Témaindító hozzászólás
|
2005.02.16. 15:18 - |
Sziasztok! Az első Accentem 1995-ös volt, még gömbölyű kasztnival. 7 év alatt 75 Ekm-t kapott minden probléma nélkül. Csak a garanciális szervízek alkalmával látta szerelő. Abszolút megbízhatónak bizonyult. Az 1,5 literes 90 LE motor pedig nagyon pörgött , enyhe kanyarban kettesben még visítottak a Michelin gumik. Imádtam! Nem vagyok egy vadulós típus, de egyszer gyorsulatam egy 130 lovas twinspark Alfával és kettő üvegig simán tartottam a lépést, aztán harmadikban lehajrázott. Egyetlen hátránya volt, hogy a törésteszteken másfél csillagot kapott. Ez a mostani Accentem 2002 -es évjárat, tehát még a régebbi kasztni, mint amiket ma lehet kapni. Gyönyörű beige színű (alig látszik rajta a kosz). Ugyanaz a motor egy kicsit átdolgozott űzemanyagellátó rendszerrel, aminek köszönhetően már megfelel az Euro 3-as környezetvédelmi szabványnak. Több benne az anyag, így az már 4 csillagot kapott. Mindezek miatt egy egészen picit lustább, mint a régi volt, de még mindig a mai 1,4-1,6 literes mezőny nagy részét az első két gangon állva hagyja . Üdv Kőrös András (sirmoha) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Segítsetek!Elveszett (vagy ellopták) az egyik dísztárcsaközepemet. 14" Accent dísztárcsa. A szervíz 8000 (nyolcezer) forintért tudná megrendelni ezt a kis H betűs műanyagot. Ha valaki tud olcsóbb megoldást, légyszi szóljon! Köszi. Sopi |
nagggyon jó!!! Még, még!!!! :))) |
Sziasztok!
Szereléssel kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
A családnak van egy 96-os Accentje.
A bal első ajtókapcsoló nem kapcsolja a belső világitást, viszont a fényszóró visszajelzőt működteti! Tehát ha tompitott mellett kinyitom az ajtót akkor sipol a visszajelző de a belső világitás nem kapcsol fel. a többi ajtónál a belső világitás kapcsolás tökéletesen működik.
A kapcsolót kiszereltem és kimértem tökéletesen működik, egykörös kapcsoló!
Rendelkezik-e valaki elektromos kapcsolási rajzal vagy valami infóval ezzel a kapcsolással kapcsolatban?
Vagy találkozott-e már valaki ilyennel?
Válaszokat előre is köszi
Whiskey
|
A SZÜLTÉSNAP alkalmából elmesélem Nektek,hogyan győztünk egy tűzpiros FERRARI ellen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bécsben,a Gürtelen,van egy-két egyenes szakasz.Mi 4 óráig dolgoztunk és mentünk a szállásunkra vissza.3 kolegám volt velem.Az egyik pirosnál mellettünk megállt a Ferrari.Az 1-es rajtkocka(külő sáv) a vörös,2-es rajtkocka(belső sáv) Ezüst Nyíl.Tökig nyomtam a gázt,majd szétszakadt a motor!Kb.30 méterig tartottam az első helyet,de a következő lámpánál már villogott a zöld,a sárgánál megállt a Ferrari,mi meg át a célvonalon.Szerencsére nem látta a Policáj mert ezért már büntetnek!
Így vadászta le a Predator a Ferrarit!
Azóta mondom,hogy a Hyundai verhetelen.
BOLDOG SZÜLINAPOT kíván:
Predator |
Üdv Drezda!
Örülök hogy tetszett!Természetesen folytatom.De nagyon sok emlékem van. 10 év hosszú idő,össze kell szednem a gondolataimat.
Üdv:Predator |
Sziasztok!
PREDATOR remek a beszámoló.Örülök,hogy köztünk vagy.Lesz még folytatás?
