Az új Getz teszt
Forrás: AutóMotor 2005.10.19. 23:38
Tetszett nekik! A négy vadiúj motort dícsérik nagyon: "Kétségkívül a 110 lóerős, 1,5-ös, négyhengeres dízel a Getz legkomolyabb erőforrása. Csendes, pörgős, nyomatékos, és ha a vezető meg tudja állni, hogy nem használja ki a benne rejlő potenciált, még takarékos is. A két nagyobb benzines közül már az 1,4-es, változó szelepvezérléses is remekül mozgatja a kisautót. Hangja 150 km/h sebességig alig hallható."
1.1 12V: 66 LE, 99 Nm, 5,5 l/100km
1.4 16V: 97 LE, 125 Nm 6,1 l/100km
1.6 16V: 106 LE, 144 Nm 6,2 l/100km
1.5 CRDi: 88 LE, 215 Nm 4,6 l/100km
1.5 CRDi: 110 LE, 235 Nm 4,6 l/100km
Vélemény a dízelekről:"Puhányságnak, rugalmatlanságnak és hangoskodásnak a szerényebb verzió sem adta jelét, a 110 lóerős pedig még egy lapáttal rátett minderre. Élmény velük minden egyes méter."
|