Témaindító hozzászólás
|
2006.03.21. 10:01 - |
Nos, én Mosonmagyaróváron, a Widemann nevű fiatal srácnál tetettem fel egy alap sportdobot és egy króm véget. Hang nulla, teljesítmény picit érezhető volt. Megkérdeztem mi az oka, és azt mondta, hogy két katalizátor van a gépen, így túl nagy a hangtompítás és a fojtás. Kis utánjárás (Upyték) és kiderült, hogy a középdob nem katalizátor (elvileg), hát akkor hagyjuk a sportkatalizátort és vágassuk ki a középdobot...megtörtént. A kivágás után kiderült, hogy mégiscsak katalizátor, de akkor már mindegy volt és amúgy is csak a (majdani) zöldkártyánál lehet gond. Hang megjött, kellemes dörmögés, finom rotyogás. A teljesítmény érdekesen alakult, először lomhább volt a kocsi, pár száz kilométer után azonban megszokta a Kicsike és most már repül.:)) A kipufogódob egyébként 1 éves garival jár és a kpm által elismert. Annyit azért tudni kell, hogy túl kis átmérőjű csövek vannak gyárilag az Atoson, ezért sem tud 100%-os lenni egy dob. A komplett rendszer csere pedig húzós (leömlő:39.000Ft, sportkatalizátor:49.000Ft, sportdob+vég+szerelés:14.000Ft(!!) ) Hát ennyi. Üdv:Kornél |
[73-54] [53-34] [33-14] [13-1]
kösz Levi, de biztos, hogy várok még egy évet, mert nekiálltunk a tetőtérnek, minden fillérünket arra költjük! Láttam amúgy két Cossie-t a hasznaltauto.hu-n. Donornak kellene, mert nekem ötajtós kell, de ahhoz egy picit drága már a 800ezer is. De az meg végképp ráér. Ja és oké hogy kétliteres, de DOHC? Szerencsére van miből válogatni, úgyhogy csak DOHC jöhet szóba. |
Boss,kipugobol csak olyat szabad venni,ami a fokozatosan halkul.Az pedig drága.a 8-10000 ft-osak hangosak,lehet,hogy picivel jobban megy,de hosszu távon zavaro.Nekem normálban 8-at eszik,városba,erőltetett menetben 12 fölött.Valamit valamiért |
scan viszont a fogyasztása az érdekelne!!!mert én is gondolkodok ilyesmibe, azért kérdezem hogy miben változik a verda!!!!! |
köszi scan!most írtam a kliniába neked azt már ne vedd figyelembe!!!! |
Sopi,van egy kétliteres Sierra,vizsgával,mindennel,90-ért.Egyben van.Gondolokozz rajta,alkalmi vétel!
|
visszaváltáskor oké, de 2-ből 5-be rántás, az nem az ugye.
Asszony vezetheti a Hunyadit, az családi járgány, na de majd a Sierrával csak én driftelhetek! Javulnak az esélyek, megtettük az első lépést: nekiálltunk a tetőtérnek... na ezt majd az OFFautóba. |
Boss,nekem a kipufogo tulképpen gyári,a hátso dob belsejében lettek megvariálva az áramlatok /gyakorlatilag szabadon távoznak/a középső is Lada modra folytás nélküli,valamint benne van egy Lancer lambdaszonda,ami már önmagában is jot tesz neki,lévén ,lévőn sürübb keveréket enged a komputernek.Viszont nem hangos,ez cél volt.Egy gyári Rémust szabdaltunk szét,onnan koppintottuk le a szisztémát.Kicsit ércesebb hangja lett,ennyi.Viszont megy,mint az ördög,200 fölött van a vége,de azért már a futomü nem lelkesedik tulzotta.Nem szitál,vagy ilyesmi,csak elkezd 190 fölött morogni a hátulja,gondolom,a csapágyaknak nem tetszik a rendszer.Diohéjban ennyi. |