üdv
|
A Predator-story 2.rész.'87 óta dolgozom a Labancoknál.(Ezt nem nagyképűségből mondom,csak a könnyebb megértés miatt.)Ózd-Bécs 420km.Többen(3-5 fő)utaztunk rendszeresen együtt full csomagtartóval.Egy-egy előzést többször is megkellett gondolni....Na de az Accetben mikor felnyerített 90 ló...az nem volt semmi.Persze abban az időkben a szoc.verdák uralták még az utakat.Notórikus gyorshajtó vagyok,(persze csak ahol lehet és ésszel). Ragadozó életmódot folytattunk az autómmal.Ezért is választottam a Predator nick nevet.20 éve van jogsim, a szamarába 170000km-t,a Hyundaiba már több mint 250000km-t tekertem bele.Bár ebből kb.20% a város.
Ennyit bevezetésként.Mikor az Accentet megvettem,a Szamara után ég és föld volt a különbség.Nagyon óvatosan kellett bánni a gázpedállal.Mikor a ménes felnyerített,és a lovakközé dobtam a gyeplőt,nem volt ellenfél az úton. Eddig 2-szer fizettem gyorshajtásért:ez is jó sztori.Egy jó kanyargós úton üldöztem egy 1.6-os Swiftet.Nem bírta a nyomást,elengedett.Épp beértünk egy faluba,kitettem üresbe hogy ne fogyjon úgy a nafta,hisz már győztünk.A falu közepén a rendőrök éppen igazoltattak valakit.Indexelek balra,hogy kikerülöm,ÁLLJ!Megállok,meg a Swiftet is kiszedték.Beleszól a rendőr a rádióba,hogy mennyivel ment a Hyundai? 67km/ó. És a Suzuki? 62km/ó.Tudtam hogy mi vagyunk a jobbak! 2000-ből megúsztam.A másik a 85-ös halálúton történt.Aki nem tudná ez azért halálút mert sok az egyenes szakasz és az átlagsebesség 100-120 között van.Aki nem veszi fel a tempót azt könyörtelenül letúrják!Na épp egy Golfossal versenyeztünk,úgy 130-cal előztem,mikor egy útépítés miatt sebességkorlátozás következett.A30-as táblánál még mentünk vagy 50-nel,mikor lemeszeltek mindkettőnket. Ekkoriban hozták be az új lézeres mérőket,amik szemből is mérnek én meg csak a traffipaxokat figyeltem.2500-ból megúsztam.Jó régen volt.16 év alatt ennyit fizettem fölöslegesen.Ebben benne van a 6 év Szamara is.Egy jótanács:mindig lelassítottam a megengedett sebességre,ha valamilyem kocsi állt az út mellet.Csak minden 10-ik mért,de azt mondtuk a kolegákkal,hogy inkább igyuk meg (ha hazaértünk)mint fizessünk.A megérkezés után pia volt dögivel.
Folyt.köv.
Üdv:Predator |
Szia Predator!
Olvastalak és különös lelki rokonságot fedeztem fel a sztoriban, ugyanis hajszálra ugyanezt játszottuk el mi is anno '95-ben. Samarából Accentbe. Ráadásul majdnem a miénk is ezüst lett, de végül a rikitó zöldes-kéket választottuk (akkor még csak ez a két szín volt).
Jól indul a beszámoló, csak sajnos hamar vége lett. Epedve várjuk a folytatást!
