Témaindító hozzászólás
|
2006.04.09. 09:37 - |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
SziaTildy
Elsőként a Pony alapjárati problémádra válaszolnék. Ez mindenképp szakember beavatkozását igényli, figyelembe véve ,hogy ez a Mikuni porlasztó tele van vákumcsővel első reakcióm, hogy falslevegőt szív még akkor is ha ez egyértelmüen fordulatszámnövekedéssel jár. |
Bárány: a sziszegő hangos az én lennék? (jahm nekem néha van ilyen hang, jaja)
Egyébként imádnivaló autó:)
------------------------------------------
KEdvesem 2001-es accentjén pedig rendszeresen kigyullad a check engine lámpa, azt mondták az m3 szervízben, hogy néha nem kap jelet a a légszűrő környékén lévő érzékelőtől (vagy mi a fene...) Nem kell vele foglalkozni ennyit modntak. Tényleg nem kellv ele foglalkozni? az autó egyébként megy mint a karikacsapás... |
Na akkor leírnám a hibát. (Ez egy levélből szemelvény, párom kérdezte meg egy fórumon...)
">Sziasztok!
>
>Baratnom szerzett egy oreg injector-os hyundai pony-t. Kicsit diesel-es
hangja van, de nagyon jol megy
>Az alapjarattal eleg nagy gaz van.
>
>Legeloszor azt vettem eszre, hogyha felporgetem a motort es leveszem a
gazrol a labam, akkor leeseik a fordulatszm joval 1000 1/min ala. Mondjuk
ugy 400-500 1/min-re es onnan visszatornassza magat 1000-re, ha
szerencsem van es uresjarasban megy a motor.
>
>Kesobb amikor mar bemelegedett a motor azt tapasztaltam, hogy kb. ugy
tartjak az 1000-es fordulatot mint egy kicsit belengett szabalyzas,
szoval hullamzik 800 es 1100 1/min kozott.
>
>Egy szaki megmutatta hogyan tudok neki nagyobb alapjaratot addni,
feltekertem meleg motornal 1100 1/min-re es ugy jol viselkedett, nem volt
az, hogy leesett volna ala a fordulatszam felporgetes utan. De amikor
hidegen megint beinditottam a motort, akkor megint 1000 1/min-es volt a
fordulat es ugyanugy benazott, mint elotte, miutan bemelegedett feljebb
maszott a fordulat kb. 1050 1/min-re es mar nem benazott annyira.
>
>Mivel lehet a baj szerintetek?
>
>Az a baj, hogy az autos faszik akiket kerdeztem mindig vmi mechanikai
hibakkal jottek Mintha nem is tudnanak rola, hogy vannak abban a
szerencsetlen autoban erzekelok, vezerlo/szabalyzo elektronikak stb.
>
>Mondjuk ez a gep meg nem olyan modern, hengerenkenti injector, de mintha
a gyujtaseloszto rotoros lenne (mondjuk ezt egy regi karosszerias szaki
magyarazgatta nekem, de o nem is nagyon tudja szerintem hogy nem csak
olyanok vannak, ettol fuggetlenul lehet igaza van).
>
>Lehet megprobalok vmi injector tisztitot beleonteni, mert mondtak paran,
hogy hasonlo problemajuk volt es megoldotta. Viszont nem ertem, hogy ha
vmi szemet van az injectorban, akkor mert van az, hogy nem alapjaraton
teljesen jol megy.
>"
Ez az egyik dolog.
Másik , hogy váltásokkor néha rángat... (1-2 ill 2-3 közt, egyébként nem)
Két emberkétől (egyik szerelő, másik tuningos emberke) azt hallottam, hogy nagyon szelepes a hangja, de én ehhez nem értek.Szerintetek? |
Üdv Neked is Sirmoha , hogy mennyire ér rá a kinyomócsapágy hang azt hallani kéne + mennyi km. van az autódban valamint az se mellékes, hogy benyomott kuplungpedálnál vagy felengedett kuplugpedálnál hallod az enyhe hangot. Kinyomócsapágy csak benyomott pedálnál hallható.
Üdv Neked is Sopi76 megragadnám az alkalmat, hogy jelezzem megérkezett az ablakmosó motorod ha felveszed a kapcsolatot munkafelvevővel akkor kapsz időpontot és megnézzük a töltésedet is. Van erre gyári műszerünk ami teljes diagnosztikát ad az akkutól a generátorig. |
Üdv Hunyadisok!Kollégális üdvözletem Matyikának!
Kedves sirmoha klubtársam! én javasolnám a kinyomócsapágy cserét minél elöbb mert a szerkezetet szétfogja koptatni!A költségek az alkatrészek szempontjából nem mindegy,a munka meg ugyan az!A tárcsát ha csak a ferrodor kopott inkább felujjítatom ,mert jobb mint az ismeretlen eredetű uj.Pl.slovén!
Sopi76 klubtársamnak! Mindenféleképpen egy töltésellenörzést javallanék,mert a kocsi hállózati feszültsége általában 14,5V körüli.A gyakori égő baj arra utal,hogy ez magasabb lehet,vagy ami még veszélyesebb néha felugrik! A motorvez.elektronika halálát is okozhatja!!!!Ennek következtében nem mindegy,hogy 3000Ft-os szabályzót vagy 300 000-es ecut cseréljük!!! |
Üdv . Nesterek, örülök, hogy lett egy ilyen oldal. |
én is üdvözlöm szakértőinket! Nagyon örvendek!
Mindjárt meg is kérdezlek Titeket, mennyire tipikus az, hogy az Accent (2003) első fényszórói kiégnek? 40ezer km-hez közelítek, és már kb. 5x cseréltem, hol az egyiket, hol a másikat. Most már közel 10ezer óta nem kellett cserélnem, ezért valószínűleg nem komoly a dolog, ha legközelebb cserélni kell, Bosch izzót teszek bele, de azért érdekel. Tényleg ennyire vacak izzókkal jön gyárilag, hogy 10ezer km alatt kiég? Én állandóan égetem. |
Én is üdvözlöm a két szakembert a klubban!
Rögtön lenne egy kérdésem is. Kuplung kinyomó csapágy hidegben pici hangja van. Melegben egyenlőre elcsitult. Okozhat ez gondot, vagy nem olyan sürgős még? |
Üdvözlöm a két szakértőt itt! |
Üdvözlöm kollégámat Bárány mestert. |
Sziasztok!
Predator végül meggyőzött. Hát itt vagyok és várom a kérdéseiteket. Köszi a bizalmat Pred. |
Bárány vagyok,köszönöm a megtisztelő bizalmat,olvasom a váltó problémás tagtársam baját,de nem tudom milyen váltó, a kuplung hidraulikus vagy bowdenes müködtetésű?Zajos a váltó,vagy kapcsolási gondok vannak ? vagy At váltóról van szó?
Segitek ha tudok! A másik Klubtársamnak a sziszegő hang a szívórész tömítetlenségére utal,azért nincs alapjárat!Hamis a levmennyiség mérés emmiatt!Ellenörizni a vákuumcsöveket: nincs e leszuszva, nem repedt-e! |
Egy regisztrált szerelőnk már van: Bárány mester, remélem Matyika is beregisztrál és még többen is! |
" Doktor úrnak" én már mélben említettem a problémámat, amire már kaptam is választ, sőt kedden délután szívesen lát bennünket a Klinikán is! Gyors reagálás, gratula érte!! |
Ebbe a topicba autószerelők szakvéleményét várjuk,tagjaink kérdéseire. |
[675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|