Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Sziasztok,
Huh de rég írtam ide :) A következő problémát azonosítottam a centimnél, a fékek ha hidegek karistoló hangot adnak ki, pedig most 2 hónapja cseréltem a fékbetéteket, amúltkor megnéztem nincsenek marási nyomok a féktárcsán csak azok amik eddig is ott voltak, de ez engem akkor is nyugtalanít illetve nem tűnik túl erősnek ez a fékrendszer, a kérdésem a következő megéri e kicseréltetni egy gyári féktárcsára illetve fékbetét szettre az egészet vagy inkább nézzek valami komolyabb minőségü pl Brembo féktárcsa fékpofa szettet? Illetve Matyika ha látod akkor ennek a költségét megtudod e nekem becsülni?
Üdv.: Heor |
Szia Imcsi.
Most ezt teszem már egy ideje, amit írsz. Szerintem viszont ez nem tesz jót a fogyasztásnak, de a váltónak sem!
Hali
|
Nemrégen olvastam valahol, hogy az automata váltónak a kapcsolgatás árt a legjobban, ezt kell legkevesebbet használni! Vagyis piros lámpánál ás dugóban is D-ben hagyni a váltót és jobb láb a féken!
Ha nem jót írtam, akkor majd egy szakember kijavít! |
Még az előző automata váltós problémához: Lantra a kocsi és 1998-as évjárat (Wagon 2.0)
Hali |
Szevasztok.
Van-e, aki ért az automata váltóhoz? Tünet: erős melegben, vagy amikor a dugóban erősen felmelegedett a járó motor nem mindig indul a kocsi (nem veszi be a sebességet a váltó N-ből D-be való kapcsoláskor!). Ezt a problémát úgy szoktam megoldani, hogy R-be, L-be, majd vissza D-be teszem és akkor el szokta kapni. Mi lehet a hiba oka és házilagosan, hogyan javítható?
Hali
|
Matyika! Köszönöm a telefonos távsegítségedet! |
Szia Hamuor! Talán egy szelepszár szimering cserére érett a géped. Az anyém is ilyen volt. üdv. |
Sziasztok!
Most vettem egy 93-as Pony 1.5 GLSi-t és a hidegen indításkor az enyém is füstöl egy pár másodpercig ez természetes? Valakinek van eladó felnije reális áron (esetleg gumival)?Előre is köszi. Üdv. |
Az normális , hogy 5 éves accent 1700 km-en megzabál fél liter olajat? Mondjuk ennek a tavolsagnak nagy resze 150 el menve.
Most csereltettunk kerekcsapagyat, 22E /db (2 kellett) +munkadij volt..
Masreszrol egy 110 ezret futott autonal minek a tonkremenetele a normalis?
Iden vagy 200 ezret rakoltottunk pedig csak 5 eves. (flexibilis cso 20E, fekek es fekbetetek + fekmunkahenger javitas vagy mi 90E , alvazvedelem 30E, csapagycsere 50E, kotelezo szerviz: 35E + lengesscsillapito javitas: 16E)
|
Szvili !
Bármilyen olajálló tömítőanyag megteszi. Nekem pl. Loctite bejött. Szerintem olcsóbb is jóval. |
Matyika!
Köszönöm a válaszod. Valószínüleg én rossz helyen keresgéltem, vagy nem férek eléggé hozzá a Bárdi információihoz, nekem csak ez jön be: http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTMLBaseComponent_82615
Matyika! És valóban olyan drága ez a massza? Nekem 18.900-at mondtak rá. Ezt igen húzósnak találtam, ezért kezdtem kutakodni. |
Galloper olajteknő ragasztott. Bárdi honlapján a tömítés egy tubus tömítőmassza. |
Szia Imcsi!
Sajnos ülés-ügyben nem tudok segíteni. Az enyém is tgk.,de 5 személyesre van vizsgáztatva. A hátsó üléseket Mo.i cég gyártotta, meg van a műbizonylat róla. Ha ez is megfelelne, megnézhetem a cimüket, bár gondolom, nem újra gondoltatok.
Ma voltam a Hyundai szervizben, mert a kartel-tönítésnél csöpög az olaj. Azt mondják, hogy ide nincs tömítés, hanem tömítőmasszával kell felrakni. Ugyanakkor a Bárdi honlapján kidobja a tömítést. Akkor szerintetek most kinek higgyek?
|
Üdv a klubban szvili! Nem tudsz Galloperbe hátsó ülést? A guminyomást megnézem majd neked! |
Sziasztok!
Örülök, hogy ráakadtam a fórumra, mert mint új Galloper tulajdonos, nehezen jutok infóhoz.
Legfontosabb két kérdésem:
- mennyi a nagy Galloper ideális guminyomása? /valahol előre 1, hátra 2 bart olvastam, ami gyanus./
- az indítÁsgátló nehezen ismeri fel a kulcsot, többször kell próbálkozni, indításkor. Mi a megoldás?
Segítségeteket előre is köszönöm. |
De legalább előkerültél, és újra megy a rendelés! |
Izzadok szívesen Pred! :-) |
Kiroti!
A kulcsok kopása erősen használatfüggő. Én már láttam ilyet. Igaz nem hatévesen. Ha gyári immobilizeres a kulcs akkor csak márkaszervízben tudsz rendelni hozzá tartalékot. Ha nem akkor bárhol másoltass egy másikat és kész. |
Sir-Laca, GKnight, Petike !
Sajnos távsegítséggel megoldhatatlannak látszik a probléma. Ezeket a hibákat látni kéne. Mivel itthon nem dolgozom, be kéne hozni a szervízbe. Én egy III.kerületi Hyundai márkaszervízben dolgozom. Telefonszámom: 06-30-900-23-28 ha gondoljátok hívjatok. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|