Témaindító hozzászólás
|
2006.02.16. 10:38 - |
Véleményem a Budapesti Hyundai Autó Hungary szervízről:
1, Elvittem a Get-ekmet, hogy talán nem helyes, hogy 9 litert eszik városban, 8.5-öt vegyesben.
2, Bevették, De nem működött jól valamilyen programjuk, ezért nem akartak szervízlapot adni. Persze minden papír, kulcs, stb. náluk volt, hát kértem legalább valami átvételi elismervényt. Ezt nem adtak, várjak. Kb. 40 percet vártam, miközben különböző alkalmazottak szitokszavait halgathattam. Végül csak kinyomtatták a munkalapot, és egy fénymásolatot adtak róla.
3, Másnap hívtak, hogy az autón nem találtak hibát, jól van ez. A számítógép nem írt ki hábát, mikor rákötötték. Kérdeztem, légszűrőt, fékeket lambdaszűrőt megnézték-e? Légszűrőre határozott igen, a többire annyi, hogy persze, mindent megnéztünk, semmi baj.
4, Kérdem én, akkor mit lehet tenni? Válasz: Ha kifizetni, akkor el lehet vinni egy két órás menetpróbára, ahol kiderül, hogy mennyit fogyaszt. Mondom ok, ha valóban gyári adat közelébe fogyaszt, fizetem. Válasz: Hát nem tudom, valószínűleg mindenképp fizetni kell. Mondom ok, ha kiderül, hogy valóban többet fogyaszt, mit tudnak tenni? Válasz: Hát nem tudom. Nem szokott ilyen lenni. Kérdem, mi az, ami elfogadható fogyasztásnak vesznek? Ködösítés, hümmögés. Hideg van, a gyárban amúgy is csak egy vezetővel, terhek nélkül, fél tankkal mérik a fogyasztást... Csakhogy én is így utazom vele, és mégis...
5, Kérdem én, meg tudják mondani, hogy volt-e benne 1000 km,-nél olajcsere? Hát ezt nem tudják megállapítani. Azt nem lehet látni az olajon. Furcsállom, hogy még a saját szervizük közt sincs egy egyezményes mód, hogy hogyan jelölik, mikor mi lett cserélve?? Ez minden autónál, amivel eddig találkoztam, volt jelölve valahogy...
6, Kértem, hogy adjanak javítófestéket, mert az egyik lökhárítóról egy kis részen le van húzva a festék. Válasz: nem tartunk olyat, mert egyszer volt, de aztán rénk száradt, menjek festékboltba... Nagyszerű... És ez Budapesten a fő és egyetlen HAH márkaszervíz?!!
Ha tud valaki normális budapesti szervízt, vagy van esetleg ismerőse, kérem, írja meg!
Ha van valakinek 1.1-es Get-je, írja meg a fogyasztási tapasztalatait!
Köszi,
Tamás |
[66-47] [46-27] [26-7] [6-1]
A gondok felmerülnek- Pihe anyó pedig megoldja őket Nekünk! Köszike!!! |
Látod, micsoda gondok merülnek fel néha?? :))) |
Hát, Én nem tudom! Ennek a témának kellene egy új helyet nyitni, csak nem tudom, hogy hol! Adminok segítsetek!
Fórum főmenü ott az új téma,üdv Pihe:-)) |
Azaz!!!! Köszike!! Van valakinek véleménye róla?? Hasznos, vagy önámítás! |
Emberkék!
Mi az az izé, amit a cp szelep elé szoktatok bekötni és növeli az energiáját, szaporítja lovai számát a motornak??
Mi a neve? Hol lehet kapni?? Mennyiért???? |
Nos a Királyhoz azóta sem érkezett meg az érzékelő!!!!!!!!!
Nagyon jó szervíz! Értékelésem 0 !!!
Ennyi idő alatt már én is beszereztem volna! Pedig nem vagyok alkatrész kereskedéssel kapcsolatban! Illetve igen, de azok villamos anyagok! :) |
A 13. hozzászólás ugyanarról a Királyról szólt Tb-n. Ez előbbi, amit Rózsi írt, nem kapcsolódik hozzájuk! Üdv! |
Sziasztok!
