Témaindító hozzászólás
|
2005.08.29. 08:03 - |
Hogy milyen is a Tucson?
Egyszerűen nem tudok betelni vele! Iszonyatosan jó!!!!Nekem nagyon tetszik a CRDI motor hangja, amit alig lehet hallani. Nagy biztonságban érzem magam benne, úgy érzem hogy semmi bajom nem esethet. Bár kicsit furcsa volt az accent után beleülni, megszokni, hogy nagy, és magas, de kb. az 1 km megtétele után olyan volt mintha mindig is ilyen kocsim lett volna. Sikerült a hétvégén egy kicsit a sebességét is tesztelnem. Hát megkell hogy mondjam, 180-nál sem érzed hogy mennyivel mész. Bár tartottam tőle, a súlya miatt, hogy kicsit lomha lesz, de nem, nagyon kis fürge jószág. A fogyasztását még nem mértem, de szerintem 10 liternél nem fogyaszt többet! Iszonyatosan tágas, és nagy 5 ember abszolút kényelmesen elfér benne. Én nagyon imádom! Az első érzés amikor beleültem: mintha kiskirály lennék és enyém lenne a világ! Ajánlom mindenkinek!!!!!!!!!!!!!! |
[88-69] [68-49] [48-29] [28-9] [8-1]
Hát én most tartok 5000 km-nél,sajnos nálam a fogyasztás most is 11 liter.
Írtam egyébként a márkaképviseletnek,nagyon udvariasan elmagyarázták,hogy a gyári adatok csak laboratóriumi körülmények között igazak,stb.
Magyarul a gyári fogyasztás úgy hazugság ,ahogy van. Érdekes,hogy az eddigi autóimnál nem volt ilyen nagy különbség a gyári adatok és a valóság között...
A telet baromi jól viselte a kocsi (és persze a gazdája is ). Mély hó, nagy sár és a szokásos érdi földutak meg sem kottyantak.Voltunk síelni,vettem hóláncot,szépen csörgött a csomagtartóban,elővenni nem kellett.Viszont a célszerűség áldozatul esett a dizájn oltárán,mert kiderült,hogy a tetősín lehetne még vagy fél méterrel hosszabb,hogy a tetőboxot kényelmesen fel lehessen rakni. Thule tetősíneket vettem,tökéletesen passzol és a gyári ár 40 %-ba került.
Egyébként kidobtam a gyári rádiót ,ami egy szégyene volt az autónak és sikerült szert tennem egy olyan CD/MP3 lejátszós rádióra,amely egyben blutooth-os kihangosító is ! Hangvezérléssel is működik,egyszóval semmit nem kell nyúlkálni,kapcsolgatni telefonáláskor,baromi jó.Csak ajánlani tudom mindenkinek !
67000 ft+beszerelés volt - kevesebb mint pl egy Nokia kihangosító, és számos telefonhoz jó.
www.relator.hu vagy relator@relator.hu a beszerzési forrás (persze biztos van másutt is).
Sziasztok
Feczni
|
Köszönjük, hogy megosztottad Velünk élményeidet! Várjuk a folytatást! |
Sziasztok!
Nos akkor egy kis beszámoló. ;-)
A Drágaságom elérte a 9.000-ik km-t. Kezd bejáratódni. Most már 3000-ig is forgatom néha. Egyszer kipróbáltam egy rövid szakaszon a 160-at is. Nem esett nehezére, de azért hosszútávon nem mennék ennyivel, mert féltem a jogsimat. Volt alkalmam mély sárban is autózni. Kellemes meglepetés volt ahogy zokszó nélkül állta a sarat, szó szerint. Meghökkentem, hogy milyen helyeken mentem el. Nem ilyen terepre vettem, de nem bírtam megállni, hogy ne próbáljam ki a felázott, latyakkal borított mélyszántáson. Fantasztikus jó volt, pedig aszfalt gumik vannak rajta. Volt ám autómosás utána. Még a teteje is csupa sár volt. Ennek ellenére, nem fogom ilyen terepen használni, csak kíváncsi voltam, mit tud. Fantasztikusan okosan kezeli a 4x4-es hajtást a kompjuter. Az ESP-t érdemes kikapcsolni a terepen, viszont nem minden terep körülmények között érdemes bekapcsolni a 4WD gombot. Vannak olyan helyzetek amikor érdemes a számítógépre bízni a nyomaték elosztását a két tengely között. Ezt jól kitapasztaltam.
