Témaindító hozzászólás
|
2005.03.21. 12:28 - |
Hyundai Pony
Hyundai mint Pony. Nem is tudom én mikor elmentem és meg néztem a legelső Pony amit meg akartam venni , akkor ott abban a pillanatban egy kicsit kiábrándultam belölle. Csörgöt csatogott össze vissza visitott a váltoja meg minden amit eltudtok képzelni.....
S utánna jött a Flash.! Mondom azért még nem hagyom annyiba nekem nagyon tetszett és tovább keresgéltem amig rá találtam a mostanira és egyböl szerelmes lettem bele. Szép volt ,halk volt, jól ment, nem csörgött benne semmi. Az igaz , hogy már kétszer össze lett törve de mindig kiszáltam bellöle ugy hosz semmi bajom nem lett... Pedig azért az egyeik ütközés az egy Sárga busz volt majd a busz rá nyomott egy vill.oszlopra. A következö meg egy MAN teherautó. Igy ezek után már azt lehet mondani hogy én kiprobáltam a TÖRÉSTESZTET is. És teljesen meg vagyok velle elégedve mert még élek és nevetek az egészen...
Na mindegy evvel csak azt akartam mondani hogy aki most gondolkodik azon hogy Pony-t vegyen annak anyit tudok mondani , hogy hajrááá..!!!!!
Üdv .:Zsolti |
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
Jöttem:)
Nekem injektoros van:) Én pici ponym:) |
Hol vagytok Ponisok???????????????????, Üdv Jaki |
Van valakinek karburátoros Ponija, ha igen írjátok meg a tapasztalotokat , milyen fogyasztása van?.Üdv Jaki |
Szia Kecsu. A fogyasztás :gyári adat városban 9,5 ,de a valóságban a 11 is meg van. Az enyém még karburátoros.Igaz volt egy kis gyújtás problémám, amit egy évig nem vetem észre. Kijavítattam, most még tesztelem a foyasztást. Majd jelzek, de a gyári adat szerintem jó. Üdv Jaki. |
Hali! Nekem szintén 94-es glsi-m van. A rugózásra én is hasonlót tudok mondani, ringatózik mint a hajó. Bár erre a típusra ez a jellemző. Nekem a sebességgel nincs problémám, megy rendesen habár 160-nál többet nem mentem vele igaz még csak 4500-at mutatott a fordulatszámmérő. Viszont az 1-es és 2-es fokozat elég rövid ( legalábbis szerintem). Jaki mi az az igen nagy fogyasztás? Az enyém városban 8-8.5 -el elmegy. (habár injektoros). |
Szia Docile. Örülök, hogy újabb márkatárs jelentkezett. Én is Poni tulajdonos vagyok, igaz Excel felirat díszeleg a gépen, de tulajdonképpen mindegy. Amit leírtál, hasonlóságot tükröz az enyémmel. Ami igaz, a 130 fölötti tempót nem igazán szereti, ami a lengéscsillapítókat illeti simán bemérik rezgő padon, én is így tettem a vásárlás után. eléggé lágy a rugózása, amit én szeretek. A városi fogyasztásával nem vagyok megelégedve igen sokat falatozik.Összevetve három éve használom, 50000 km tettem meg vele, de nem hagyott még cserben. Szeretem a kis gépet. Üdv Jaki. Ja az enyém még karburátoros. |
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 1994-es, 1.5Glsi Ponyt.
A kérdésem a következő lenne: meg lehet-e v.milyen módon mérni a rugók állapotát?
Az autó szélállósága hagy némi kívánnivalót maga után, kanyarban is gyengének érzem a rugókat, bár lehet, hogy a Pony ilyen gyárilag. Ha így van, nem cserélem, inkább megszokom, de ha nálatok ez nem ilyen, akkor szervíz, csere. Az előző tulaj saccra 160 kg, szalon óta ő használta az autót. Becsületére legyen mondva, hogy a paripa állapota tényleg kifogástalan, minden számla megvan 1994 óta mindenfajta szervizről, cseréről, stb.
