Témaindító hozzászólás
|
2006.03.21. 10:01 - |
Nos, én Mosonmagyaróváron, a Widemann nevű fiatal srácnál tetettem fel egy alap sportdobot és egy króm véget. Hang nulla, teljesítmény picit érezhető volt. Megkérdeztem mi az oka, és azt mondta, hogy két katalizátor van a gépen, így túl nagy a hangtompítás és a fojtás. Kis utánjárás (Upyték) és kiderült, hogy a középdob nem katalizátor (elvileg), hát akkor hagyjuk a sportkatalizátort és vágassuk ki a középdobot...megtörtént. A kivágás után kiderült, hogy mégiscsak katalizátor, de akkor már mindegy volt és amúgy is csak a (majdani) zöldkártyánál lehet gond. Hang megjött, kellemes dörmögés, finom rotyogás. A teljesítmény érdekesen alakult, először lomhább volt a kocsi, pár száz kilométer után azonban megszokta a Kicsike és most már repül.:)) A kipufogódob egyébként 1 éves garival jár és a kpm által elismert. Annyit azért tudni kell, hogy túl kis átmérőjű csövek vannak gyárilag az Atoson, ezért sem tud 100%-os lenni egy dob. A komplett rendszer csere pedig húzós (leömlő:39.000Ft, sportkatalizátor:49.000Ft, sportdob+vég+szerelés:14.000Ft(!!) ) Hát ennyi. Üdv:Kornél |
[73-54] [53-34] [33-14] [13-1]
Köszönöm szépen a szíves tájékoztatást, most már látom, hogy jól döntöttem, amikor az Atos Prime-t szemeltem ki ;) |
Az igazán technikai részleteket a partnereink között található Jármű-Trió Bt.-nél tudod megkérdezni! Ők is klubtagok nálunk, éa közel 20 éve foglalkoznak Hyundai-okkal...! Hívd őket nyugodtan, márkafanok!:)
A tartosságról tudok írni. Mint írtam már 4 éve hajtom a kicsikét. Közel vagyok már a 67.000 km-hez. A kocsi (bár tipikusan városinak néz ki és annak is adja a Hyundai) tökéletesen megfelel hosszabb távú utakra is. Én Mosonmagyaróváron élek, dolgozom, tanulok, szülők Pesten.... Sokat járok vele városban, közúton, autópályán, és bizony mivel agrármérnöknek tanulok sokat használtam már könnyű terepviszonyok között. Márha a lámpáig érő víz, a kukoricaföld, és a Szigetköz saras, fás részei annak mondhatóak...!:) Tipikus hibái nincsenek. Az ülések tökéletesen kényelmesek. 3 hete a Mosonmagyaróvár-Budapest- Mosonmagyaróvár-Budapest-Mosonmgyaróvár szakaszt csináltam meg 11-12 óra alatt (739 km) és minden fizikai fájdalom stb. nélkül szálltam ki az autóból hajnali 3kor. A motor tartós, egy kis hibája van. A fogyasztás nagyon sok mindentől függ. Télen akár a 8 litert is eleszi a városban, vegyesben a 7 liter. Nyáron viszont kárpótól, hisz volt már 4,5 átlagom is! Persze azért az 5 és 6,5 a jellemző. Ezenkívül elég rugalmasan hajtható és a váltó is kényelmes. Egyesben kicsit szegényes, de a 2-3-4 sokszor meglepetést okozhat nagyobb (és agresszívabb) autósoknak. Pályán a 120-130 km/h tempo simán tartható, és persze a gyári vég is gond nélkül elérhető (148km/h). Negatívum a magas építés, de csak erős szélben. Amikor azt érzed, hogy kanyarban durván bedől a karosszéria, az kívülről nem is annyira durva és főleg nem fog borulni a kocsi, inkább elkezdi majd dobni a hátsóját, az meg király érzés. Hmm. Mit írhatnáék még. Talán inkább összefoglalom. A Hyundai Atos Prime egy megbízható kisautó. Szép külső, tágas (ez valóban igaz!) belsővel, lehajtott ülésekkel közel 2m3 a rakodófelület. Egyaránt használható városban, és hosszabb távokon, ideális "családi" autó lehet 2 fő részére. Egy biztos, hogy csalódni sosem fogsz benne! A legnagyobb hiba eddig az izzócserék voltak...ja most vmi csapágy ciripel jobb elől, de köv. szervíznél azt is cserélik.
Hát talán ennyi. A többit a Jármű-Triónál tudod megkérdezni. Fordulj hozzájuk bizalommal!
üdv:Kornél |
Egészen konkrétan pl. a motorfelépítésre, vezérlés, illetve gyújtás kialakítására, kenési rendszerre vagyok kíváncsi, illetve a futómű megoldásaira,meg hogy mennyiben tér ez el a nagy átlagtól, meg hogy úgy általában mennyire lesz ez a kis kocsi tartós... köszi! |
Szia Dionysos!
Mire lennél konkrétan kíváncsi? Nekem most lesz 4 éves az Atosom. A prosiban leírtak (bár valóban ritka eset) itt mindenben korrekt. Nekem egy sportdob és vég van feltéve. Ettől egy kicsit élénkebb a kicsike és persze a hangja is szebb lett. Ezen kívül van benne egy dvd-s autórádió. Mivel most úgy tűnik még 2 évig velem marad nekiállok szépítgetni. Napfénytető, alufelni (ráfér a 14''-es is!), dupla kipufogóvég (jobb és bal oldalt), lesötétítés...aztán a többit még meglátjuk. Szóval a kocsit csak ajánlani tudom!A Tulajdonosi vélemények topicban többet is írogattunk róla. Ha megnevezed a konkrét kérdéseket remélem tudunk majd segíteni!
