Témaindító hozzászólás
|
2005.03.21. 12:28 - |
Hyundai Pony
Hyundai mint Pony. Nem is tudom én mikor elmentem és meg néztem a legelső Pony amit meg akartam venni , akkor ott abban a pillanatban egy kicsit kiábrándultam belölle. Csörgöt csatogott össze vissza visitott a váltoja meg minden amit eltudtok képzelni.....
S utánna jött a Flash.! Mondom azért még nem hagyom annyiba nekem nagyon tetszett és tovább keresgéltem amig rá találtam a mostanira és egyböl szerelmes lettem bele. Szép volt ,halk volt, jól ment, nem csörgött benne semmi. Az igaz , hogy már kétszer össze lett törve de mindig kiszáltam bellöle ugy hosz semmi bajom nem lett... Pedig azért az egyeik ütközés az egy Sárga busz volt majd a busz rá nyomott egy vill.oszlopra. A következö meg egy MAN teherautó. Igy ezek után már azt lehet mondani hogy én kiprobáltam a TÖRÉSTESZTET is. És teljesen meg vagyok velle elégedve mert még élek és nevetek az egészen...
Na mindegy evvel csak azt akartam mondani hogy aki most gondolkodik azon hogy Pony-t vegyen annak anyit tudok mondani , hogy hajrááá..!!!!!
Üdv .:Zsolti |
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
Sziasztok.Tudna valaki segiteni egy hyundai pony alapjárat beállitásban? |
Örülök, hogy megoldódott a probléma! Remélem a szülinapi bulira már tudsz jönni!:) A szokásos Ajkai rendezvény lesz,a szokásos helyen!
üdv:Kornél |
Sziasztok! A probléma megoldódott, meghegesztették az önindító pajzsot. A törést valószínűleg az okozta, hogy hiányzott vagy lejött a tengelyről a zéger gyűrű, így a szerkezet indítózáskor el tudott csúszni, és ütötte a házat belülről. 5.000 Ft-ba került szereléssel, hegesztéssel. Új pajzsot 13.000 Ft-ért rendelhettem volna, de az érkezését pár nap- három hét- szinte soha időtartamokra jósolták.
Ákos |
Semmi baj! Nem a Te hibád volt most sem!
A kérésedet rakd ki a vendégkönyvbe, ott egy kicsit többen látják!
üdv:Kornél |
Sziasztok!
Sajna megint megtréfált a technika ördöge... És természetesen, jó szokásához híven, megint a legrosszabkor, a túra előtt. (Múlt évben a nagytali alatt betegeskedtünk, váltóhiba miatt.) Nincs valakinek elfekvőben egy önindító háza? Nekem csaka pajzs kéne, az első, csúcsos része a háznak, ami alatt a fogaskerék lapul. Meg tudnám hegesztetni az alut, de nem valami dícséretes minőségű az öntvény, így egy másik darab jobb lenne...
A túra miatt sorry.. Már nem merem megígérni, hogy a következő programon ott leszek biztosan (mint a nagytali után), de azért igyekszem.
Ákos
|
Sziasztok!
Kb. fél éve vettem egy Hyunai Pony 1.5 LS-t, ami még a karburátoros kivitelű, évjárata: 1991, a motor kódja: G4DJL8....
A kérdésem, hogy van valami leírás a karbirol?
Nagyon füstöl és be szeretném állítani (Az előző tulaj nem nagyon tartotta karban a kocsit) De nem tudok semmilyen adatot. Pl. uszó hézag, és az egész uszó járás hossza stb. plussz ha valakinek van valamilyen jó tanácsa azt is szívesen venném.
Egyébként valahol, hozzá lehet férni megbízható technikai adatokhoz?
Csak mert ezt a motor változatot még sehol sem találtam meg, vagy korábbi vagy későbbi változat van. Ráadásul apám is hasonló cipőben jár, neki 1991-es 2.0 Gl-es 8 szelepes Sonata-ja van, és ahhoz sincsenek meg ezek az adatok.
Segítségeket előre is köszönöm.
Üdv
Bladerunner |
Nah! Elég nagy itt a pangás! Úgy tűnik, hogy lassan elfogytunk! |
Halihó a Hunyadisoknak! Szia jaki! Én erről a klub dologról csak annyit tudok, amenyit itt írnak a fórumon. Én speciel csak arra használom a klubot, hogyha problémám van akkor rákérdezek, tud e esetleg valaki segíteni. És én is segitek másnak ha tudok. Szerintem erről kellene ennek szólnia. Nem személyeskedésekről. És ha speciel két klub lesz akkor ott is elolvasnám szívesen azokat az írásokat, amelyek engem érdekelnek. A klub életet meghagyom azoknak akiket ez érdekel. Valószínüleg a vezetőség más más állásponton volt több dologban. Én tiszteletben tartom a véleményüket. Azért azt is figyelembe kell venni, hogy van itt a hyundai klubban vagy 100-200 felhasználó, vagy tag nevezze ki minek akarja, és mindig az a tucat féltucat ember csinál mindent, hogy mi jól érezzük magunkat. Nah mindegy szerintem ez már lerágott csont. Mindenkinek balesetmentes vezetést kívánok. |
Nálad kevésbé aktív tagok is megmondják a véleményüket! Ez ne zavarjon! |
Egy kicsit sok volt a nem. Jaki |
Szia Imcsi. Tényleg valami nem stimm , nem vagyok aktiv tag, tehát nem itélkezem. Üdv jaki. |
Sajnos inkább úgy néz ki, hogy nem folyik itt semmi! |
Szia Kecsu. Tényleg nagy, Te érted, hogy mi folyik itt?? Üdv Jaki
|
Hali mindenkinek! Nagy itt a pangás mostanság! |
Sziasztok Ponysok. remélem mindenkinek szuperál az autója, Üdv |
Hali Janper ! Mi van a pony vásárlással?? Üdv Jaki |
Szia!
Mi családi autónak használtunk egy 91es példányt, 6 évig, 13 évesen adtuk el, és semmi baj nem volt vele, a normális kopásokon kívűl. (cseréltünk féltengelyszimmeringet, fékbetéteket, első féktárcsákat, gumikat)
Ha nem idegen tőled a bütykölgetés, nagyon olcsón megúszod a kopó alaktrészek cseréjét is! Szóval bátran vágj bele, de inkább fiatalabb példányt vegyél, azok már katalizátorosak, és elektronikus a karbijuk is!
Üdv, Zsolti |
Szia Janper. Én is használtam vettem egy 94 ponyt vagy excelt mert ez a feliret van rajta, de különben tök mindegy, a géppel három év alatt 60000 km-et mentem, nem mondom hogy nem volt gond vele de cserben nem hagyott. Kényelmes , szerintem jó kis autó. Üdv Jaki |
Szia Janper!
Nekem bejött a Pony, olcsó autó és igazi igavonó, tankolod és megy. De azért ez is csak autó, foglalkozni kell vele:)
Mindent összevetve ha sikerül egy kevesett futottat kifogni, akkor nem lesz vele gondod.
Olvasd el a totalcar népítéletét, ott kapsz jót, rosszat. Mármint véleményt. De döntő többségben dicséretet.
sok sikert
|
sziasztok!
most akarok venni egy ponyt,még sosem volt ilyen autom
és nem tudom menyire megbizhato auto
szoval mitt tanácsoltok vágjak bele?!
|
[201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1]
|