Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Üdvözlet .
Az lenne a kérdésem, hogy 1,6 elantrám van az átlagfogyasztás mérő nem valós adatot mutat és amikor még 100 km -ter a megtehető út, nagyobb emelkedönél kihagy a motor,
belehet állítatni vagy ez igy müködik? |
Sziia bozso77!
Ha nem klímás akkor nincs meg a helye, ki van próbálva.
Egyébként a kesztyűtartót kéne levenni és amögött lenne a helye, ha klímás lenne az autód. |
Üdv minden segítő szándékúnak, akik az írásom olvassák!
Egy 2001-es Hyundai Accent LS 1.5 tulajdonosa vagyok rövid ideje. A kérdésem az volna, lehet-e pollenszűrőt tenni az autómba, ha nem klímás? Ha igen, hol van annak a helye?
Előre is köszönöm a segítséget! |
Szia fotos!!
Örülök, hogy megoldódott a problémád!!
Chiptuningot Pesten is csinálnak, az tuti, csak meg kell keresni valamilyen tuningal foglalkozó céget. Minden kétes kérdésedre tudnak választ adni, és meg is csinálják. Örülök, hogy tudtunk segíteni, és szívesen látunk a klub leendö rendezvényein. Ha van még kérdésed, szívesen segítünk.
Üdv: Zolika |
Sziasztok!
Azóta túl vagyok egy gumicserén, centírozáson, mert nem voltak felnin a télik - értékes tapasztalatokkal a XIV. ker Vágány úti szervízről.
Továbbá a Mogyoródi úti Hyundai-ban megnézték a motort, és tényleg az egyik befecskendező kisebb nyomáson megy. Szóval ez lehet a gyengeség, meg a többlet fogyi oka.
Ja és ott láttam egy táblázatot, gyári fogyasztásról, szóval a 7 körüli átlag nem álom.
Köszi a válaszokat, egyébként érdekel a tuning, kár, hogy kicsit messze van nekem, ha lenne valakinek Bp-i tapasztalata, örülnék.
Egyébként szeretnék CD-n javítási kézikönyvet találni, úgy a komplett változatot, tehát amiben az elektronika is benne van, ha tudtok valamit segítsetek.
|
Sziasztok!!
Szerintem a motor a gyenge ahhoz a kasznihoz, de persze a légellenállás is számít nagyon sokat! Csak azért mondom a motort, mert kaptam én már "csomagot" Tucsontól dombnak felfele 150-el!!! Az a 140 lovas 6 sebes volt!!
Zolika |
Szia fotos!
Azt is vedd számításba, a Tucson (és a többi SUV) esetén a légellenállás gyenge pont, Meglehet, hogy 120-130 körül már olyan mértékű, hogy ezért érzed lomhának. Ráadásul 115 lovas CRDI ekkora kasztnihoz nem biztos, hogy elég erős ekkora légellenállás mellett. Persze a szervízbe ezt ne mondd, nehogy rámondják, hogy "Ja tényleg!" |
Szia fotos
Akkor talán az még a 115 lovas crdi?? Mert akkor lehetséges dolog, hogy 130 körül elkezd fáradni.Viszont ha így van akkor a chiptuningot tudnám javasolni. Fel tudják húzni, olyan 140-160le körülire, a fogyasztás nem nö sokkal, viszont megy majd mint a rakéta. Itt Veszprémbe meg tudják csinálni úgy, hogy a garancia nem vész el, de ez maradjon "köztünk"!! Kb 50000 ft-ba fájna az egész, és az eredmény garantált!!
Várom a híreket!!
Zolika |
Sziasztok!
Köszi Zolika, én Bp-en élek és a héten megpróbálok bejelentkezni a XIV.ker Vágány u-i szervízbe. Útba is esik hazafelé, meg elég kis helynek tűnik, kívülről, hátha jó szerelő gárda dolgozoik ott. Majd írok mik a tapasztalatok. Lehet csak azt mondják, ez ilyen, és ezt utálom a legjobban. Persze lehet igazuk lesz, mert az a legérdekesebb ebben a motorgyengeségben, hogy városban 1-2-3 megy mint állat, de pályán 120-130 felett mint egy teherautó. Nem éertem. Persze ez még 5 sebességes, talán hiányzik az a 6-dik. DE ennyire?
