Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Matyika Kollégámnak! Igen aztjelenti, de a szkennerem nem jó és csak fotozni tudnám a szervizkönyvből az aktiválást,meg hozzá a hibakódtáblázatot és igy terjedelmes lenne bájtilag elküldeni! Szegeden lakom és most félünk,hogy a kis mühelyemet elviszi a Tisza!De ha Bp-n laksz és közel az Illatos u-Soroksári U.Sarkához,van ott jó ismerősöm Juhos Gábornak hívják ,az is lehet,hogysegítene!De ha itt normalizálódik a helyzet a kivánt tipusokat privátmélben elküldöm!Csak emilcimet kérek majd,ha nem gond!
Üdvözlettel és jó locsolkodást kívánva Bárány!
Reméllem minket nem a Tisza locsol! |
Tildy!
Egy életre megjegyeztem , hogy befecskendezős Pony-d van. Ha csak kupplungoláskor hallod a " csúnya hangot" akkor valószínüleg kinyomócsapágy bajod van. Diagnosztika: járó motornál kupplung pedál benyom ha " csúnya hang " jelentkezik akkor kinyomócsapágy |
Sirmoha!
Kinyomócsapágyad megnyugtató rendbetétele egy kupplung szett csere lenne. Árat kedden tudok mondani alvázszámra szükségem lenne.
|
Bárány Mester!
Egyébként műszaki dolgok nem fárasztanak, sőt szívesen tanulok új dolgokat.
|
OBD II-es diagnosztikai csatlakozó 98-as Accenthez már tényleg jó de mi van a korábbi tipusokkal amihez átalakító kell és a tápot is csak szivargyújtó csatlakozóval tudja leszedni. Egyébként öndiagnosztika azt jelenti, hogy bárki otthon hibakódot olvashat mint pl. Suzukinál? Ez érdekelne. |
Just eszembe, tegnap mikor jöttünk haza, néha csúnya hangokat hallottunk a motortér felől, ami hol volt, hol nem volt, de észrevételem szerint alacsony tempó esetén és kizárólag kuplungoláskor. Ilyen morgó -súrlódó hang. (Lehúzott ablaknál nem nagyon lehetett hallani:( )
Ez vajon mi lehet? Egyébként az autóm (pony) igen, injektoros. |
Köszönöm a válaszokat a szakembereknek. Még ha tudnátok segíteni, hogy a kinyomócsapágy rendbetétele kb mibe fáj, azt megköszönném.
|
Matyikának!
Tisztelt Kolléga Úr!Nem akarok senkit müszaki dolgokkal fárasztani, 1998-tol a diagnosztikai csatlakozója a H.Accen-nak OBD-II es ISO szabványú,Tehát interface OBD-II es el is könnyedén elérhető,Az öndiagnosztika aktiválása meg az eredeti szervizkönyvben megtalálható!
Kellemes Husvéti ünnepeket kívánva,Kollégális üdvözlettel Bárány Mihály!
|
Elnézést kérek a Tagoktól,hogy elsőlátásra bonyolultnak tünik,de segiteni szerettem volna.mert volt akinek lecsuszott ,vagy esetleg karbantartás közben egy-két csővet lehuzott és igy talán könnyebb vissza dugdosni!
Tisztelettel: Bárány
|
Viszont az Accent öndiagnosztikájáról szívesen hallanék valamit akár írásban is. Én Hi-Scan gyári műszert használok. |
Bárány mester!
Gratulálok a Pony vákumcsövek képei gyönyörűek. Csak nem értem mit kezdjenek velük a tagok. |
Tildy az alapjárati problémádra adott válaszom felejtő. Most fogtam fel, hogy a Pony-d befecskendezős. Akkor meg miért beszélek porlasztóról nemigaz? Van egy vízhőmérseklet érzékelő a motorban ami a computernek küld jelet. Ha ez elromlott akkor mindig üzemi hőmérsékletet érzékel és az ennek megfelelő jelet küldi tovább. Ez magyarázza, hogy hidegen "bénázik" melegen pedig nem. Ez csak egy lehetőség lehet még számtalan probléma. De ha befecskendezős az autó akkor diagnosztikai műszerrel kiolvashatók a hibakódok.
|
Kedves Bárány Mester, Ez még nekem is Kóreaiul van..... |
köszönöm a Predator gyors válaszát,jo lenne direktmodon mert pl az Accent öndiagnosztikájárol is tudnék képet,leirást de a textes bemásolgatás nehézkes! Mert olvasom,hogy ilyen problémákkal is küzd némely klubtársunk és a MUT-1,Illetve a Hygscanner nélkül is kiolvasható a hibakód az öndiagnosztika aktiválásával!Baráti üdvözlettel Bárány! |
Bárány mester!
Küldd el valamelyik Adminnak (én Pihének szoktam) a képet. Csak az Adminok tudnak képet föltenni. Azt nem tudom,hogy a Fórumokba megy-e, de a Vendégkönyvbe biztos.
Üdv. |
Felakarom tenni a Poni vákumcsöveinek bekötését és szinjelzését
Bárány
 |
jóreggelt mindenkinek!
kedves Matyika! kösz a jó hírt, telefonon úgysem tudtok most elérni, az is javításra szorul. Majd hívlak titeket.
kedves Bárány mester! a töltőfeszültséget már mértem, stabilan 14.4 V amolyan kézi műszerrel mérve. Zsiborás úr azt mondta, ócska izzókat használok. Ez lehet, na de gyárilag ócskával jön az autó? Vagy szállítás közben nagy megrázkódtatást kapott szegény izzó? |
Ég. Csak az akksi lehúzás oldja meg. Utána ideig óráig megint jó. ( Ettől viszotn elállítódik az óra, amit vagy vissza tudunk állítani, vagy nem:( (be szokott néha hülyülni, és akkor nem reagála gombokra.. Bár ez csak oylan apróbb gond...))
Úgy volt, hogy a héten upítra bízo, de msot még nem ért rá. Az ponyt kb. 3 hete vettem, sajnos nem igazán ismerem az előéletét, mondjuk belül korrektnek néz ki. 116 000 km van benne, 93as, injektoros.
Amit upyttal cseréltetni szeretnék majd: motorolaj, szűrők, vezérműszíj... Mint írtam , nem tudom mikor lettek utoljára cserélve... |
Ma este folyt. köv. sziasztok |
Kedvesed 2001-es Accentjén kíváncsi lenék, hogy ég a check egine lámpa vagy villog néha?
Mert ha villog az lehet rossz minőségű üzemanyagtól ez esetben javaslom váltson benzinkutat.
Ha ez megvolt megyünk tovább. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|