Témaindító hozzászólás
|
2005.03.21. 12:28 - |
Hyundai Pony
Hyundai mint Pony. Nem is tudom én mikor elmentem és meg néztem a legelső Pony amit meg akartam venni , akkor ott abban a pillanatban egy kicsit kiábrándultam belölle. Csörgöt csatogott össze vissza visitott a váltoja meg minden amit eltudtok képzelni.....
S utánna jött a Flash.! Mondom azért még nem hagyom annyiba nekem nagyon tetszett és tovább keresgéltem amig rá találtam a mostanira és egyböl szerelmes lettem bele. Szép volt ,halk volt, jól ment, nem csörgött benne semmi. Az igaz , hogy már kétszer össze lett törve de mindig kiszáltam bellöle ugy hosz semmi bajom nem lett... Pedig azért az egyeik ütközés az egy Sárga busz volt majd a busz rá nyomott egy vill.oszlopra. A következö meg egy MAN teherautó. Igy ezek után már azt lehet mondani hogy én kiprobáltam a TÖRÉSTESZTET is. És teljesen meg vagyok velle elégedve mert még élek és nevetek az egészen...
Na mindegy evvel csak azt akartam mondani hogy aki most gondolkodik azon hogy Pony-t vegyen annak anyit tudok mondani , hogy hajrááá..!!!!!
Üdv .:Zsolti |
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
Szia Kecsu. Mi van váltóügyben?? Sikerült valamit rendezned? Üdv:Jaki |
Kecsu! Az internet címük is meglett ww.cargotech.hu, itt bővebb felvilágítást kaosz. Jaki |
Szia Kecsu! Még egy próbálkozást ajánlok, csak emil címem van, de válaszolni fognak , ha írsz nekik.Tehát:cargotech@cargotech.hu Üdv:Jaki |
Üdv! ott is próbáltam. jelenleg nincs.
|
Sziasztok!
Kecsu talán probáld meg a Rákoscsabai bontót a Zrínyi úton.Cim,telefonszám a fórumban a bontóknál.
Üdv |
Igen őt javasoltam, de több címem nincsen.Szerencsére még ilyesmivel nem kellett foglalkoznom,de a 40 rugó az nem is sok a váltóért. Persze garancia nincs a bontott cuccra.Sok sikert a további keresésben. |
Már próbáltam! Ő van az Ócsai úton, nem? Ponyhoz már nem nagyon van alkatrésze. Amúgy itt egy jó oldal:http://www.hmaservice.com/. |
Üdv Márkatárs! . A váltót próbáld meg ezen a címen megérdeklődni:Diglics László 06703171900, bontós.Egy telefont megér.
Üdv: Jaki
|
Üdv! Újra itt. Nem értem, mi az összefüggés a kopott fékbetét és a fékmunkahenger között? Amúgy a betét kb .félig jó volt. A probléma, inkább abból adódott, hogy viszonylag ritkán használhatták az autót, sokat állt és ez nem tesz jót egy autónak sem. Ill. ez csak tipp. hogy valamiért hordósra kopott a fékmunkahenger és emiatt szorult meg. Ja jelenleg 109 ezer van benne kilóméter. A kinyomócsapágy nekem is morog, majd váltójavításnál valószínüszeg csere. Miért angol nyelvű javítási kézikönyve vagy lemeze van valakinek? Ja ma tudtam meg, hogy mitsu a motor a szervó és valószinüleg sok egyébb is az autóban. Jelentem lenne hozzá bontott váltó 40e forintért, most ezt kell megrágnom. ugyanis ezzel azerővel addig hajthatnám az autót amig a váltó végleg meg nem adja magát (ha megadja egyáltalán) és akkor is rá érek váltót cserélni. Kérdés ha ezt most elszalasztom akkor később mennyit áll az autó míg lesz váltó hozzá. A jármű triót is kérdeztem. de igazából pontos összeget nem mondtak, magyarán bizonytalanságban vagyok.
|
Szia Kecsu! Nekem is ponim van. A jelenség amit az első fékről írtál ismerős. Talán egyedüli megoldás, nem szabad hagyni a fékpofákat a maximumig hagyni lekopni. Én 2003-ban vettem.. a féktárcsák teljesen lekopva. Csere után nemsokkal megszorult pont a bal első fékem, sprey , ki- be nyomkodás, de szerencsére azóta semmi gond. A kinyomócsapágy morog reggelente, főleg ilyen hidegben, de ha bemelegszik a váltó olaj ez is megszünik, a hátsó sárvédö íveket már ki kelett cserélni. Egy kicsit a karbicsek is rakoncátlankodik. Szóval ezeket a hibákat leszámítva, én szeretem a kis verdát.Ami a jav. kézikönyvet illeti, én is kerestem magy. nyelvűt, de nem találtam. Tanuljunk meg angolul!
Üdv.Jaki |
ez nagyon hasznos infó!