sirmoha |
Siasztok!Tehát a sztori:Szamarám volt,6év után már akartam valami jobbat,de újat.A Suzuki 1.6-ost néztem ki,már hetek óta bejártam a szalonba,mikor egyik alkalommal az akkori Hyundai-paletta volt kiállítva.Galloper,Pony és az új Accent,ami a Pony-t váltotta.Meglátni és megszeretni csak egy pillanat volt.A következő héten már ott állt a panelház előtt egymás mellett a két autó.Bár csak 2 órán keresztül.A család megkönnyezte a Szamarát de egy gyönyörű autóba ülhettek át.Ja ekkor Ózdon laktam,és hosszú ideig ez volt az egyetlen Accent a városban.Sokan odajöttek hozzám mikor valahol leparkoltam,dícsérték,hogy sokkal szebb mint a Suzuki.Egyszer még a tetőlemezt is megnyomkodta valaki és mondta,hugy a lemez is vastagabb. Ha megnézitek a "predator kedvencét" a képtárban láthatjátok,hogy Balassagyarmati a rendszám kerete.Salgótarjánba kellett vinni szervízre,ami kb 40km volt.Azt se tudták,milyen intervallumban kell szervízelni .Először 75000km volt,aztán a 4.-ik után felemelték 10000km-re.Nem volt hozzá kézikönyv.Kaptam egy fénymásoltat,amiben olyanok voltak pl.:hogy kell az ajtókat kinyitni,hol a motorháztető nyitókarja.Egyszóval,amit minden dedós tud.Egyszer a szerelő is leszerepelt:az ablakon benyúlva akarta a motort elindítani.A szőkenő feleségem mondta meg neki,hogy csak ha kinyomja a kupplungot,akkor indul.
Egyenlőre ennyi.Várom Sir Moha kritikáját.Ha túl hosszú a történet,töröljétek le.
Üdv:Predator |
Hali!
Veresegyházon a Honda DRM készít flockolt műszerfalat.
www.honda.d-r-m.hu
Üdv!
Fischer |
A nemet muszaki felugyelet 4millio muszaki wizsga eredmenyet ertekelte ki,a 150kereskedelmi forgalomban lewo gepkocsi erossegeinek es gyengeinek kimutatasahoz! A felsokategoriaban az audi a8,kozepkategoriaban az opel vectra, az 1-3ewes kisautok kozott a Hyundai Accent bizonyult a legjobb hasznalt autonak. Teljes cikk a pannonwap oldalan:
http://pannonwap3.netforum.hu/wap/showcikk.php?mid=95&id=79656&kezd=5#card1
de gondolom neten is megwan a cikk. |
Hali GoDPlaYeR! Üdv a klubban! Te vagy az én emberem! Nézd meg az Accent topikot bővebben! Van egy-két érdekes link, pl. kompresszorról. De asszem az igazi megoldás egy turbó lenne (az interneten sok mindent lehet olvasni róla, T25-ös feltöltőt ajánlanak, de egy jófajta turbó kitet kb. félmillióért lehet kapni, és nem tudom, mi minden van benne a csomagban). Lehet, hogy beújítok majd valamikor egy direktszűrőt meg egy sportkatalizátort, és külön leömlőt kapnak a más ütemben dolgozó hengerek, de majd elválik, mire lesz pénz, ui. építkezünk.
Nézd csak meg viszont az Accent SR-t! Ha netán 7-8 év múlva cserélni akarom a verdát, lehet, hogy ilyet veszek helyette!! http://www.a5.hu/cikkek/1/12042.shtml
Bár nekem a jelenlegi, 2003-tól érvényes forma jön be a leginkább. |
Na cewa mindenkinek!
Nekem egy 2001 év végi Accentem van, és I'm lovin it :) Na jó, azért tudnék sírni én is, ha szeretnék: nekem kegyetlenül recseg-ropog-zörög a kocsiban minden (többek között a csomagtartó ajtaja is szokott nyekeregni), de ezt pár kiló bitumenlappal majd megoldjuk, mint kromofág a metálfényezést.
A fogasztás-kérdéshez inkább nem füznék hozzá semmit, mert én szinte csak városban használom, és ugye azok a fránya 17-es felnik, meg a "nyugis" vezetési stílusom erősen hozzájárul hozzá, hogy megeszi a 9-10 litert (1495ccm moci). Bááár... a múltkor kimentem vele Bp.-ről, és olyan jó érzéssel töltött el, hogy 6,5 lityit evett a vas :)
A futómű fain, bár kiváncsi vagyok, milyen lesz Eibach rugókkal. A motor dinamikus, de nekem kicsit erőtlen. Ezen sajnos a K&N direktszűrő sem sokat dobott (amúgy nem segít sokata fogyaszrtáson sem, bár tény, hogy gyorsabban felpörög a motor...), de lehet, hogy az a baj, hogy mostanság túl sok TDI-t vezetek...
