Témaindító hozzászólás
|
2006.02.16. 11:27 - |
Sziasztok! Ha valaki új Hyundai vásárlásán töri a fejét, alaposan nézeenkörül. Én a hetekben cseréltem le az autómat, ée sajnos erősen kihatnak avásárlókra a cég magyarországi gondjai. Senki nem tud semmit, senki nem vállal garanciát egy nem "csoporton belüli" értékesítőnél vásárolt autóra. Ha garanciális javítást kell végezni, nem a hibát nézik meg elősször, hanem azt, hogy kinél vásárolt az ügyfél. Nemértem, hogy miért kell nekünk azzal foglalkozni 2-4-5-millio kifizetése után, hogy az adott "MÁRKASZERVÍZ" kihez tartozik. Az van kiírva, hogy HYINDAI MÁRKAKERESKSDÉS ÉS SZERVÍZ akkor végezzék el a munkát aztán intézzék el egymás közt. Hozzáteszem mindenhol próbáltak segíteni, de szerintem ne csak próbáljanak. feuer |
[17-1]
Szia Fandras66!
Én már nem hordom gyári szervízbe, de az enyém öt éves múlt! Szerintem egy-két évig azért érdemes szakszervízbe vinni a kicsikét, mert nem kizárólag olajat cserélnek, jobb helyeken valóban átnézik a járgányt. Persze csodát valóban nem kell várni, de a garancia nem rossz ám, mert (bár egy Hyundai-al nem történhet semmi baj) probléma esetén nem kevéssel teszi olcsóbbá a javítást.
Ez az én szerény véleményem!:)
üdv, Kornél |
2002-es Accent, rozsdának nyoma sincs, pedig utcán alszik a kocsi, nem garázsos. |
Csak csatlakozni tudok, 2004 októberi Accent, semmi baja, egy-két izzó kivételével. A motor még csak egyszer panaszkodott, mégpedig a győri Shell benzinre. Azóta egyszerűen nem itatok vele olyat.
Ebben a korcsoportban meg még soha nem láttam rozsdafoltos Accentet, pedig...
|
az én accentemnek sincs semmi baja.se rozsda,se semmi,pedig 4 éves
|
Sziasztok!!
Nekem úgy tünik, hogy az accentek mintha nem lennének olyan jól összerakva, föleg ezek a 2003 körüliek! Elméletileg a váltó megegyezik a getz-ével, de mégis úgy vettem észre hogy lötyögősebb, meg a motor is panaszosabb. Nekem Getem van, de semmi panaszom nincs rá, föleg nem rozsdafoltok!!
Zolika
|
Sziasztok!
Az én accentem három éves, és már rozsdafoltok vannak rajta.
|
Imcsike! kb. 100%os, hogy jön majd egy 7személyes egyterü, meg egy dzsipp fazon is! Gondolom ezek jobban eladhatók! A combi nekünk sem tetszik, pedig rohadtúl kellene a nagyobb hely a gyerekek miatt!! |
Valakinek van ötlete arról, vagy tudja-e, hogy a Hyundai mért nem gyárt már kombi-t? |
Aztán 3 és fél évesen AC-, majd injektor-csere! |
Nekem külön felajánlották, mielőtt letelik a 3 éves garancia vigyem be a szervizbe és átnézik, hogy minden rendben van-e, nem kell-e garanciában valamit kicserélni! Üdv! |
ne vicceljetek, már ahhoz is szakértelem kell, hogy az autóhifire rádugjak 1db DIN csatlakozót és betoljam a helyére? Fel sem merült bennem, hogy bármi garanciaprobléma lehet ebből! Nem bonyolultabb, mint egy hifitornyot bedugni a konnektorba és rádugni a hangszórókat! Az enyémnek csak annyi van a papírjában: "a nem megfelelő kábelezésből eredő hibákért felelősséget nem vállalunk!". És ez így van jól. sopi76 |
Állítólag a Power Max beépítése sincs hatással a garanciára! Üdv: ! Imcsi |
A Hyundai Kretschmer-nél megkérdeztem, és elmondták, hogy semmi akadálya annak, hogy garanciális autóba (Hyundai Get) autóhifi kerülhessen. Tekintve, hogy az autóhifinek azon kívül, hogy az akkumlátorra csatlakozik, semmi köze az autó többi részéhez, ezért nem jár semmilyen garanciavesztéssel. Azt ugyan nem mondták, de nyilvánvaló, hogy azért nem árt szakszervízben végeztetni a szerelést, és erről papírral rendelkezni. De ez úgyis kell a beépített eszközök garanciájához is. (Házi beszerelés esetén semmilyen autóhifi eszközre nincs garancia!) Ixion |
Sziasztok! Ha valaki új Hyundai vásárlásán töri a fejét, alaposan nézeenkörül. Én a hetekben cseréltem le az autómat, ée sajnos erősen kihatnak avásárlókra a cég magyarországi gondjai. Senki nem tud semmit, senki nem vállal garanciát egy nem "csoporton belüli" értékesítőnél vásárolt autóra. Ha garanciális javítást kell végezni, nem a hibát nézik meg elősször, hanem azt, hogy kinél vásárolt az ügyfél. Nemértem, hogy miért kell nekünk azzal foglalkozni 2-4-5-millio kifizetése után, hogy az adott "MÁRKASZERVÍZ" kihez tartozik. Az van kiírva, hogy HYINDAI MÁRKAKERESKSDÉS ÉS SZERVÍZ akkor végezzék el a munkát aztán intézzék el egymás közt. Hozzáteszem mindenhol próbáltak segíteni, de szerintem ne csak próbáljanak. feuer |
[17-1]
|