Illetve még egy apróság: Ahogy átlépem a 110et, a jármű morgása szakaszossá válik. Nem tudom jobban megfogalmazni, minthogy "excenter" hangja van, ütemes búgást hallat. Előtte nem vezettem Ponyt, így nem tudom, ez normális-e?
3 hete viszem, gurultam vele kb. 1500km-et, és kezdem igazán megszeretni a vasat. Külleme, mérete, menettulajdonságai egyaránt tetszenek, szeretném a lehető legtovább használni.
Most 110.000km van benne.
Segítségeteket előre is köszönöm! |
Mi van Ponisok, ilyen kevesen lennénk! Jó lenne néha a jórol meg ha van a rosszról is dumcsizni, Üdv Jaki, |
Szia Kecsu! Tisztára újjá varázsoltad a kicsikét. Remélem most már csak élvezed a használatát. Én is végig jártam a neten a lehetőségeket a gyújtáselosztómmal kapcsolatosan, végül a szerelő srác aki észlelte a hibát talált egy bontottat. Holnap póstázza.Köszi , hogy tájékoztattál és megadtad a tel. számokat. Remélem se Neked, se nekem nem lesz rá szükségünk egyhamar. Üdv Jaki |
Megint én! Megtörtént az autóm nagyfelújítása. Sajnos a váltón kívül más problémák is voltak. Sorban: 2 első alsó gömbcsuklócsere (5700 ft. darabja) valamint az egyik első szilent (csere 3200 ft.) és a nagyjavítás: Bontott váltó (nagyon olcsón 20000 ft.) hátsó főtengelyszimering (kiderült, hogy szivárog a motorolaj, 1600ft) kinyomócsapágy csere (6700ft.) és kuplungtárcsa csere (13500 ft.) és a szerelés 24000 ft. A futómü alkatrészek gyári áron, a váltóhoz valók a Bárdi autótól (20% kedvezménnyel) |
Szia Kecsu. Köszi az infót, holnap ráragadok a telefonra. Üdv Jaki |
Üdv! 06-1-252-2279 és 06-1-251-2226 ez a bolté. A bontottat itt próbáld:Békésy Tamás:06-70--2670999 Tatabánya (Van egy 91-es Pony-ja bontva, én a váltómat tőle vettem 20000 ft-ért) |
Szia Kecsu! Figyusz a telefon számot is írd meg. Lett egy kis gondom a ponimmal( EXCEL) .a gyújtáselosztoban lévő röpsúly rugoja elszakadt, innentől fogva a picike egy kicsit kehes. Helyettesítettem egy hasonló méretüvel, de nem az igazi. Nem tudtok bontott komplett elosztót? Választ várok. Üdv: Jaki. Mi van a váltóddal? |
Úgy látom panganak a ponysok. vagy nincsenek is. Találtam egy olcsó autós boltot. Budapest zugló Füredi u.30, Flexabo kft. Daewoo Kia Hyundai gyári alkatrészek (Hyundai Mobis) ha ez mond valakinek valamit |
Kösz Jaki!Eddig nem is tudtam,hogy van náluk használt cucc is. üdv |
Ami a hidegben való indításokat illeti , minden rendben. Egy kicsit a váltóból jönnek hangok , de melegedés után abbamarad, de azért köszi az érdeklődést. Üdv. Jaki |
Szia Drezda! Milyen emil címre gondolsz?, amit a Kecsunak adtam meg? Az egy szervíz cím, ahol bontott alkatreszt is lehet venni, Üdv |
Üdv! Köszi az érdeklődésedet, de még nem jutottam előbbre. nagyon úgy tűnik, hogy ebből váltó megbontás lesz. |
Szia Jaki! Az email cím kereskedésé? Hogy van a Ponytok,birja a hideget? :-)
üdv |
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
|