Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Pihéé kb 3-4.
A 4-5 évesek azok más lámpával készültek.
Az új accent meg szerintünk kicsi, és gagyinak tűnik belülről .Ráadásul nem is láttam 5 ajtósban:( |
az új accent viszont nekem is nagyon bejön. pl:azt is elfogadnám,,,,de jó lenne egy olyan típus mint pihének van! nem tom azok hány évesek lehetnek 4-5,,az is megtenné!!
|
piu!!hát szeretném ha maradna a márka de ennek kicsi az esélye ha cserélem az autót!!!de ez még jóval odébb van az is lehet hogy nem is lesz belőle semmi!!!
|
BOss! Azért a márka marad, ugye?? Nekem nagyon bejön az új Accent, bár nekem inkább egy háromajtós kéne..
JóéjT! |
hát az autót még sajnos nem birjuk lecserlélni,mert nincs rá keret!!meg ha lecserélem vagy egy kissebb motorú benzinesre vagy dízelre!!mert elég sok a fogyasztása a klíma miatt!!stb...!!!mihelyst lesz keret egy másik verdára fájó szívvel de lecseréljük!!
Boss |
Szia Boss!
Remélem,jók lesznek az NGK-gyertyák,nekem nagyon beváltak.(Márcsak azért is,mert a gyártó ajánlja.-az autóboltos szerint.)Viszont az autót csak akkor cseréld le, ha biztosan tudsz egy másikat venni.Nehogy két szék közül a földre essél! Egy biztos: én a Pözsót,amint lemegy a törlesztése, rögtön lecserélem! Túl sok a meghibásodási lehetőség ezeknél az új tipusoknál!Habár eddig még nincs semmi probléma vele.Még van 4 éve.Biztos,hogy nem hagyom meg 11 évig,mint az Accentet! |
Matyika! mennyibe van egy benzinszűrő csere??mennyire komoly munka,,és milyen időközönként érdemes kicserélni?
meg gondoltam arra,hogy nem a szervízbe vinném hanem hozzád,meg nézni az ablak emelőt,mert azt megkéne buherálni,mert megse mozdul!,vagy jobb lenne ha a szervízbe vinném és ott jobban tudod orvosolni a dolgokat!???
Boss |
szaisztok!!
predy!sikerült kicseréltetnem a gyertyákat,NGK-vettem bele,,,hát már télleg ráfért,mert már jó megvolt égve!!csak azt mondták hogy már nem ért lecserélnem az autót!!!és sajnos igazuk van!!mert már öregszik!!és eygre töb hibája lessz!!!
Boss |
Na Végre !
Írnak az új centiről az ujságok . Az autó kettőben tesztelik , az autó motorban pedig egy suzukival hasonlítják össze . Mondjuk kap hideget , meleget , de legalább szóba kerülnek a hunyadik ! :))lllÍ kkkI |
hát igen Levi!!!hát sajan az van remélem mihamarabb orvoslásra kerül a dolog!!először is gyertya csere lessz!!!!utánna az össze s többi!!
Boss |
Mi van,Boss?szétszaladt a ménes? |
hát sajna mostanában betegeskedik az eccentem!!!ezért gondoltam meglátogatom matyikát!!hogy picit gyógyítsa meg!!remélem sikerül neki!!! |
igen scanias!!!ez csak természetes mivel ha te nyered akkor te veszed nekem a sonátát!!ha én akkor vszem neked a sti-t!!! :):)
Boss |
Mármint nekem veszed meg a Subarut,Boss?Rendes Tőled. |
Heor! Te is nyomás a klinikára ilyen probléámákkal! Üdv! |
Ziz!
Én megadom a megoldást hideg levegő nagy kabát kintről szívjon kapcsolóra átnyom 5 perec járatás...vagy mint nekem garázsban áll és akkor no pára :) |
Imcsi és Zizi!
Megoldás a klinikán!
Ilyen problémákkal ott rendelek mert még valamelyik admin szétültet.:) |
Zizi! Kicsit kijavítanálak: nem belső keringetésnél, hanem, ha a szélvédőre van irányítva a levegőáramlás! A többi igaz! Engem is zavar!Üdv: Imcsi |
Üdv Matyika!
Azt tudom, hogy minden rendes autóban úgy van bekötve a klíma, hogy csak belső levegő keringetésnél, és bekapcsolt szellőzőventillátornál lehet bekapcsolni, de itt a kulcsszó!: BEKAPCSOLNI! Vagyis nekem kell bekapcsolni. Az accent-ben viszont (ha a fenti feltételek teljesülnek), magától bekapcsol, amint beindítom az autót. Ha akarom, ha nem.
Hát ez bosszant.
Az meg abszurd, hogy egy autóban csak a klímával lehet párátlanítani a belső üvegeket. (Nekem csak azzal sikerült!) Mit csinál az a több ezer hyundai tulaj aki nem klímás autót vett? Esős, hüvös őszi, reggeleken nem használják az autójukat? Én csupán a többi Accent tulajdonos ezzel kapcsolatos tapasztalataira lennék kiváncsi, mivel az autó egyébként (szerintem) teljesen jó.
Üdv! |
ugye lehet az enyém a
600
KÖSZI BOSS
|
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|