen s igazán csakis légkondicionálóval. Azt meg nem mindig szeretem használni, pláne, hogy eddig más autóimban nem volt szükség rá, csak gyorsította a folyamatot. :)
A fényszóró valószínűleg össze volt törve. Újnak néz ki a lámpa, legalább is újabbnak mint a másik. Lehet, hogy visszakerült a régi motor bele, ami pocsék...
A 2-3 literes többletfogyasztás abban mutatkozik, hogy városi az 7-7.5 ami tulajdonképpen közel van a könyvben írtakhoz. Ha országutaztam is mellette, akkor 6.5-7. Egy kollégámnak viszont csak 4-5 lityó, forgalomban botladozva is csak 6. Most vagy ő hülyít, vagy az enyém csámcsog kicsit jobban. Bár a könyv szerint is jóval többet fogyaszt, mint az a 4-5 lityó. Lehet, hogy nem mérvadó, de a vel egy idős Clio-k pl lazán 4.5-5 liter körül járnak az ismerettségi körben és nem gázpedál érintős gyorsításokkal. Én pedig kímélem, ahogy tudom, már csak fogyasztás teszt miatt is.
Gondoltam ránézek a tükörre, de az egészet valahogy elölről kell kiapplikálni. Úgyhogy inkább gyorsan feladtam, nehogy több kárt tegyek, mint amekkora javulást lehetne elérni, mivel időm akkor csak gyors gányolásra lett volna szintén...:)
Pihe: Nem sürgettem Matyikát és Matyinak is mondom, hogy csak azért mondtam, mert nem voltál jelen pár napja. :) Nem sürgetem azt aki segít nekem, épp ezért mondtam, ha majd jön/jössz, akkor biztos válaszolsz is. A kenyered pedig a szervízmelóra értettem, at hittem ez a munkaköröd egyik része, de akkor bocsánat. :) Még nem vagyok tisztában mindenkivel. :) |
Szia Matyika :)
Oksa megbeszéltük valamikor mikor majd össze tudjuk egyeztetni akkor megnézhetnéd, de lehet csak én várok ám el túl sokat a szervómtól :) Jah meg a központi zár problémát is megbeszélhetnénk, hogy mikor hogyan orvosoljuk a hiányát :)
boss!!
Itt nagytétényben van egy shell kút, aki volt már itt tudja hol, nah ott sem szabad tankolni, nekem a pony egyszer megállt tőlle, le kellett ereszteni átküldeni rajta valami tisztító löttyöt és ujra tankolni mondhatom örültem neki :( Az omv nem rossz kb mint az esso csak az esso 10-12 ft-al olcsóbb ami egy tele tanknál egy doboz cigi árát kispórolja :) |
Jut eszembe LibErty!
Nem ez a kenyerem !
Társadalmi munkában csinálom . Méghozzá szívesen. :-)))))) |
Boss!
Válaszom #437-ben
Üdv. |
Heor !
Ilyet még nem láttam.
Felkeményedő szervó csak úgy olyan nincs. Megnézem ha gondolod.
Ja és az olajcsere felejtő. |
Sziasztok!
Igen mától dolgozom, de Pihének van igaza " Jönni fog ha lesz ideje". Tudom nem a reklám helye de Hyundai Tarjánnál dolgozom akinek kell a cím az nézzen utána. Szerintem nem lesz nehéz. :-)
Próbálok válaszolni mindenkinek.
LibErty: ventillátorod erősségének gonját Scanias megoldotta.
fényszóróállíto motor valószínüleg halott
tükörfűtés nem tom meg kéne nézni
mennyi a 2-3 literrel több?
a fék meg egy alapos pucolásra vár fékpofák nyikorognak a fékállványon
ennyi
|
Tankoláshoz pedig az ömv és esso javallott,az nem magyar finomitás.Ebben profi vagyok,lévén,tartályoztam nenm kevés ideig.Shell,jet,Mol,egykutyák,ugyanaz a benya,csak az adalékot keverik más arányban.Na mármost:időnként a benzin másfelé is "folyik",és ahhoz kell adalék is.A többit következtessétek ki... |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|