Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Sziasztok!
Most elöször irok itt nálatok és ez uton üdvözlök mindenkit. Egy olyan kérdéssel fordulok
Hozzátok hogy milyen modon lehet megemelni egy Accent hátsó futomüvét hogy igazán alkalmas
lenyen utánfutozáshoz. De nem utolsó szempont hogy elférjen ek a 195/50-es kerekek terhelt
állapotban.
Elöre is köszönöm a tanácsokat.
Üdv: Sanyibani |
Hi! Mindenki!
Van egy Santa-fe Key & cylinder set-lock garnitúrám eladó. Cikkszáma: 8190526230
Ebből látszik, hogy végre sikerült az Érdi Pé-Ta Kft Hyundai servizével a csere , a programozás, és a központizár újra kódolása.
Köszönöm a segítségeteket! Üdv: Murry  |
murry!
Ez csak természetes, hogy beléjük helyezted a bizalmadat, nincs ezzel semmi baj, én is megbíznék bennük, meg is bízom. Azért mondtam el ezt a lehetőséget a zárral és a klucsokkal, mert van egy barátom a fórumon, aki egy ilyen zárszervízben dolgozik, és a minap egy elveszített kulcs okán adta ezt a tanácsot. Elvben bármelyik zárszervízben meg tudják oldani ha van szakemberük aki csinált már bonyolultabbat egy előszobaajtó kulcsának a lemásolásánál. Szerintem nézz utána. De nem biztos, hogy ezt a problémát egy márkaszervízben is kívülről fújják. 
Pihe |
Szevasztok Hopihe30 és Kornél!
Köszönöm a reagálásotokat, de egyenlőre maradok a Péta Kft - nél, hamár beléjük helyeztem a bizalmamat. Nem akarok rossz ügyfelük lenni. Úgy érzem, a mai telefon beszélgetésünk után, hogy őket sem hagyja hidegen a probléma mindenképpen jól akarják megoldani. Kérnek további egy hetet, hogy amikor bemegyek hozzájuk már fel legyenek készülve a teljeskörű megoldásra.
Természetesen el fogom majd mondani hogy miként zajlott le az ügylet.
Az eddigieket köszönöm.
Üdvözlettel: Murry
|
Sziia Murry!
Ha veszel egy pótkulcsot, nem vagy ugyanott, ugyanis megoldható, hogy a régit elfelejtse a zár, én láttam már olyat, magában a zárban és a meglávő két kulccsal lehet egy olyan változtatást eszközölni, hogy a régi kulcsot nem lehet már elfordítani. Ebben az esetben nem kell zárcsere, jelentős költségeket takaríthatsz meg ezzel. Egy olyan szakit kérdezz meg erről aki zárakkal foglalkozik, tudod, széfnyitás, autónyitás, ilyenek. Vannak ilyen üzletek, több is. Ha egyéb ezzel kapcsolatos kérdésed van, írj egy mailt matyik@mail.datanet.hu
Pihe |
Szia murry!
Szerintem próbáld meg felhíni Upytékat! (Jármű-Trió Bt.), ők elég régen benne vannak a szakmában, biztos találkoztak ilyennel!
Az meg egyébként felháborító, hogy a központ embere nem tud róla nyilatkozni (akkor vajon ki???)! Jellemző rájuk! Nem akarok senkit megbántani, de sok szempontból nagyon amatőr csapat kezében van a Hyundai magyarországi forgalmazása stb.
Most néztem meg a BMW Autóklub újságját (!!!), amit az országos központ (is) támogat! Nálunk bármilyen közeledést abszolút közöny fogadott a Hyundai központ felől. Nem a pénz csak a lényeg, hanem az erkölcsi támogatása egy márka klubjának! Kicsiny hazánkban (tisztelet a kivételnek) ennek nincs és még sokáig nem is lesz hagyománya.
üdv, Kornél |
Hi! Doktorok.
A Santafem ellopták és megkerült, de a kulcsa a tolvajnál van.
Az Érdi eddig Peugeotokat javító , most Hyundai szervízhez
fordúltam a kulcs kérdésemmel. (Valaki kérdezte közületek , hogy ki volt már ebben a szervízben.. Nos
szerintem a szerelők jók, a felszereltségük is rendben,
de Hyundai- ul most tanulnak, és a központ lassú a szervíznek adott alkatrész program is elavúlt.)
Egy hónapig halogatták, azzal, hogy olyan rika az esetem , hogy a Hyundai központ műszaki tanácsadója
sem tud konkrét szakvéleményt adniarról, hogy:
Mit fogok kapni a komplett zár készletben.Lehet egy pótkulcs benne, lehet kettő.
Lehet programozható lesz benne a kulcs központi zárra.
Lehet programozható lesz inmobilizerre.
Azt mondta, hogy teljesen bizonytalan, erre a szerinte régi autóra.
Egyébként 2003 7. havi Hollandia volt az első forgalomba állítása.
A kulcs készlet ára 55000 + áfa meg a beszerelés.
Ha megrendelem és nem taníthatóak a kulcsok, akkor ugyan kulccsal nem , de távirányítva
továbbra is nyitható az autó.
Ha veszek egy pótkulcsot, de zárakat nem cserélek ugyanott vagyok majdnem.