Hali |
Szia fotos
Nem tudom, hova valósi vagy, de ha megírod, akkor szerintem tudunk segíteni jó szervízt keresni. Ez a jó a klubban, hogy az ország szinte egész területén vannak tagok, és tudják, merre mi a jó! Én személy szerint Ajkát és Veszprémet tudom ajánlani.
Üdv: Zolika |
Sziasztok!
Köszi Zolika, szerintem is ez az első lépés, csak nem tudom melyik szervizbe vigyem. Tudod én nagyon szeretek ott lenni az autóval, és látni mit is művelnek vele. Valahol az autószerelés a szakmám is, de már rég nem csinálom, és hát Te is tudod mik vannak aszervízekben. No meg a szerelővel jobban lehet dumálni mint a munkafelvevővel, akinek lehet gőze sincs a dolgokról.
Ha tudtok jó szervizet szivesen venném.
|
Sziasztok!!
Üdv Fotos
Nem tudom, én mentem tucsonnal, de az húzott jól. Bár csak teszten voltam vele. Ha gyanakodsz valami hibára, és még garanciális, nézesd meg, az a biztos. Lehet, hogy egy hi-scan(hibakeresö) tesztel kiderül valami hiba. Mondjuk engem dombon felfele alázott már meg Tucson elég becsületesen!! Sajna asszem a klubba most nincs Tucsonos, ök többet tudnának neked mondani a menetteljesítményröl. Kérdezz meg egy szakszervízt, az a biztos!!
Ha nem derül ki a probléma, utána tudok kérdezni, hogy normális jelenség-e ez! De elsö a szervíz legyen!!
Üdv: Zolika |
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Tucsont. 2 és fél éves, 100-ig egészen tűrhetően gyorsul, viszont fölötte mintha meghalt volna. A pályán, ha egy kis partot lát igencsak gondolkodik mit tegyen padlógáznál. Szerintetek ez ilyen vagy nyugiba mehetek vele a szervízbe, mert még elvileg van gari rá? |
Sziasztok! Kb. 1 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2002-es Hyundai Accent 1.3-nak. Lekopogom jól megy az autó, csak egy érdekes és aggasztó jelenségre lettem figyelmes. Amikor tele van a benzintartály, az alapjárat fel-le ingadozik 300-1200-ig. Első alkalommal kékes-szürkés büdös füst jött a kipufogón, másodszor meg fehéres-szürkés. Minden henger dolgozik, mégis pöfög a kipufogó. És csak akkor, amikor tele tartály van. Egy-két liter fogyasztás után eltünik a jelenség, és rendes alapjárat van. Mostanában készülök vele szervízbe, ha van valakinek ötlete, hogy mi ez, várom a válaszát. Köszi!
Robi |
Hello Lajtsi!
Él még a problémád az iditással?
Nálam is volt a jelenség .. a történet hosszú.
Balkézzel alulról lekopogva merem kijelenteni, hogy megoldottam. Nem az az 5 szervíz ahol jártam. de a mentdégükre mondom, hogy nem a jószándék volt a
probléma, hanem a gyártó nem ad ki infót az inmobilizer- hibaüzeneteiről... talán jogosan.
Üdv Murrx |
Szevasztok!Szlovákiában van egy 2001es Accentem.Amikor elkezdet világitani a Check kijelző a szervizben azt mondták csak piszkos a benzin!Átálva Shell benzinre a probléma kb 2 héten belül ujra jelentkezett!Ismét szerv. modják, benzinfilter!Csere, probléma 1 héten belül újra jelentkezik!Szerv. modják lambdaszonda!Csere, probléma megint 1 héten belül jelentkezik!Teljes idegösszeroppanással vissza a szervizbe és megint kitaláltak valami lehetetlen filterproblémát az üzemanyagtartájban!Akinek volt hasonló gondja legyenszives megosztani!Előre is kösz! |
Szia Cseszko!
Bocsi, rosszul másoltam be a honlap címet!
Íme a jó cím:
http://www.hyundaialkatresz.hu/alkatreszek/
|
Szia! cseszko!
Én a Bp XVII kerületben pontosabban a kerület határán (Zrínyi u vége, amely egyben Bp határ is, szóval majdnem kint van a pusztában) találtama bontót. Elég komolynak néz ki a raktár bázisuk. Írdd be a gugliba a Hyundai bontó címszónál ezt is ki fogja dobni.
Adamjani! Üdv!
Próbáldd ugyanott!
Ha nincs, próbáljátok a Jármű-Trio-nál.
Sok szerencsét! |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|