Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Dr Matyika!
Most aztán megizzasztanak! :-))) |
Húha! Matyika biztos el van havazva, mert még nem ért ide! Egy kis türelmet kérünk a Klinika pácienseitől! |
Hello!
Van egy hat éves Hyundai Atosunk,amit pár honapja vettünk.Most próbáltam volna ki a pót sluszkulcsot,de csak próbáltam volna,mivel annyira el van kopva hogy használhatatlan.
Ilyen van,hogy elkopik egy sluszkulcs?
A rendes ajtó zárak kulcsai egy életen át szolgálják az embert.
Valakinek volt már ilyen?
|
Matyika! Elég rendesen el vagy látva páciensekkel! Itt egy újabb, akinek az írását a Pony-ból másolom ide.Sok sikert a rehabilitációhoz!
Tisztelt Márkatársak
Kérlek segitsetek, kedvesemmel egy 1993-as gyártású Pony Ls elégedett gazdái vagyunk. Az autó átesett egy váltó és futomű felújításon, valamint idén tavasszal egy lakaots és egy fényező is rendbe tette, örültünk is neki nagyon hogy iylen szép autónk van. Ám a nyaralás alkalmával elkövetett hosszú úton a motor elkezdett ki-kihagyni, bár csak nagyon ritkán, és eleinte csak én vettem észre, kedvesem nem is. De ez idővel egyre erősebbé vált. Mostanra az a helyzet, hoyg a jármű hidegen korrekten indul, majd egy idő után kb 10 perc, az autó elkezd egyre erősebben rángatni. A gyertya csere után kb 100 km-ig jó volt, majd újrakezdte. Ha az autó kihül megint jó a motor járása. Az általunk ismert szerelők képtelenk felderiteni ahibát, és mi ilyen állapotban nem birjuk rászánni magunk hogy hajtsuk a gépet, pedig most költöznénk, és nagy szükségünk lenne rá.
Valamelyőtöknek esetleg volt hasonló "élménye"? esetleg tudnátok ajánlani valami nagyon jó szerelőt aki érti a Ponyk nyelvét, és még közel is rendel Budapesthez?
Nagyn megköszönném a segitséget!
Üdvözlettel:
GKnight |
Szevasztok !
A segítségeteket kérném. A ponym elég sz*rul indul. Egy nagy füst ha sokáig nem használom és az alapjárat nem emelkedik (utána semmi füst). Félautómata szívatós és bekattan az oldalán az a kis pöcök de mintha nem is csinált volna semmit.
A kérdésem tehát mi lehet ez és tudtok-e egy jó szerelőt aki megcsinálja és nem ver át. Bonusz kérés ha lehet észak pest környékén :) Ha nem ott akkor nem ott :)
Előre is köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek: Laca |
Baki (ez már tényleg a Tied)!
Tőcsavar csere viszonylag egyszerű. A beszakadt csavart vissza kell ütni egy kalapáccsal a motortér felé. Az ki fog esni. Az új csavar valószínüleg nem fog beférni a fék porvédő lemeze miatt. Ezt a lemezt elhajtod addig , hogy az új tőcsavar beférjen majd bekalapálod a tőcsvart a helyére. Ennyi.
Középkonzol óra: a motortérben van egy biztosítéktábla. A fedél alatt két olyan biztosíték ami egy sárga műanyagba van beletéve (egy 10 amperos és egy 15 amperos ) ha ezek rendben vannak akkor valószínű , hogy elromlott az óra. |
Bocs előző üzi LibErty-nek ment
|
Baki!
Egyszer a szokásos módon mérd meg.
Tankolástól tankolásig első kattanásig ( mármint töltőpisztoly ). Na így mérd meg a fogyasztást. Ugyanis ha mindíg nullázol az legalább olyan rossz mintha nem tennéd. Nekem tankolás utáni nullázásnál előfordult , hogy 14 literrel kezdett. Legalább 20 kilométert mentem mire beállt a normális értékre. Hát ennyi.
|
matyika mél ment!!!!
Boss |
Matyika!