Hány km van a póniban? Kérdezd meg Upyt-ékat is, biztos ami biztos alapon! itt jobbra, Jármű-Trió Bt. |
Üdv! van egy 1994-es ponym 1.5GLSi. 2004 novembere óta használom, 14ezret mentem vele eddig. Összességében meg is lennék vele elégedve, de!!! Apósom annó 6 évig használt ponyt és elégedett volt vele-szerinte nincs tipushibája sem, illetve a sárvédőívek hajlamosak a a rozsdára. Többek között azért is választottam, meg azért mert tele van extrával. De nekem csupa olyan hibám , volt ill. van vele amiért én nem nagyon dícsérném. kb 2 hónap használat után beszorult a b.első kerekem (a fékmunkahenger beállt). Lehülés után bejáratva és wd40-el befújva hiba nélkül müködött nyárig. akkor egyszer menet közben újra befogott, majd hátha sikerül módszer, egy satufékkel újra hiba nélkül müködött. Ezután vettem hozzá felújítókészletet nem olcsó sőt! de sajnos felújítás után kb 1 hónap után már folyamatosan szorult szerencsére nem vészesen de azért a balkerék érezhetően melegebb volt. A problémát egy bontott komlett féknyereg beszerelése oldotta meg. Azóta szerencsémre probléma nélkül müködik. És ami most jött hozzá az még rosszabb. Mikor megvettem az autót már akkor nagy volt a váltó hangja és a diffi is bug néha de probléma nélkül működött. Most a váltó minden előzmény nélkül kidobálja a 4.ik fokozatot. Dilemma érdemes e megcsináltatni vagy bontottat keresni. sajnos egyik sem olcsó. Na mára ennyi. Amugy érdekelne, hogy van e valakinek pony szerelési kézikönyve? Az nagy segítség lenne. A Maróti könyvkiadóban lehet ugyan kapni de csak angol nyelven és az ára is húzós 8500forint. Igazából ez a bajom ezzel a tipussal. Minden qrva drága hozzá. 1példa a pony levegőszürő 3000valahányszáz forint, viszont mily érdekes a suzuki ignis légszűrője pont passzos és csak feleannyi. |
Szia Povi! Örülök, hogy megoldódni látszik a problémád. Nekem is Ponim van igaz excel felirattal, de ugyan az. Írjál , vélemlnyezhetünk továbbra is a Ponikról.
Üdv Jaki. |
Üdv Jaki. Valóban sikeres volt a kapcsolatfelvétel Bárány Mihállya. Kaptam tőle képeket, leírást. Remélem meg tudjuk oldani a kis problémámat a rajzok alapján a karburátoron. Mégegyszer kösz a segítséget. Povi. |
Szia Povi márkatárs! Tudomásomra jutott, hogy sikeresen felfetted a kapcsolatot a Bárány M szakival. Remélem eredményes lezs a távjavítás, írjál .
Üdv. Jaki |
Szia Jaki.Köszi az infot megprobálom. |
Sziasztok. Tudnátok segíteni abban, hogy elektromosan vezérelt karburátorhoz menő vákumcsövek helyes bekötési sorrendjéhez leírást vagy illusztrációt keresek. /PONY LS 1.5 G4DJ motor kódos/ |
Zsola! A poni üzemanyag visszajelzővel rendelkezik?
Három éva van a tulajdonomban,de még nem hallottam pittyegni, vagy világítani, ha egyáltalán van ilyen. Lehet ,hogy nem fogyott a min-ra az üa. szint??
Üdv. Jaki |
mennyit fogyaszt a Ponitok varosban, vagy szabadban ,írjátok meg, légyszi üdv Jaki |
Az én kapcsolatomat a Hyundai-al (Ejtsd: Hájundáj, Winkler után szabadon) egy Pony testesíti meg. Eredendően a svédeknek készített 1.5 GLSi. Egy kedves ismerősöm vezette kb. 55000 km-en keresztül, és 7 évesen megvettem tőle. Mérete, teljesítménye elegendő, de a felszereltsége nem a mai igényekhez igazított. Klíma, ABS, egyéb elektronikai kütyü nuku. Ámbátor a szervókormány egy álom. Pláne, miután le kellett parkolnom egy szervótlan Peugeot-val. Most, túl a 120000. km-en is elégedett vagyok vele. Ami gondom van, az egy korábbi sérülés hanyag kijavításából ered. Itt rohad az autó. No és a küszöb is elindult, de hát 13 éves a lelkem. Van még valami; hatvan felett nem fut teljesen simán az autó. Ott sem, ahol egyébként az út sima. Nem kell hitetlenkedni, van azért egy-két ilyen út is! Kicentíroztattam a kerekeket, futóműves beállította a futóművet és továbbra is. Nem tudom mi lehet. Pontosabban van egy ötletem. Kétszer hatalmasat fékeztem, egy-egy paraszt kijött elém. Az autó megállt, az kétségtelen, de baromi büdös volt. Én már egyébként "lelki füleimmel" hallottam is a csattanást, de szerencsére nem történt meg. Szóval lehet, hogy elfékeztem a kerekeimet? Kár lenne értük. Ha esetleg valakinek van ötlete, örülnék, ha segítene.
Üdv: Fenipeti |
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
|