265 Hyundai személyautó és haszongépjármű érkezik az Ausztria-Svájc UEFA EURO 2008™ labdarugó bajnokságra, hogy a csapatok, a rendezők és a VIP vendégek hivatalos járműveként szolgáljanak.
(Hinwil, Svájc) – A Hyundai Motor Company május 28-án végezte el kezdőrúgását az UEFA EURO 2008™ szponzorálási folyamatában, amikor átadta a 265 Hyundai gépjárművet és képletesen a 463 busz-üzemnapot az UEFA-EURO2008™ időtartamára. A labdarúgó Európa-bajnokságot június 7-29. között rendezik meg Ausztriában és Svájcban.
A Hyundai Motor Europe elnöke, K.H. Ahn egy szimbolikus, nagyméretű autókulcsot nyújtott át az UEFA gazdasági igazgatójának, Philippe Margraffnak és az EURO2008™ rendezvény igazgatójának, Martin Kallennek. Beszédében az elnök kijelentette, hogy a Hyundai magasabb sebességfokozatba kapcsolt szponzorálási tevékenységeiben: “A Hyundai büszke arra, hogy immár harmadik alkalommal lehet a Labdarúgó Európa-bajnokság partnere. A VIP vendégek és a bajnokság résztvevőinek szállítása kiváló megjelenési lehetőséget teremt – és erre szükségünk is van, hiszen márkánk és termékeink számára szélesebb ismertséget szeretnénk biztosítani Európában.”
“A futball olyan univerzális nyelv és összetartó erő, ami nemzetiségtől, fajtól és vallástól függetlenül mindenkire hatással van. Ez egybevág a Hyundai értékeivel és céljaival,” mondta Ahn elnök.
A Hyundai által kiállított autóflotta élén a luxuskivitelű “Grandeur” szedán áll, ami az UEFA EURO2008™ bajnokság zászlóshajójaként szolgál. Összesen 39 Grandeur-re vár a VIP vendégek és más méltóságok szállításának feladata. Európa legnagyobb sporteseményének partnereként a Hyundai ezen kívül Sonata szedánokat (8 darab), Santa Fe SUV-kat (12 darab), Tucson SUV-kat (2 darab), i30cW modelleket (70 darab) és H-1 járműveket (134 darab) biztosít a rendezvény idejére.
A flotta kiegészítésekén a Hyundai buszokat is biztosít, illetve a nemzeti válogatottak csapatait szállító buszok is a vállalattól származnak. Ez utóbbiakat a Hyundai logó mellett a nemzeti csapat színeivel dekorálják, valamint a szurkolók biztató szlogenjeivel. A rendezvény idejére a Hyundai sofőröket is küld, és természetesen technikai segítséget is nyújt.
A Hyundai nem először szerepel az UEFA megbízható és eredményes partnereként, hiszen már 2002-ben és 2004-ben is a vállalat volt a Labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos autószállítója. A sportesemény és az ezzel járó vevőorientált programok rendkívül sikeresek voltak, és a világ futballrajongóinak milliói előtt tették rokonszenvessé a Hyundait.
A Hyundai Motor Company a világ legnagyobb futball-szponzorainak egyike: hivatalos támogatóként szerepelt a 2002-es Korea/Japán FIFA világbajnokságon és a 2006-os németországi FIFA Világbajnokságon is, valamint a FIFA számos egyéb rendezvényén. A vállalat a 2010-es és 2014-es világbajnokságokra is kiterjesztette szponzori szerződését a FIFA-val. A Hyundai Motor Company számára rendkívül fontos töltést ad a futball öröme és a játék izgalma, emellett pedig a nemzetközi futballesemények támogatása révén jelentősen nő a márka ismertsége és imázsa. A futball nagy segítséget nyújt abban, hogy a vállalat a sport-marketing stratégia révén még erőteljesebben megvesse lábát azon európai, afrikai, ázsiai és latin-amerikai országok piacain, ahol a futball a legnépszerűbb sport.
Ha további információkra van szüksége az UEFA EURO 2008™ bajnokságról, kérjük keresse fel a Hyundai Labdarúgó Európa-bajnoksági microsite-ját: http://euro2008.hyundai-motor.com
Forrás: