A Hyundai új H1-es modelljének európai premierje a 2007. évi Európai Országúti Szállítási Kiállításon volt. Ez a gépjármű minden olyan jellegzetességgel bír, amit csak az igényes európai vásárló kívánhat egy kisárusszállítótól, illetve busztól. A tágas és erőteljes H1-es modellt a Hyundai teljesen új külső formai megoldásokkal és egy igen erős, új dízelmotorral ruházta fel. A számos konfigurációnak köszönhetően igen sokoldalú gépjárművet alkotott. Az autó felszerelése bőséges, és a Hyundai hagyományainak megfelelően az ára is versenyképes.
A Hyundai a 80-as évek végén mutatta be a H1-et, majd a modellt termékválasztéka fontos elemévé fejlesztette. Az új Hyundai H1-nek minden esélye megvan arra, hogy ugyanolyan sikeres legyen, mint az elődei. 5125 mm-es hosszúságával, 1920 mm-es (+100 mm) szélességével, 3200 mm-es (+120 mm) tengelytávjával a H1 felveszi a versenyt osztálya elismert modelljeivel. Magyarországon két változatban - kishaszongépjármű és nyolcszemélyes busz - lesz kapható áprilistól. Míg a haszongépjármű változat a kis- és középvállalatokat veszi célba, addig a busz főként a családokat és nagyobb háztartásokat célozza, miközben taxinak is kiválóan alkalmas.

A H1-es modell másik jellegzetessége a merész formai kialakítás, olyan visszafogott és korszerű elemek révén, mint az új hűtőmaszk és a nagyobb lámpatestek. Az autó modern megjelenését tovább erősítik az opcióként választható 16 colos könnyűfém keréktárcsák is. Az alapfelszereltség részeként a kettős tolóajtó és a választható kétszárnyú hátsó ajtó nagyobb rakodási lehetőséget biztosít. A belső tér ezáltal még tágasabb, ergonomikusabb és jobban felszerelt, így könnyebbé és kényelmesebbé teszi tulajdonosa életét. A dinamikus középkonzollal ellátott műszerfal stílusa már jobban igazodik az európai ízlésvilághoz.