Témaindító hozzászólás
|
2007.04.14. 09:55 - |
Üdv mindenkinek!
Most vettem egy Coupe 2.0 FX-et (az előző autómat kinőttem). Lenne valakinek tapasztalata mit érdemes ráküldeni az autóra? Német tuningoldalon találtam hozzá való kompressor kittet, de jobban húzok a turbó és a nitró irányába! Melyiket és mekkorát érdemes ratenni? A chipje alapból irható-e, vagy csere? Ezenfelül minden tuningötletet szivessen olvasnák!
Előre is köszönök minden ötletet!!! |
[4-1]
Szia Krisz.
Amit javasolnék a chipre, az a csere. A gyári chip nem igazán tuningra készült, nem biztos, hogy a várt eredényt kapod. Viszont a tuningchipek (igaz hogy drágább, de nem biztos) erre készültek. +10-20% lóeröt nyerhetsz vele. Tehát a coupé 144 lóerös+ kb 15%lóerö= kb 160 ló lesz,+ a nyomaték is megnö. Ami a chip mellé még javasolt, az egy lészürű kit. Egyszerü, de nagyszerü. Nekem is van a kicsi Getbe, de ki nem venném!!! Kb 5% lóeröt ad, de tutira többnek érzödik. Amit még ajánlanék a tuninggyertya. Kb 5%lóeröt tud, és nem drága.
Egyszóval elsö lépcsös tuningra ezeket ajánlanám! Elönye, hogy olcsó, és nem küldi szét a "kasznit".
Számoljunk egyet.
A kocsi 144 le + chip kb 20 le + légszürö kb 10 le + gyertya kb 10 le = kb 170-180 le. Szerintem nem is rossz kb 100-150 ezerböl nem?? És hogy észrevehetö a 40 ló is az tuti, + a nyomatékod is megnö. Ha bármi van, elérsz még a 06309769021-es számon. Gondold meg.
Üdv Zolika |
Szia Zolika! Már kezdtem azt hinni, hogy csak engem érdekel itt a tuningolás (vagy ilyen kevesen vagyunk?) Sajnos a zsebem szabja meg a határt! Igy először még csak a kissebb átalakitások jönnek. Az sem árt ha az első próbánál nem küldöm szét az autót! A nagyobb tuningra csak jövő tavaszra kerül sor! Sok érvet hallottam a turbó mellett (lehet, hogy ezért) a kompresszor is érdekelne. Egyenlőre az érdekelne, hogy irható-e a chipje? Szerintem ha igen, akkor nincs szükség a cserére. A másik dolog pedig, a motorja mennyire viseli el a nitrót és hány lovas fúvókákkal érdemes felrakni? A 400le-től nem kell tartanom, viszont szeretném elérni a 250-300le-t, ehez viszont nem kevés pénz kell! Ja és még érdekelne, alapból kb. hány le. mérhető rajta keréken leadva? Előre is köszönöm!
Üdv: Krisz |
Szia Krisz
Jelenleg a tuningolásnak csak a pénz szabhat határt. Ha ez nem gond, akkor már csak az igényeidet kell kielégíteni, meg hogy mire lenne építve az autó(gyorsulás, utca). Várpalotán van egy csaapat, ők nem ismernek lehetetlent, plusz 2 év garanciát vállalnak mindennemü átalakításra. Mivel fronthajtású autód van, 400-450 le- nél többet nem érdemes belerakni, mert 3.-ig csak álsz egyhelyben, és füstölöd a gumit. Én is turbópárti vagyok, tervezek egy átalakítást coupéra én is, de még nincs meg az alany. Chipet szerintem cserélni jobb, mert a tuningchipek már eleve tuningra készültek. Az átalakítás kb 1 millától a csillagos égig terjedhet, igény szerint!!
Ha kérdésed van, szívesen várom, esetleg ha van már elképzelésed, rákérdezek.
Üdv: Zolika |
Üdv mindenkinek!
Most vettem egy Coupe 2.0 FX-et (az előző autómat kinőttem). Lenne valakinek tapasztalata mit érdemes ráküldeni az autóra? Német tuningoldalon találtam hozzá való kompressor kittet, de jobban húzok a turbó és a nitró irányába! Melyiket és mekkorát érdemes ratenni? A chipje alapból irható-e, vagy csere? Ezenfelül minden tuningötletet szivessen olvasnák!
Előre is köszönök minden ötletet!!! |
[4-1]
|