Imcsi! Ugyanarról a Királyról beszélünk, mely Tatabányán van??? Elmondanám ott is le akarták cserélni az olajat a váltóból! H1-en meg is teszik! Csak én erélyesebben léptem fel és így elálltak tőle!!! Miért van az, hogy a Suzukiknak 200 000 után kell váltóban olajat cserélni, itt meg folyamatosan evvel szekálnak!!!!!!
Királynál abszolút nem értenek a Trajethez!!! Azt sem tudják, esőérzékelős ablaktörlő van benne!! Gratulálok a szervízhez! Igazán napra készek és ügyfélbarátok! Addig míg nem mész be!! Nagy szövegek, meg dumák!!!! 1,5 hónapot kellett várnom egy termosztát cserére!!!!!!!!
Már több mint két hete várok az érzékelőre!!!!!! De a Belgiumi raktárban rossz a cikkszám!!! A motoromat meg gyílkolom, mert nem melegszik fel a víz rendesen! Ennyit a Királyról! Ezt mostmár lefuttatom itt helyben, kövi szervízre azt hiszem körülnézek máshol!! Ez vicc!! Ezek nem szervízek!
|
Én a Pápai szalonnal egyszer kerültem kapcsolatba alkatrész ügyben és a legjobb tapasztalatot, szereztem. Csak náluk kaptam meg azt az alkatrész, amire szükségem volt és nem akartak kompletten megvetetni velem olyat is, amire nem volt szükségem. Érdeklődésem után nem sokkal később megkaptam az információt a kereset anyagra és a 3. napra meg is hozták. Köszönet a gyors hozzáállásukhoz.
Viszont kerültem olyan helyzetbe, egy másik szalonnál, amikor a szalon értékesítési csapata készséggel állt az ügyfelekhez, de sajnos a munkafelvételin, vagy az alkatrész beszerzési részlegen dolgozó vagy dolgozók rontatnak a szalon hírnevén. Nekik nem volt olyan fontos, hogy mimnél hamarabb válaszoljanak az ügyfél kérésére.
Ezt az észrevételt elöször személyessen megbeszélem velük, hátha késöbbiekben már erre is odafigyelnek.Addig nem rontom a nevüket.
Másik szalonnál meg éppen forditott volt a szituáció. Ott csak akkor voltam fontos számukra mikor már igent mondtam a vételre.
Rózsi |
Hello!
Azt még hozzá tenném,hogy a szervizek pontosan olyan szinten vannak mint az utobbi idöben a reklámok,értékesítések stb voltak!És elég sok mindent elárul a szalon tulajáról is!Alkatrészek területén is fejetlenség van.Kivéve az Upytékat.Elöttük le a kalappal. Jármű-Trió Bt (***10)
üdv |
Szeretnék megnyugtatni mindenkit,hogy a szervizekkel nem csak nekünk akadnak problémáink! Más autómárkák tulajdonosaitól is panaszokat hallok és nemcsak a szervizekre, hanem az autókra is! Üdv! |
Én amikor vettem az enyémet /97/,a Soroksári utra hordtam garanciára.Tőlük is vettem,de márátvételnél akadtak gondok,ugyanis le kellett menni az autoért Debrecenbe!A garanciális dolgokat normálisan megcsinálgatták,/nagy kunszt az olajcsere,más baja idáig sem volt/.Aztán később betévedtem a Bojrtár utcába H.Tarján,ahol az egyetlen pozitiv élményem a Kotai Misivel valo találkozás volt.Egy szép Coupe-ja van.A szerviz viszont flegma,és rohadt drágán,két nap alatt akartak az autoval végezni.Ekkor már nem volt garanciás.Otthagytam őket,átmentem szembe a másik H betüs konkurenciához,ahol egy ora alatt,éspiti összegért megcsinálták a nagyszervizt.Hát ennyi. |
Én a 45 000 km-es szerviz árairól érdeklődtem, erről mondom a tapasztalatot:Tatabánya-Király-elfogadható; Komárom-Géringer- a 2. legdrágább, és ami miatt sem vittem volna oda: ők a sebváltóban is cseréltek volna olajat; Komárom-Speed- a legolcsóbb lett volna + a legrészletesebben elmagyarázták, mit cserélnek és ellenőriznek az autón; Győr-a legdrágább! |
Hello!