Geri,ha szivügyed a járgány,isten őrizz!Mellesleg egyetértünk, én az automat még a nőmnek sem adom oda.Egyelőre,ugyanis még nincs jogsija.Igy van a váltással az Accent is,csak az a baj,hogy váltás után,és nem közben lodulé meg.Na mindegy,már kezdek belenyugodni,bár elég sok pénzembe került a motor izgatása.Kiszedem belőle,és elcserélem valami Tipo cuccra. |
Óóóóó mester, mintha a nőmet kérnéd, még a tesóim sem veztték (csak a nőm, de az más:-). Még meggondolom, megpróbálok kevésbé idióta, ragaszkodó lenni :-)
hát igen, ha viszont hibázik egyet a váltás, bukta a gyorsulás. A coupénál az az érdekes, ha kicsit egyesben tovább pörgetem, mint kéne, nem vesztek erőt (legalábbis nem érzékelhető), viszont váltásnál utána olyan mint a nitro :-) |
Sopi,drága,ha visszaváltáskor löksz egy gázfröccsöt,nem akad.Lötyög,és punktum!Geri,le szabad majd tesztelni a kupét?Ez idáig kimaradt.A kipufogot majd megoldjuk,van rá számos trükk,furás és bontás nélkül.A gyakorlott kéz jogos,de volt,hogy a válto miatt gyorsultak le,és az nagyon nehezen viselem...Mi ebből a tanulság?Az Accenttel nem emberkedek,csak ha tutira megyek.Na,majd a Tipo! |
a gyors váltásokat nem a lötyögés nehezíti, hanem az akadás! Ha gyorsan akarom átrántani 3-ból 2-be, 5-ből 4-be, 2-ből 5-be stb., akkor ugyanis akad. Ezt vállalom. De nem lötyög!
Geri: az alternatíva csak az lehet, hogy hátsó- és középdob nélkül járkálsz! Ez se nem furkálás, se nem csere! Emlékszem, a Warbinak is szép hangja volt, amikor járdáról leálláskor kiakadt a cső, és az első dob után a levegőbe került az anyag! Hozzáérni alig mertem a gázpedálhoz! :) |
Sajnos a coupénak is hosszú úton járó pontatlan váltója van, ami elég érdekes egy "sportautó"-tól. Tudom, hogy nem igazából az, de mégis, legalább a feelingre adhatnának... Mindegy gyakorlott kéz így is gyorsan tud váltani :-)
Kipufogó: A zöldkártya miatt meg kellett csináltatnom a kipufogó perforált flexicsövét, eltűnt a gyönyörű hangja, néma lett. Nem tud valaki valami jó megoldást a szép hang visszanyerésére? Némi nehézséget jelent, hogy a jelenlegi kipufogót nem akarom cserélni, és furkálni sem akarom :-). |
Pred! te voltál az első, meg leszel is! Várom a többi jelentkezőt is! |
Tetszik ! Gyorsulásinál igazad is van, dehát a legtöbben nem arra használjuk az autót! A Matrixról is kiváncsi leszek a véleményedre! Hány tagnak is igértem már oda kipróbálni? Én már nem is tudom! |
Asszem,kicsit összekevertem a betüket.Mindenki következtesse ki a mondandomat. |
Nem azt mondtam,hogy nem lehet jo!Hanem azt,hogy nem pontos,és hosszu uton jár,ami egy gyorsulásnál alap,tudniilllik rengeteg időt leget nyerni a gyors váltásokkal.Namármost.Én ráeresztem az enyémre a sok loerőt,és amit a tuninggal nyerek,azt elbukom vátáslpr.Teccik érteni? |
Egész héten nem jártam ebbe a topikba.(pirul) Már Veszprémbe se értettem, mit kötekszik a Levi a váltómmal. Sopi, ne higyj neki. Nagyon király kis váltó. :-) |
kösz, nagyon kedves vagy! hmm mit is ajánlhatnék föl hálából? ;-) |
Sopi! Kérésed teljesítve! De a "szterejó"-t nem javítom, mert az direkt van így írva, sztem! Üdv, és jelentkezz a talira! |
[73-54] [53-34] [33-14] [13-1]
|