A fogyastás is kedvezően alakul.
Városban (Bp.) 8,5 l/100km
80-90-el: 6,5 l/100km
140-el: 9,5 l/100km.
|
Köszönjük Rózsi és Imcsi!
Valahogy mostanában nem aktívak a fiúk! De bízom benne, hogy előbb-utóbb beindul majd a beszámoló!
Puszantás mindenkinek! |
Sziasztok!
Meglátogatunk benneteket,hogy friss dátum legyen már itt is.
Üdv: Rózsi és Imcsi |
 Hyundai Tucson FCEV – a sorozatgyártást 2010-re tervezik |
A Hyundai új szabadidőterepjárójában, a 4,3 méter hosszú Tucsonban mutatta be tökéletesített üzemanyagcellás hajtásrendszerét. A korábban az utastér padlója alá épített és így a fejtérből sokat elvevő cella most a motortérbe került, a hidrogéntartály megnövelésével (152 l) pedig a hatótávolság is megnövekedett 200-ról 300 kilométerre. A Tucson FCEV villanymotorja a korábbinál 7 lóerővel izmosabb, 109 lóerős, az autó végsebessége 124-ről 150 km/órára nőtt. A cella átdolgozott fűtőrendszerével az új tanulmány már akár –10 Celsius-fokban is üzemképes. | |
Ha valakit érdekelne az Új Tucson 6 sebességes váltójának áttételei hát íme:
1-es 3,615
2-es 1,794
3-as 1,542
4-es 1,176
5-ös 0,974
6-os 0,829
Hátramenet 3,416 |
Hello Fiúk!
Látom nagy szakértőkkel állok szemben, de legalább ha bármi próblémám lesz, tudok majd kihez fordulni. Roli, szerintem egy ilyen autó ne legyen automata, és biztos lehet még lejjebb menni az árral is. Jobban járnál egy manuális váltóval.
Imcsi, Rózsi! Én is örülök nektek, és igérem, nem fogom hanyagolni a HKM-t.
Pusza mindenkinek!
|
Procli! Örülök,hogy végre megismerhettelek téged is. Remélem töbször találkozunk ezekután. Rózsi |
Szia Procli! Örülök,hogy te már nem egyke vagy. Csak rajta indulhat a mese,örömmel fogjuk olvasni és legalább mindent megtudunk a gyönyörű autótókról. Csak gazdagabbak leszünk.Gratulálok hozá mindkettötöknek. Imi is szívesen elfogadná. Sok Puszi:Rózsi és Imcsi |
Sziasztok!
Túl van a kicsike a 4500. km-en is és DRASZTIKUSAN csökkent a városi fogyasztása!
Most 7,7 liter/100km Full Bp dinamikus (nem éppen takarékos) nagy gáz - nagy fék, lámpánál első stílusban! :-) |
Sziasztok !
Szia Feczni !
Nem szeretnék jóslásokba bocsátkozni, de szerintem a garancia megmarad, mivel semmi maradandó változtatást nem kell eszközölni.
Egyszerűen a CR szenzor elé bekerül egy doboz és ennyi. 5 perc alatt szerelhető, állítható egy potméter segítségével a teljesítmény mértéke.
Én a maximumra állítottam, mivel kiváncsi voltam az eredményre.
Engem ezidáig meggyőzött és remélem nem lesz vele semmi gondom.
Az biztos hogy komoly LE növekedés jelentkezett, és egy barátom autójában is meglepő eredmények mutatkoztak a box használata után.
Igazán nem a + LE az érdekes, hanem ha tényleg hozza a következő tankolásoknál is a kedvezőbb fogyasztást, már megérte.
Én nem szeretnék rábeszélni senkit, csak megemlítettem a tapasztalataimat, hátha másnak is enyhül a tücsök étvágya.
Üdvözlettel: TUCSON1 |
Roli: Szerintem alkudj még keményen! 6,5 körülire talán már a 140 lovas gépet is le lehet alkudni (6,862M a listaára). Ezen kívül elvileg már csak Euro 4-est lehet csak forgalomba helyezni, ha jól tudom.
A többi költség (üzembehelyezés 100 ezer, vonóhorog 80 ezer) sajnos annyi amennyit írtál. :-(
Üdv: JBela |
Tucson1
És mi van a garanciával ? Megmarad a tuning után is ?
Üdv
Feczni |
Roli !
Csavargasd még egy kicsit a t-ket,mert az Euro3 már nem lenne forgalomba helyezhető az idén csak a KPM külön engedélyével.
