Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Kornél! Olvastam a hozzászólást: ez az adj nekik keményen, mint a koreai acél!
Ma összefutottam az óvári spoileres Accentessel!
üdv: Imcsi |
Predator! Felhívásodat olvastam, de nekem inkább a Matrix-hoz kellene írnom! Majd megpróbálom összeszedni a gondolataimat, bár mostanában örülök annak is ,ha el tudom olvasni a napi történéseket! Üdv: imcsi |
Írtam a vezess-hu fórumba! Ennyit azért illet...nem?Üdv:Kornél |
Kedves Accentesek!
Azt nem tudom elhinni,hogy csak a Predatornak vannak történetei!Miért nem írjátok meg,hogy mi történt Veletek az utakon.Akár jó-akár rossz.Biztos vannak sztorik,amit mindenki szívesen elolvasna.Esetleg még tanulhatnánk is belőlük!Bízom benne,hogy hamarosan dőlni fognak a sztorik!
Jó lenne,ha a Buliig meglenne a 200.-ik hozzászólás!
Üdv:Pred |
Kösz Moha, pont ezért kérdeztem! Én is azt gondoltam, hogy megéri, csak ugye ami kiadást lehet, az ember halogat. Csak nehogy túl sokáig halogassam. Akkor még várok! |
Sziasztok!
Sopi! Ha ár érték arányt nézek a Standard bár drágább, de szerintem jobban megéri. A bázis fél napos 9-12:30-ig és csak egy pálya van benne, Standard 16:30-ig tart és benne van már a kőrpálya, Szlalompálya és főként a rántópad (na ez tanúlságos! Predator figyelmébe!:). Az ár tényleg húzos, de ha belegondolsz csak a lökhárítód a duplája, ha koppansz valahol. Ha nem sürgős, akkor én még várnék a helyedben egy kicsit, mert most dolgozunk egy csomó új kurzuson. |
Predator!
Meghagytam neked az 50. hozzászólást a Sonatanál :-))) Fürge legyél!
üdv |
Predator Parancsnok kellemes hetet és siess haza:-)
üdv Centisek |
Visszalátogattam a Vezess.hu-ra. 34 hozzászólás van,az utolsó 2005.11.17-én. Jól indult a fórum,de a végére kicsit összeugrott a csapat. Valószínűleg azért is maradt annyiban a dolog.Szerintem hagyjuk! Majd csak idetalál a java! |
hali Moha!
Kacérkodom a gondolattal, hogy eljövök hozzátok egy csúszóspálya-tréningre vagy mire! Melyiket javaslod? A Basic vagy a Standard? Az ára elég húzós, de asszem megéri! |
Sziasztok! Mivel ma elég gyér a látogatottság,egy kis felderítő munkát végeztem!A Vezess.hu-n a Fórumban találtam:"Hyundai Accent használtan". Valami 30 hozzászólás van benne.Ide kéne csábítani a társaságot, úgyhogy próbáljunk minél többen besegíteni nekik a helyes út megtalálásában! |
Kedves Moha! Teljes mértékben egyetértek Veled! Ilyen vegyes kompozíciót még nem próbáltam,(mármint elől téli,hátul nyári vagy fordítva)de a Samarámon sosem volt téli gumi a 6 év alatt! Pedig első perctől kezdve kijártam vele Ózdról Bécsbe.Viszont volt hóláncom és megesett,hogy föl is kellett tenni.Amikor megvettem az Accentet ('95 febr.) az első dolgom volt a téli gumit beszerezni.Teljes garnitúrát vettem felnikkel.Úgy gondoltam,hogy sokkal kényelmesebb ez a megoldás,bár drágább.De nem kell minden tavasszal és ősszel cserekor a felniket meg a gumikat kínozni.Nekem ez a módszer bevállt.Talán egy kicsit hülyén hangzik,de minden váltáskor kicentíroztatom a felrakandó garnitúrát!És ügyelek arra,hogy a kevésbé kopottak kerüljenek a előre!Nagyon köszönöm a meghívásodat,ha tehetem,föltétlen élek vele! Habár minden télen, (így az idén is) mikor leesik a hó,mindig megyek egy kicsit "szokni" a havat, de a Tesztpályán valószínűleg ér majd meglepetés.
Üdv |
Pred! Én nap mint nap látom a döbbent arcokat a tanpályán és hogy pörögnek, mint a búgócsiga. Várlak szeretettel a tanpályán. Szólók, ha lesz nyílt nap. Mellesleg Harrun komád tudta, hogy ez a konfig így nagyon farolós, de szerintem ő is meglepődött. Megkérdezzük? Tanulság: Mindig a jobbik gumi legyen hátul, mert ha kiugrik a hátulja, azzal az emberek 99%-a nem tud mit kezdeni. Ha nem akarod, hogy egyenetlenül kopjanak elöl és hátul, sokkal gyakrabban kéne cserélgetni, mint ahogy a gumisok javasolják. A lényeg, hogy közel azonos kopottságú legyen elöl és hátul. Ez nyárra is igaz, főleg ha már idősebb (kb 4 éves) a nyári gumi. |
Predator Parancsnok mostantól lehetnél a Kamikaze Osztag parancsnoka is :-))) |
Na jó, elmondom a tutit!
Szóval,már a szülinapi Bulin megbeszéltük Harrunnal,hogy kipróbálhatom a Katicát.De nem jött össze.Most végre itt volt az alkalom és elindultunk.Tök jó ez a kocsi, alacsony,széles,-gondoltam,jól fekszi az utat!A Móvári Tecsónál van egy benzinkút,odáig Ő vezetett, megittunk egy kávét,aztán én vezethettem.Már előtte is szólt,hogy vigyázzak,mert hátul nyári gumijai vannak és könnyen megcsúszhat,de ezt még tetézte az irdatlan mennyiségű ló a motorban.A főútra balra kanyarodva (szerintem nem nagy gázzal) kanyarodtam ki, de a ménes,a nyárigumi és a meglehetősen csúszós-havas út hatására kitört a hátulja majd a szembe jövő sávba faroltunk és beálltunk menetirányba.Ezt még tetézte az is hogy beletapostam a fékbe.Szerencsére közel s távol egy teremtett lélek se volt az úton úgyhogy az ilyedségen kívül nem történt semmi bajom.Rendes volt Harrun,hogy nem csavarta ki ott a helyszínen a kormányt a kezemből. Mondjuk onnan én is max. 40-nel mentem vissza.De ígéretem van,hogy egy következő Bulin mikor jó idő lesz,megküldhetem a Katicát!! Csúsztam már meg egy párszor,de ilyen piruettet még csak nem is láttam.Elképzelni sem tudom mi lett volna ha.... Nade, minden jó,ha jó a vége. |
Az még viccessebb, hogy 80-at mutat az óra, de csak egy helyben pörögsz, mint Predator a Katicával!!! |
Gratulálok Predator!
és BÚÉK mindenkinek így utólag!
én is csúszkáltam a kicsikével, vicces érzés, mikor 40-nel megyek, de az óra 80-at mutat... ;) |
Boldog Új Évet minden Accentesnek!!!
Klónok előre!
Sjnos a 160-ast nem tudtam megcsípni,de a 200.-ik én szeretnék lenni! |
Sziasztok!
Csak azért írok,hogy még az idén meglegyen a kerek szám :O
Különben készítettem egy tök jó képet a Predatoromról amit reményeim szerint Szilveszterkor fölrakatok a Vendégkönyvbe,meg ide is. |
Gratula,és várjuk az újabb sztorit! |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|