Töröm a fejemet más gyújtógyertyákon, meg egy fain chiptuningon is, és egy turbót sem lenne rossz ráakasztani a kocsira, de ezek nehéz kérdések itt Europában. Bezzeg az U.S.A-ban... Pfff. Na mindegy, hagyjuk :)
Ami nekem még nagyon nem tetszik, az a műszerfal színe, de ez sem fog már sokaig így maradni ;)
Elég sok tervem van az autómmal még: meg szeretném csinálni egy referenci-autónak, hogy mindenki csak lessen, hogy mit is tudnak a Hyundaiok. A tervek már elkészültek, már csak a megvalósításhoz szükséges pénzmag hiánycikk :-/ Sajnos ez az átka a 19 éves kornak. Ellenben minden kedves klubtag és azon kívüli "szponzor" szellemi és anyagi támogatásást szívesen fogadom :)
Nos, röviden ennyi voltam! Üdv néktek!
|
Ez elég szomorú. A teszkóval az a gáz, hogy honnét tudjam ,hogy jó-e az autóra az adott darab? Ott ugye senki nem tud semmit, a csomagoláson nincs semmi használható infó. A gyártóját nem jegyeztem meg mikor arra jártam. |
Utánanéztünk a tetőcsomagtartónak, felhívtuk a Gombost (tudjátok a csomagtartószerviz pont hu). Igen, van Accenthez kb. 10ezerért csomagtartó, de már többet is visszahoztak, hogy elrepül. A Thule (svéd) gyártmányúval nincs ilyen gond, de az harmincezer.
A T**coban vagy más nagyáruházban kaphatót ki gyártja? |
Megint jottem zavarni!:-) Lehet,hogy nekem azert volt fura a 2000-2003as accent pedalja,mert a gaz meg bovdenes? A 2003utaniban mar elektronikus? Vagy a regiben is az es mas miatt volt fura? Mit tudtok errol? Amugy ami gepet kiprobaltam a tulaj szerint leviheto a fogyasztasa 5liter korulire/1.5 12v/,de o hasznalt valami draga adalekot. |
Kösz.
A számítás bejött, 8.1 L/100, kiátlagolva az előzővel még mindig 6.9 L/100km. Szóval még így is jó ez. |
Sopi! Igazad van, nem mindenkinek értékelhető a rugalmassági érték. A jobb autós újságok tesztjeiben rendszerint ezt is mérik (60-100 IV gang, és/vagy 80-120 legfelső gang, az utóbbi általánosabb). Összegyűjtök majd néhány teszteredményt és azt is közzéteszem, hogy el lehessen helyezni a jundit is! |
Kösz! Ezt mihez tudod hasonlítani? Bevallom, nekem nem sokat mond az adat...
Asszem most is bejön a számítás, 190 km és mindjárt már feletanknál vagyok... :( |
Megcsináltam a rugalmassági tesztet. Kétszer mértem és a kettő átlagát vettem (persze ennél még többet kellett volna, de elfogyott az autópálya). Az eredmény tehát 80-ról 120-ra 5 fokozatban: 15,5 mp (1.5 L Accent) |
[679-660] [659-640] [639-620] [619-600] [599-580] [579-560] [559-540] [539-520] [519-500] [499-480] [479-460] [459-440] [439-420] [419-400] [399-380] [379-360] [359-340] [339-320] [319-300] [299-280] [279-260] [259-240] [239-220] [219-200] [199-180] [179-160] [159-140] [139-120] [119-100] [99-80] [79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|