Nekem azért adták tavaly év végén 350 000 ft-tal olcsóbban ugyanezt Sport kivitelben - azért is tudtam megvenni.(Persze hitelre)
Lehet,hogy tesztautóként helyezték még tavaly forgalomba.
Az üzembe helyezés kb annyi,hacsak nem lízingeled.Akkor 40 000 Ft-tal olcsóbb.
Csak keményen,ez üzlet !
U.i.: Én megvettem 4500 Ft-ért egy szőnyeggarnitúrát - hát a 3 éves lébtörlőnk sokkal jobban néz ki. Ne vegyél ! Bármely olcsó nagyáruházban sokkal jobbakat kapni olcsóbban .
|
Sziasztok!
Köszönöm a tesztet (Feczni) és a válaszokat!
Ma jártam a kereskedésben:
Régi motor (CRDi, 112LE, EURO3), automata váltó, STYLE felszereltség + Mica, azonnal elhozható lenne 5% kedvezménnyel a listaárhoz képest, így kereken 6,5MFt. Mi a véleményetek?
Plusz 80 ezret mondtak vonóhorogra és 100 ezret az üzembe helyezésre. Az utóbbit kicsit soknak tartom.
Üdv. |
Sziasztok!
Örülök, hogy egyre többen vagyunk itt a Tucson-osok közül!
Feczni: Megnéztem én is, nekem sem világít az ajtózáró gomb és a fedkomp gombja, de ez annyira nem zavar engem, hogy eddig észre sem vettem. Direkt ki kellett próbálnom. Én sem értem a dolgot, mert minden más gomb világít. Hogy ez a kettő miért nem az rejtély számomra is.
Tucson1: Nekem az előző autómban volt próbaképpen ami eredetileg 110 lovas diesel volt. Csak kisérlet képpen volt benne egy hétig, de ég és föld volt a különbség. Előtte is meg utána is elvittük az autót hivatalos teljesítménymérésre. Most is megvan még a teljesítménygörbe kinyomtatva. Chipelve 140 lóerőt tudott a 110 lovas diesel motor!!! Városi közlekedésben is érezni lehetett, főleg alacsony fordulaton. Teljesen eltünt az a pici turbó lyuk is ami volt. Már 1000-es fordulattól úgy húzott (azelőtt 1500-tól), mintha a maximális turbónyomás rajta lett volna. Autópályán nem éreztem különbséget. A fogyasztásom viszont megnőtt, főleg autópályán, ha 3000 fölött jártam (annál az autónál az 150 km/h volt). Ekkor képes volt 11 litert is enni, pedig chip nélkül beérte 6 literrel ugyanilyen tempónál.
Kíváncsi vagyok a további tapasztalataidra, bár én nem tervezek hasonló változtatásokat végrehajtani. Én így is meg vagyok elégedve vele. :-)
Üdv: JBela
|
Sziasztok járműtársak !
Sajnos senkitől nem kaptam visszajelzést a multkori kérdésemre, miszerint vásároltam egy POWER-BOX teljesítmény növelőt és okozhat e károsodást.
Már túl vagyok a beépítésen, próbán és szeretném megosztani a tapasztalataimat.
A forgalmazó szerint 112LE 133LE re változik és a nyomaték 255-ről 305 re.
A beszerelés után az első próba folyamán már megmutatkozott a különbség.
Minden fokozatban jól kiérezhető a teljesítménykülönbség. PL: 3.ban 25km/h-tól már húz.
Állítólag ha ugyanazzal a vezetési stilussal közlekedunk, kevesebb lesz a fogyasztás.
Kiváncsiságból teszteltem. Valóban az eddigi városi fogyasztáshoz képest 0,5L rel kevesebbre jött ki.
Tisztelettel: TUCSON1
|
Hello!
Ide írtam,mert itt kérdezték. A Bertinust megtalálhatod a Budaörsi úton is ,a Bach csomópont közelében.
Igazad van Feczni,a Ráczék szerviz tekintetében még nem a legjobbak,de mentségükre legyen mondva csak tavaly nyáron nyitottak.Viszont pont ezért hajlandóak beszerzési áron is árulni a Hunyadikat.Ilyen téren továbbra is ajánlom mindenkinek.A másik favoritom a Gold.Ők a Keresztúri út és a Pesti út kereszteződésénél találhatóak.
üdv |
[88-69] [68-49] [48-29] [28-9] [8-1]
|