Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Matyika! Az üzenőfalról átjöttem ide! Nagyon szép az Alfa!
Van egy kétezres négy hengeres motor. Egy henger elhagyunk ( vagy kiveszünk) belőle és kész az ezeröcsi háromdugós. Sztem így a legolcsóbb előállítani, bár nem biztos, hogy a legjobb megoldás! |
sajna Miskolci vagyok, de csütörtökön megyek Pestre jelentkezem nálatok.
|
Handa hvá valósi vagy ? Mert ha Bp.-i akkor jelentkezz nálunk:
Hyundai Tarján III. ker Bojtár u. 33. Ha bejössz egy diagnosztikára nagy valószínüséggel megmondom mi a baj. Ezeknek a kijelzőknek együtt semmi értelmük. Privát telefonszámom megy emilben. |
ezek a kijelzések együtt égnek nem külön-külön néha ki is alszanak amúgy meg jól megy az autó mindene jól müködik csak nem tudom ez igy együtt mit jelent most töltöttem fel a szervó olajat motor olajat stb. |
Matyika!Alakul a Scorpions?Milyen Alfád van?Nem tudod,az Alfetta kardánja jo a Ladához? |
Még a melegítésre visszatérve, én üzemi hőmérsékletig nem tolom 2000 fölé, ami elég nehéz, mert a coupe 3000 fölött kezd harapni :-), de szerencsére nagyon hamar eléri az üzemi hőmérsékletet, és utána azt megpróbáltatásoktól függetlenül tartja is :-) Szeressük :-)
A kéziféklámpa még akár beragadt mikrokapcsoló is lehet :-), de ha a töltés kigyullad, akkor inkább ne szarozz vele, mert ha generátor el... ott fog hagyni az úton, és az drágább mulatság lesz, mint megcsináltatni (hacsak nem behúzatod ismerőssel szervízbe, ekkor a tailerdíjat megspórolod :-) |
Én csak laikusként írogatok, a szakszerű választ ti adjátok B.M.-rel! |
Én indexeltem, de mivel Te az írással voltál elfoglalva, ezért nem vetted észre! Én is ,ha vezetés közben SMS-t írok, akkor nem látom az előttem lévő féklámpáját!!!! |
Imcsi!
Ha legközelebb előzöl (válaszban) tedd ki az irányjelzőt. Kész szakember vagy már. |
A kézifék visszajelzője vagy alacsony fékolajszintet vagy behúzott kéziféket jelez. Alacsony fékolajszint lehet kopott fékbetétek miatt is. Az akkut szimbolizáló ábra a töltésvisszajelző valószínüleg valami generátorproblémára vezethető vissza, de ez ellenőrzést igényel. A kis ceruzaelem még csak találgatás de vagy a vákuum fogy el a fékszervó dobjából, vagy víz van a gázolajszűrőben. A vízérzékelő függöleges ceruzaelem a vákuum visszajelző vízszintes. Még utána nézek melyik van a vízhőmérő alatt.
|
Sztem: a kézifék visszajelzője jelezhet alacsony fékfolyadék szintet és/vagy elkopott fékbetétet is! Akkumulátor: nincs töltés? |
köszi Matyika, az egyik lámpa a kézifék visszajelzője a másik az akumulátor a harmadikról pedig foggalmam sincs olyan mint egy kis ceruza ellem a vízhőmérő alatt van. |
Sebességváltó gond nálam télen jelentkezik. Reggel elindulok minden jó (1-2-3 gang), de ha az útkereszteződésnél meg kell állnom, akkor csak többszöri próbálkozás után is csak nehezen lehet egyest kapcsolni! ???? |
Én is 5-10 sec után elindulva szoktam melegíteni a motort, de én alapjáraton csorgok el az első kereszteződésig (150-200 m).Nem baj, hogy alapjáraton és nem alacsony fordulatszámon? |
Bárány Mester! Mi is szorítunk Neked és a műhelyednek! Üdv! |
Bárány Mester!
Már 3 napja nem írtál. Remélem nem a Tisza magas vízállása
gátol. Szorítok Nektek , hogy komoly gond nélkül
megússzátok az áradást. Sok szerencsét. |
Szia Handa001!
Ha körülírnád a visszajelzőlámpáid mit ábrázolnak tudnék segíteni. Egyébként tudtommal a H200 magyarországon nem került forgalomba. Valószínüleg a Tied is belga vagy holland beszerzés. Különben nagy vonalakban ugyanaz mint a H1 TCI annyi különbséggel,hogy nincs rajtuk intercooler. Régi turbós H1-ek majdnem ilyenek. |
Szia Geri!
Az én véleményem is az, hogy nem kell feltétlenül alapjáraton melegíteni a motort, de az álltalad említett alacsony fordulatszámot nagyon fontosnak tartom. Arról, hogy az alapjáraton történő melegítés többet ártana mint használ nem vagyok meggyőződve de ezt rábízom a svédekre. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|