A helyzet a következő. Szombaton cseréltem olajat, olajszűrőt, légszűrőt, gyertyákat. Először vasárnap csinálta a dolgot, majd hétfőn, de azóta egyszer sem. Az olajszint természetesen megfelelő. Gyönyörű szépen és halkan dolgozik a motor csak alapjáraton vannak néha bele bele döccenések, de ahogy itt visszaolvastam ez a hyundaioknál szokás.
Viszont most találtam egy nagyon kellemetlen dolgot amiben a tanácsodat szeretném kérni. A jobb első keréknél az egyik kerék tőcsavar hiányzik, elszakították. Hogyan lehet ezt kicserélni?
Még egy kérdésem volna, a középkonzolon található óra nem működik, hogyan lehetne működésre bírni?
Segítséged előre is köszönöm!
Baki |
Matyika: Tudom. Direkt nulláztam, mikor kicseréltem a szűrőt. Most nagyon csúnya értéket mutat, de azért, mert pályáztam mostanság, így nem fogytak a km-ek, csak az üzemanyag. Mindig nullázom tankoláskor az értékeket. S van, hogy pályázás után is nullázom, hogy azt ne méregesse. :) |
Petike!
Még dolgozom az ügyön. Türelmet kérek. |
Baki!
Alacsony volt az olajszint vagy nem?
Visszajelzést légyszi. |
LibErty!
A fogyasztásmérőd átlagol, nem pillanatnyi fogyasztást mutat. Tehát tankolástól tankolásig folyamatosan de csak az átlagfogyasztást méri. Ha másfél óra elteltével döntöd el ,hogy ez még midíg sok akkor tévedsz. Egy jó tanács minden tankolás után nullázd le a fogyasztásmérést , ezt úgy tudod megtenni ha tankolás után fogyasztásmérésnél nyomva tartod a gombot és csak akkor engeded el ha három vízszintes csík jelenik meg.Ja és a napiszámlálót sem árt nullázni.Ha ezeket megcsináltad majd utána nyilatkozz. |
Kicseréltem. Féldugós városban nem túl nagy mértékű gázadásokkal is 7 liter körül jöttem, még mindig sok. Véleményem szerint. |
Igen Matyika ma megyek érte. Megrendeltem. Más nem volt, így jó drágán. 5900.- Ft. Csömörin, ahol kaptam az ajánlatot, bár ott két bolt is van, szerintem én nem jóba léptem be, de most már nem érdekel, kell az a szűrő. Kiugrom érte most szerintem... |
LibErty!
Első lépés a légszűrő! Ha tetszik ha nem!!!!! |
Még mindig nem tudtam kicseréln ia légszűrőt sem. Egyszerűen nem volt rá megfelelő mennyiségű idő, hogy utána tudjak kolbásozlni. Most voltunk a B*rdiban és 5900.-ért hoznak légszűrőt, ha megrendelem. Délután 3-ra ott lenne. Viszont Egy oldallal ezelőtt a Csömöri utat ajánlotta valaki, ahol 1200.- Az a kis spórolás is számít nekem, úgyhogy holnap arra vetetem a kanyart, mert még mindig nem tudok elmozdulni oda. :S Veszek ki egy hét szabit és mindent "meghegesztek" rajta. :)
Y2000-et mondták, hogy ott van Kumho 185/55 15R 82H gumi, de a honlapjukon nem találtam. Kezdek kétségbe esni. Ahol véletlenül találtam, ott meg csillagászati ára van. Gondolom elfér a 195/55-ös is, vagy a 185/60-as is a felnin, ha csak olyat találok. Tömör gumit veszek! :-D
(Matyi, még mindig igénybe szeretném majd venni személyes segítséged is, mert a fogyasztás probléma sem hagy nyugodni.) Túlzottan bele vagyok már esve a szekérbe. :) |
Ja és Baki bocs a tréfáért. Nem vagyok a legjobb de legalább igyekszem. :-)))) |
Petike!
Sajna ez a porlasztó nem tartozik a kedvenceim közé. De majd kitalálok valamit. Mindenesetre átmeneti megoldásként azt tanácsolom, hogy a légszűrőház alatt utastér felé van egy csavar amit kézzel is lehet csavarni. Azzal próbálj némi alapjáratot produkálni. Tudom , hogy nem végleges megoldás de átmenetileg megteszi. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|