Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Pred,még nem az igazi.Májusra talán összeáll,bár nem biztos,mert beleszerelmesedtem egy 2000-es turbos ,l85 lovas Fiat Coupeba.Az asszonynak meg minek tuning Accent? |
Köszi Scan! Szavadon foglak! Én csak az enyémhez tudtam viszonyítani,de ha lehetőségem lesz,kipróbálom a Te tuning-Accentedet is! |
Pred!Probáld ki az én benzinesemet.Meg fogsz lepődni.Jobban huz.De azért imádlak,Rocker-teso!Üdv.Levi |
Sziasztok!
Először is üdv az új tagoknak!
A 3 hengeres Accent véleményem szerint úgy húz,mint az 1.5-ös benzines! Kipróbáltam! |
Nomad! Én szívesen felajánlom Neked, hogy bemutatom a Matrixomat, amiben szintén háromhengeres a motor! Én mosonmagyaróvári vagyok, Neked hol van a "telephelyed"? Üdv: Imcsi |
szia,Slake.egy gömbölyü Accenten nem nagyon tudsz mit nézni,egyedül a kuplungmunkahenger macerás rajta,de az nem angy dolog.a motor Mitsubishi,jo és kiforrott,a kaszni nem nagyon szokott rozsdásodni,esetleg a sárvédőiveknél és az ajtok alján /az enyémen előbbi bal oldalt./fogyasztás max.8,és megy,mint akit seggbe lőtt az ármány/bocs/.szoval érdemes belevágni.üdv.scanias |
Szia Nomád!
Imcsi elfelejtette megirni,hogy nekünk a Mátrix-unk is három hengeres, és diesel az is. Na és ha a négyből 1 nem megy akkor is csak három marad.Na meg azt nézd meg mennyire kimélték azt az autót. Lehet,hogy széthajtották akkor nemmindegy hány henger van benne?
Üdv:Rózsi |
Szerbusz Nomád! Itt Madgéza egy 3hengeres accent tulajdonosa. Egy pár szó az autoról. Nagyon tuti. Nálunk Böszbe is van egy ugyan ilyen mint az enyém,és oktatnak vele. Ő is nagyon meg van elégedve,pedig neki elöte diesel opelja volt. A fogy.:4.5-6ig/nálam az utolso dominál/. 50ezer-ig semmi baja nem volt.Én csak ajánlani tudom!!!!!!
Üdv Madgéza! Előre Dieselre fel!
Ja és a három a szerencse számom!!! |
Imcsi jól beszél! Ha zavar, hogy három henger, gondold azt, hogy négy van. :)
Szóval miért baj, hogy három? A Wartburg is háromhengeres volt, de nekem nem ez volt a bajom vele. Igaz, az kétütemű. Egyenetlenül járna vajon? Erről a dízeles kollégák nyilatkozzanak! |
nomád!!!!olvasd el amit slake-nak írtam
üdv:boss |
szia slake!!!nekem is 95-ös accentem van,,mondjuk én a vételnél nem néztem semmit,,,mert csajtól vettem,,,,és ő jóformán városba használta,,,,,,,,3-éve van nálam,,,,a motorba még nem kellett belenyulnom amióta nálam van csak ilyenek mint:pl-olajcsere,,,,,és nem akarom elkiabálni,,,,de nagyon remélem hogy egy ideig még nem is kell!!!amikor én megvettem akkor +dolgokat mondtak róla,,,,,,,8-évesen vettem,,és senki nem hitte el hogy annyi,,,volt akinek meg kellett mutatni a forgalmit!!!!!
üdv:boss |
szia nomád!!!nekem is acentem van,,igaz nekem 95-s,,benzines,,,,,,,,szerintem a hyundai-ban tökéletesen meg lehet bízni,,a tiéd dízel kevessebb lesz a fogyasztása,,,több acentes tagot is kérdezz meg,,ők többet tudnak mondani!!!
üdv:boss |
szia,Nomád-Van egy Madgéza fedőnevü klubtársunk,neki ilyen diesel Accentje van,és nagyon dicséri.Probáld meg vele felvenni a kapcsolatot.Üdv.levente |
Mi bajod van a három hengerrel? Az hogy kevesebb, mint a négy? A négy henger is kevesebb, mint a hat! Na, üdv! |
Üdv Hyundai megszállotak. Jómagam még nem tartozom közétek, viszont autócsere előtt vagyok és az igazat megvallva ezidáig nem foglalkoztam ezzel a tipussal. Ami a lényeg: 2003-as Accent CRDI-t néztem ki magamnak de sajna semmit nem tudok róla (fogyasztás,alkatrészárak,megbízatóság ,stb.). Mivel munkaautó lessz ( oktató vagyok ) lényeges hogy rendkívül megbízható, kényelmes, fogyasztásban barátságos legyen. Az az igazság hogy amikor megtudtam hogy három hengeres, hát egy kicsit elment tőle a kedvem. De remélem majd valaki meggyőz róla hogy milyen pöpec kis autó ez. Igazság szerint nagyon tetszik a fizimiskája, csak hát az a három henger ? Előre is köszi.
Nomád |
jaj, egy kicsit elírtam, szóval tűzfalra gondoltam a fordoknál, bár most ez lényegtelen is.Üdv Slake |
Sziasztok!
Még nem vagyok Hyundai-os, de most kezd megadatni hogy vegyek valamit. 95-ös accent a kiszemelt áldozat. abban kérném segítségeteket, hogy vételnél mit kell nagyon megnézni típusspecifikusan, mert pl fordoknál nagyjábol tájékoztattak mit kell nézni. pl homlokfal tipusból adódóan gyakran rozsdásodik, és azokat nem szabad megvenni. Szóval mire figyeljek nagyon, hogy soraitokba léphessek és ne fázzak rá egy jónak igérkező ajánlatnál.
előre is köszönöm az infókat. |
Csongika! A szelepszárszimering cseréjét egy Bp Hyudai szervizben dolgozó szerelő srác csinálta meg otthon, mindenféle motorbontás nélkül. Itthon több szerelő a hengerfej leszerelésével ilyezgetett amibe nem mentem bele. Onnantól az már nem az igazi, . Üdv Jaki |
Csako,mindenkinek.Jelzem,hogy a Hunyadi a Castrol-t vagy az ÖMV-t szereti.Nekem az 1.5-ös semmit nem eszik olajbol,pedig kap rendesen.Viszont némely olajfajtát egyszerüen eléget!Ezt magátol Kiss Ferenctől tudom,aki mint ismeretes,egy Accent WRC-vel rallyzik,több kevesebb sikerrel.Üdv.Levi.U.I.:A Scania sem eszi,pedig lassan márfélmillio van benne! |
Köszi az infókat, egyelőre motorfelújítást nem tervezek :) pont azért ültem át ebbe az autóba, mert az előzőre túl sokat kellett költeni.. A szelepszár szimeringhez jól gondolom hogy bontani kell a motort ha esetleg cserélni kell? Kb mennyi lehet? Mindenesetre a fogyasztása nem nőtt meg sőt teljesen hanyatt vagyok esve tőle, egy 90LE 1.5 motor és még nem evett 8Lnél többet, átlag 7-7,5. Szóval egyelőre hagyom, aztán töltögetem, és meglátjuk. Amúgy tudom hogy normális lehet ennyi az előző autóm evett 1l/1000 kmt, és nem volt tőle semmi baja csak az egy 2,5 TD volt, jó 250E km-rel, amely motorban több mint 7l olaj van.. azt gondoltam 7l-ből més dolog egy litert megenni mint 3,5-4ből, amennyi az accentben van.. meg főleg 150E kmnél.. |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|