Jó utat!
Kornél |
Sziasztok!
Most készülünk venni egy új Atost, és némi információra lenne szükségem a műszaki felépítéséről, ami valahogy több, mint a gyár által a vevőre tukmált prospektus... hol lehet ezt megtalálni? Tudna valaki nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm. |
Nagyon köszönöm a választ!!! |
Üdv Elantra
A direktszürő károsodással nem jár, esetleg időszakos tisztítása ajánlott, viszont teljesítmény növekedéssel ill. fogyasztás csökkenéssel jár(persze hosszútávon). A kipufogóhoz én sem kaptam papírt, de úgytudom, hogy a müszakin átmegy. Akkor lenne gond asszem, ha a hangja a megengedett decibelhatárnál hangosabb lenne. De ha biztosat akarsz, előtte érdeklödd meg ott, ahova műszakira viszed.
Minden jót, és balesetmentes közlekedést.
Zolika |
Ahoj mindenkinek olyan kérdésem lenn ha én a dízel hunyadiba raktam egy direkt szűröt akkor hosszu távon esetleg lesz e valamilyen károsodása a motornak??Rakattam rá egy sport dobot.Kell e ennek a dobnak esteleg valamilyen papír a műszakin???Katalizátor hagyva lett közép dob hagyva lett, stb. Nincs nagy hangja.kellemesen duruzsol.A boltban azt mondták hogy nem kellrá semmi papír...Kérdés az hogy hülye voltam e??? |
Pred.! Én már nagyon kiváncsian várom a bevezető árat! |
Semmi közelebbi! De szerintem alá fog ígérni árban a konkurenseknek! :)) |
Predi! Szerintem állati jól néz ki! Csak attól félek, hogy az ára elég horror lesz. Tudsz vmit, hogy milyen árfekvés lesz? 1.6l - 2.8l ig?? Ha lehet majd kapni jó lenne, vmi bevezető áron hozzájutni! |
Nani!
Mit szólsz a Hyundai Arnejs-hez? Nekem nagyon bejön! (Nagyon jó a formája!Már ha nagyobb autóban gondolkodsz.) |
Köszi Scan! Várok még, annyira nem égető! Tavaszra akarom szépen "felépíteni", lehet, hogy eladás lesz belőle, ez nem 100as. Ha kicsi lesz sajna meg kell, hogy váljunk tőle pedig állati jó állapotban van és a motorja sem mindennapos az 1.1es kategóriában! Majd meglátjuk! Addig is sziasztok! |
Nani,a Jano-dobot javaslom,vagy itt Ujpesten a Tél utcában is van egy.Szerintem a Getz-re oválist érdemes feltenni,elég furán nézne ki a szép kis auton a nagy kerek cső.
Ha nem akarsz tul sokat költeni,alkalomadtán én is meg tudom csinálni a gyáribol,és akkor csak egy vég kell,igaz,nem lesz tul hangos,viszont sokat nyom rajta.A gömbölyümön is az volt,és teljesen jo hangja volt /Matyika a tanu pl./
A Ladára poroltobol csináltam,de azt nem javaslom...
Ha nem sürgős,még a Subarus haverjaimtol rákérdezek,van egy két mágus,aki hobbybol kegyetlen jo dolgokat csinál. |
Scan! Javasolj nekem légyszi egy frankó hátsó sportdobod a getzre! Néztem a neten 1 csomót, de frankón nem tudok dönteni. Te járatosabb vagy a tunningba mint én. Tipus, forma stb.! Köszi, Nani! |
köszi kornél!! hát a távolsággal nagy gond nem lenne,,,mert néha hétvégn szoktam menni óvárra ismerőshöz,,(igaz nem az accental),,hát csak az anyagiak miatt lenne próbléma!!annyiból:felmeygek az tízes megveszem a cuccot-felszerelik,,megmég haza is kell jönnöm,,,de ha minden jól alakul akkor lehet hogy két év mulva én mosonmaygaróvári leszek!!!szal ezt a kipufogó dolgot egyenlőre hanyagolom,,
gondolom az accentba drágább lenne a kipufogó????nem vagy megúsznám 14000-ből??? |
Kornél,most beszélgettem egy márkatársaddal,sportlégszürő,gyertya,kipufogo komplett,leömlő!,chip,9o lovas.Asszongya,csak a magassági kormány hiányzik,hogy felszálljon.Probáltam agitálni,hogy lépjen be,de azt mondja,külföldön dolgozik,és ritkán jár haza. |
Az általam vásárolt kipufogó is elhalkulós fajta, és érzek is egy kis (pár százalék) pluszt a kicsikében, de ezt már írtam. Szerintem 14.000 Ft-ért nem volt sok, garanciával, szereléssel, véggel együtt a dob. Bár igaz ez csak az alap. A szerelősrác tényleg nagyon korrekt, mindenkitől csak jót hallottam tőle, ezért fodultam hozzá. Nektek csak a távolsággal lehet gondotok, mert ugye óvári székhelyű a cég...Gagyit nem érdemes venni, mert az valóban idegesítő, ha több száz kilóméteres útnál folyton dübörög alattad gép Boss Barátom, meg a felügyelet is kötekedhet, az enyém pl. engedélyezett. Hát ennyi. Üdv:kornél |
DOHC-es,injektroros,de már emlitettem,azt egyből kivágják a Sierrákbol,és tesznek bele valami brutálkarbit,ami mindjárt lök rajta vagy 12 lovat.Meg a Te bukszádon 2-3 liternyi pluszt. |
szivesen,Sopi.ha segitség kell,szolj |
[73-54] [53-34] [33-14] [13-1]
|