Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Ha már itt tárgyaljuk meg az olajfogyit, az én hozzászólásom:Matrix-(45 000km) 15 000km-enként szerviz és közben nem kell utántölteni. Francia-(125 000km) 30 000km-enként szerviz és közben nem kell utántölteni. Két ismerősnek is van Sprintere amibe már 7-8 000km után tölteni kellett mert jelezte az alacsony olajszintet. Szerviz szerint ez természetes, majd 30-40 000 km után le fog csökkenni az olajfogyasztás! Üdv: Imcsi |
Szia Csongika! Nem is olyan régen olvastam egy szakértői véleményt a motorok olajfogyasztásáról. Ebből szeretnék idézni: " a legtöbb motortípusnál nem jelent rendellenességet az 1000 km-enként elfogyasztott 0.4-0.8 liter kenőanyagmennyiség. A márkaszervízek az ez alatti olajfogyasztású motorok garanciális megbontását visszautasítják,-az autós nem kis meglepetésére" Röviden ennyi az idézett szakvéleményből. De azért nem ártana megnézetni a szelepszár szimeringek állapotát. Hasonló problémám nekem volt, amióta kicserélték a szimeringet olajfogyi megszünt. Üdv Jaki. |
csongika!nekem is 95-ös 1.5-ös accentem van
142234km-van benne,de én szerencsére nem tapasztaltam iet....ezt azér mondom mert egyidős az autónk,,nem szeretném megtapasztalni mert ha javítani kell gondolom nem olcsó dolog!!!! |
köszi predátor,,ezzel nagyon sokat segítettél,,,rájuk csörgök,,megérdeklődöm a dolgot!!!!!!remélem minél előbb megtudom venni,,,de ez sajana nem biztos hogy összejön!a francos anyagiak miatt!!!
üdv:boss |
Csongika!
Nekem is '95-ös, 1.5-ös az Accentem, már túl a 250.000-ik kilométeren,ugyanúgy eszi az olajat,de nem foglalkozom vele! A lényeg, hogy mindig a minimum fölött legyen az olajszint a nívópálcán. Bár ha gondolod, csináltathatsz egy teljes motorfelújítást, 2-300.000-ből talán kijön! |
hello
nálatok mennyi az olajfogyasztás? nekem egy 95ös 1.5ös Accentem van (kb. 150e km) kb. három hónapja és kicsit furcsának érzem hogyha jól látom min. 0,5l/1000 km-t. Még méregetem de kb. egy hónapja töltöttem után először, akkor félig volt a pálcán, most ránéztem kb 1000-1500 km után és a pálca alja sem volt olajos nem hogy a két bütyök között lett volna.. Most utántöltöttem, kiváncsi leszek.. Van hasonló tapasztalat, vagy nálatok hogyan van ez a dolog?
Köszi |
Boss!
Voltam az Ékeséknél,megkérdezni a gumibakot. Az eladó azt mondta,hogy utángyártott nincs (az adatbázisukban).Eredetit pedig csak az alvázszám szerint tudnak rendelni.Úgyhogy ha érdekkel a dolog,hívd fel Őket a megadott telefonszámot és az alvázszámod bediktálása után tudnak árat és szállítási időt mondani.
Ennyit sikerült intézni,mostantól Tiéd a pálya.
Üdv:Predator |
Az enyémben sajnos semmi extra nincs,erre volt anno keret,apránként került bele a zene meg a MOMO-kormány,amit nemrég szedtem le,mert át kell huzatni.De azért imádom!Fütőmühang ,miota nem gyári gumi van rajta,nekem nincs. |
szia,Sopi.Jol irtad,a gyujtást-befecskendezést változtatta neg.Később is szabályoz le,de még nem merem javasolni senkinek,mert a srác most kezdett ezzel foglalkozni.De ha beválik,melegen ajánlom majdd mindenkinek.üdv.Levi |
hi Levi!
végre valami konkrét Accent tuningos tapasztalat itthonról! Köszi! Szóval az 1.5 SOHC-ot, az alpha engine-t bolondítottad meg? Ez a chip a gyújtást+befecskendezést is érinti? Mert ugye az én 2003-asomban egy kicsit más az injektor, ahogy Moha írta a bevezetőben. Vajon arra jó-e? Hm, elültetted a bogarat a fülembe.
én szeretem, hogy hangos, imádom a hangját. Igazából csak 3000 fölött hangos, alatta normális. Nekem kell az élményhez. A futómű hangját viszont már kevésbé bírom, rossz úton igencsak bejönnek alulról a hangok.
üdv syrus! az enyém is 1.5 SOHC cool-os! és nagyon szeretem! Én klímaellenes voltam, amíg észre nem vettem, hogy leszárítja az ablakot. Azóta klímafüggő vagyok. :)
Élvezem a havat, kézifékkel kanyarodom, ahol lehet. |
Ja !
Májusi találkozó engem is érdekel !
Megyek ! |
Hi Sopi !
Ez a mostanság futó benyás coolos , sztem nagyon jól felszerelet centim van !
Még szokjuk egymást . Ma mentem vele ebben a "gyönyörű" tavaszi időben egy hosszabb távot !
Láttunk pörgő autót , oszlopverőt , meg bukfencezőst a hatoson !
Mi jól bírtuk a dzsuvát !
Ja ! Jagellók hatvanas táblánál zuhógó hóban lövöldöztek , mikor megálltam láttam , h rendszámból a televágot hó miatt láthatatlan !
Gondolom megérte nekik dekkolni ! :)
Bye ! |
Mármint a turbos TT-t,a szivot én is leverem,ha lepadlozom a dögöt.Levi. |
Imcsi, van egy diesel tuningmester,állitolag egy 360-as Scaniaábol 450-est csinált,majd elkérem a számát.Nem lehet buta,mert van Fiat Tipoja,tds,jár vele gyorsulásira,állitolag az Audi TT-t leveri.üdv.Levi |
Scanias! Engem érdekelne a Matrixba meg a franciába is!Üdv! |
Imcsi.Jol érted,9 alatt van százon.23 pénzt fizettem érte,én vagyok a kisérleti nyul a srácnál,most kezd ezzel a dologgal foglalkozni,de nagyon ügyes.Állitolag a Lancer elektronikája még jobban dob a motoron /a gömbölyü Accent Mitsubishi licenc/.Még rászánom magam egy sportlégszürőre.Ami sokkal jobb,hogy nyomatékosabb lett.A fogyasztásrt még nem néztem,de nem is nagyon tudom egyelőre,lévén minden hajnalban ketyeg,mig le vakarom rola a jeget.Még jo,hogy tavasz van.Amit utálok az autoban,hogy nagyon hangos,ha jobb idő lesz,kárpitok ki,és leszigetelem valamivel a tüzfalnál.Egyébként tényleg kifogástalan,igaz,csak 120000 van benne.Kipufogot nem rakok rá,mert hosszu távon nagyon zavaro,egyszer volt rajta,de le is szedtem,mert állandoan rezgett a gyerek feje hátul...Üdv.Levi |
Scanias!"chip ota 9 körül ferlugrik százra." Ezt megmagyaráznád? A chip gondolom chip-tuning, a többit nem értem! Talán 9 sec alatt 100 km/h sebességen van? Mennyiben van a chip? Üdv: Imcsi |
Irigykedsz,Imcsi?Az én Accentem annyira jo,hogy egyszerüen nem tudok mit beirni a forumba rola.Csak azt,hogy tökéletes.Plusz a chip ota 9 körül ferlugrik százra. |
Elsőként gratulálok az elért 300 -hoz! Csak így tovább Centisek! Előre a 400-ért! |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|