Én a Pesti szervizekröl tudok nyilatkozni:
Mázsa tér:mikor megvettem a kocsimat gondoltam vezérműszijjat kéne cseréltetni.Itt megakadtunk azon a ponton mikor a szerelő közölte,hogy kijönne megnézni a motorját mert még nem látott ilyet csak Lantrában :-) értékelés 1-10 (hatalmas 1-es)
M3:a kocsi itt sincs benne a központi számítógépben de itt nagyon segítő készek voltak (8)
Vágány utca:a légzsák visszajelzőt kellett lenullázni.Ez sikerült de nehezen ment.Ezért és egyéb okok miatt (2)
Rácz:autó vásárlásnál (10)
Gold:minden tekintetben (*10)
Hozzá teszem,eddig mind 3 Hunyadim használtan lett véve és saját szerelőnél voltak kezelve igen komoly szakmai és alkatrész háttérrel amit a Jármű-Trió Bt-nek köszönhetek.Nagyok vagytok Upyt!
üdv
|
Sziasztok!
Nos bár fél éve vagyok Hyundai Trajet tulajdonos, de már a tapasztalataim vérlázítóan rosszak a Komárom-Esztergom Megyei szervízekkel!!!
Géringer autó szalon és szervíz Komárom: Kész átverés show!!!! Csak itt a végén nem kapsz pezsgőt (csak bort a kocsi átadásakor) és nem kérnek bocsánatot!!!! De itt az 1000-es szervíz állítólag ingyenes!!! Normális, dühöngeni nem akaró ember tovább hajt!!!
Hyundai Király Tatabánya: 1000-es szervíz 30 000Ft!!!! Ami állítólag ingyenes!!! Erre azt a választ kaptam, örüljek neki, hogy nem H1-est vettem, mert abban még a váltó olajat is lecserélték volna! Plusz 12 000Ft-ért! Úgyhogy H1-esek! Tovább gázt neki! :) Azt mondják, bejáratós olaj van bennük! Uttána jártam! (Rendes olajjal töltik fel!)
Trajet! 7500km- nél 0 fok alatt a víz nem melegszik fel 15 perces üresjárat és 10km megtétele után sem. Irány a Hyundai Király! Mivel ez nagyon király!! :) Mit várok én, hisz hideg van és 0 fok alatt ne akarjak meleg motort és fűtést a 6,5 milkós autóban!!! ( Bár még a 2 millás Suziban is volt!) Veszekedés, vitatkozás, szőkének nézés, majd felfedve régi szerelői mivoltomat megrendelik garanciába a termosztátot! ( mert én mondtam! Nem ők) mivel ezt egy Villamos szakember jobban tudja!! :) 1 hónapja várok a termosztátra!!!!!!! Állítólag Belgiumban nem volt!
beszámoló folytatása a pénteki csere után..... |
Bocsi, de erről itt nem akarok mondani semmit, volt jó és rossz tapasztalat is! A 60 000-es szervizem még messze van, addig még van időm eldönteni, hogy hol végeztetem el! A számítógép-vezérlés miatt muszáj márkaszervizbe vinni? Üdv! |
Sziasztok!
Nekem elég régiek a tapasztalataim a szervizekről. A salgótarjániról csak jót tudok mondani. Viszont a győri nem nyerte el a tetszésemet. A 100 ezres vizsgát csináltattam náluk,Két napig tartott. a második nap reggel mikor odamentem megnézni az autót az ülés kikapva, állítólag a fékcsővel volt valami... Otthagytam 40.000ft.-ot,hazafelé meg csúszkált alattam az ülés. Itthon húztam meg a csavarokat.
Nekem nincs jó tapasztalatom a márkaszervízről.Azóta már máshol vannak,lehet hogy más a csapat is,de nekem van egy jó szerelőm itt nálunk,akiben teljes mértékig megbízok. A predatort csak Ő szerelheti.
Imcsi többször is vitte Győrbe a Matrixot,lehet,hogy neki más a véleménye!
Üdv:Pred |
kösz az infót! Kár... :( Sopi76 |
sopi. Én egyszer voltam a Tarjánnál,személy szerint soha többet.Nagyon flegmák,és drágák. scanias |
[66-47] [46-27] [26-7] [6-1]
|