Az indítás gátlását megoldottam, de azért rossz érzés úgy használni, hogy a
lopó bármikor kinyithatja az autómat, és ha már úgyis nyitva van... csak idő kérdése a többi.
Tudtok okos megoldást? Tud valaki kulcsot inmobilizert, központizárat
átprogramozni?
Mit vegyek? Mit tegyek? Mibe fog kerülni?
Eddig a lopás miatt 400000- et költöttem jó lenne itt valahol megálni a költségekkel.
Üdvözlettel:Murry |
Pihe kösziii!
Hobo! Örülök, hogy sikerült megszerezni a dolgot! |
Szia Hópihe :)
Nagyon köszönöm a rajzot. Egy kedves klub társunk elküldte mailomra. :) Mégegyszer hálás köszönetem érte :) Üdv.hobo |
Sziia hobo, e-mailban nem tudom elküldeni, mert nem látom a címed. Viszont ha jó lesz, itt egy kép....
http://kepfeltolto.hu/i/?t=img&id=343471
pihe |
Tudna e nekem segíteni valaki abban, hogy Hyundai Trajet 2005-ös hűtés fűtés rajzát nekem eljuttatná valahogy mailban?? Főleg a fűtés szabályzó csapok,netán megkerülő csövek érdekelnének. Köszönettel.hobo |
Sziasztok. Én nem tudom. De az én Trajetem is 113 lovas és több mint 1,8 Tonna az önsúlya. De 4 személlyel és bevásárlásból származó töltött csomagtartóval is tartom pályán a trafik kivételével a 160-at lazán. 130-nál nem érzem sem lomhának, sem tunyának, sem erőtlennek. Ha pedig adom a pedállal a jelzést az elektronikának, azonnal elkezd gyorsulni és mint akit seggbe rúgtak úgy gyorsul a végéig :) Tehát ha 130-nál te 1,9-es crdi motort lomhának érzel, az HIBA!!!!! Nézesd meg a befecskendezési, vezérlési dolgokat. |
Szia Angel!
Ha jól emlékszem Zsola-nak volt ilyen problémája (Pony), a légtömegmérő volt meghibásodva. A rossz hír az, hogy ez az alkatrész is nagyon drága.
Üdv
sirmoha |
Sziia Angel! Műszeres diagnosztika mit mond? Főtengely forgásérzékelő?  |
Szia Angel!
Nos aki biztos értenek hozzá, azok Upyték. A Jármű-Trió Bt. az övk. Az oldal jobb oldalán található az elérhetőségük, hívd bizalommal Őket!
Hasonlót már hallottam, valami légtömeg-mérő volt ott a baj (lehet nem így hívják pontosan), de ebben a szakértőink a profik!
Remélem sikerül megoldani a problémát!
Kérlek jelezd majd mi lett!
üdv:Kornél |
Szia Angel!
Nos aki biztos értenek hozzá, azok Upyték. A Jármű-Trió Bt. az övk. Az oldal jobb oldalán található az elérhetőségük, hívd bizalommal Őket!
Hasonlót már hallottam, valami légtömeg-mérő volt ott a baj (lehet nem így hívják pontosan), de ebben a szakértőink a profik!
Remélem sikerül megoldani a problémát!
Kérlek jelezd majd mi lett!
üdv:Kornél |
Sziasztok,üdvözlök mindenkit itten
Lenne egy nagy problémám.Van nekem egy 94 es Pony glsi-m
Már a harmadik szerelötöl hozom el,kezdek megörülni.Az a hibajelenség hogy ha bemelegszik a motor,megyek vele 2-3 kilométert,az alapjárat elkezd ugrálni(pl piroslámpánál) és elöbb utobb leáll.Többnyire kigyillad a check engie visszajelzö is ilyenkor.Átnézték már az injektort is meg mindent,kicsrélték az acpumpámat(visitott már a régi de nem javult töe meg a problémám).Azt mondja a szerelö hogy 99% ig a valami szögfordulatjeladó gyujtásjeladó gyujtófej(ö irta fel nekem) a baj,de sehol nem talált hozzá bontottat(mert valszinüleg a az uj horrorárban van).
Szerintetek tényleg lehet az a baj? Valami optikai jeladóról beszélt,hogy az bemelegszik s az okozza a problémát.
Elöre is köszi a segitségeteket
Erik |
Szia Endru!
Én sem vagyok nagy szakértő, az Accentemben nincs fed comp, de a Volvómban volt. Annyit hallottam, hogy van olyan mérő, amelyik az üzemanyag átfolyást méri és van olyan, ami a légtömeget méri. A Volvóban az utóbbi volt (benzin/gáz), és jól mért benzin és gáz módban is.
A megoldáshoz én is csak a Kornélnál leírtakhoz csatlakoznék. |
Szia Endru!
Nem hiszem, hogy így kell működnie! Bár (őszinte leszek) nem értek hozzá hozzá, mégis azt gondolom, hogy az üzemanyagellátó rendszerrel van a baj. Két lehetőséget tudok ajálani: az egyik hogy szakszervízben kérdezd meg a hiba okát (a Cargotech Kft-t javasolom, Mogyoródi út), vagy hívd fel a Jármű-Trió Bt.t. Az itt van jobbra a Partnerek között. Ha gondolod gyere el a nagyatlálkozóra, ott sokan leszünk, hátha tud valaki megoldást!
üdv:Kornél |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|