Óra
 
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2004-10-30
 
HKM oldalak
 
Üzen-Ő-fal
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
HKM Meteorológia
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Vendégkönyv
[Friss hozzászólások] [3332-3313] [3312-3293] [3292-3273] [3272-3253] [3252-3233] [3232-3213] [3212-3193] [3192-3173] [3172-3153] [3152-3133] [3132-3113] [3112-3093] [3092-3073] [3072-3053] [3052-3033] [3032-3013] [3012-2993] [2992-2973] [2972-2953] [2952-2933] [2932-2913] [2912-2893] [2892-2873] [2872-2853] [2852-2833] [2832-2813] [2812-2793] [2792-2773] [2772-2753] [2752-2733] [2732-2713] [2712-2693] [2692-2673] [2672-2653] [2652-2633] [2632-2613] [2612-2593] [2592-2573] [2572-2553] [2552-2533] [2532-2513] [2512-2493] [2492-2473] [2472-2453] [2452-2433] [2432-2413] [2412-2393] [2392-2373] [Korábbi]

2008.06.06. 07:26 Idézet

Sziasztok!

Hát nem rossz ötlet! Beszélek szülőkkel, de nem lesz gond, ha így dönt a társaság! Kérek minden érintettet, hogy nyilatkozzon!:)

A túra időpontját is kijelölhetnénk, hogy minél hamarabb jelentkezni lehessen rá, és intézhessem a szállást és a többi hozzávalót! Ha minden jól sikerül, idén is kis hazánk egy igazi gyöngyszemét nézhetjük, járhatjuk be! Az "Ezer Sziget Országa" a cél!

Az én javaslatom a 2008. július 12-13 lenne, igény szerinti (bár javasolt) 11-i érkezéssel. A szállás a már sokak által ismert Gazdász Hotel lenne. Nyáron még úgysem voltatok ott, pedig ilyenkor a legszebb a Wittmann Park! Terveim szerint az egész Szigetközt járná be a túra, s talán sikerül egy meglepetés programot is összehozni!!

Várom a véleményeket! Jelentkezni a szokásos helyen lehet (A HKM Találkozók topikban)!

A Halászteleki "bulira" pedig itt vagy hívjatok!

szép napot mindenkinek!

Kornél


2008.06.05. 19:17 Idézet

Szasztok.

Szerintem hagyjuk ezt a kresz témát.

Kornél: Mennyire lenne megoldható, hogy a szegedi túra helyett, a Rita miatt csinálnánk egy halásztelki talit???? Ösök sehol, szabad a pálya, és különbenis mi egy kultúrált klub vagyunk, akik minden szomszédra tekintettel vannak!!! NA?????? Mégis csak családiasabb szük körben!!

Zolika The Rocket


2008.06.05. 16:51 Idézet

Sziasztok!

Zolika! Köszii!:)

No szóval a helyzet a következő. A szegedi klubtalálkozós programon sajnos én nem tudok részt venni, mert szülők és nagymami elutaznak egy hétre (júni 28-tól) Belgiumba (családi szálak) és én végig Halászteleken leszek mint kutya-sitter. Így akkor egy hétig sehova nem tudok kimozdulni. Nagyon sajnálom, mert arra a hétvégére lehetett volna tenni az autóstúrát is....:(:(:( Ne haragudjatok rám, de ezt most nem tudom megoldani. Ritácska miatt azt gondolom a szegedi dolog lenne ideális. A túrát a következő hétvégére tudnám megcsinálni, csak nem tudom, hogy akkor Ő még itthon van-e? Kérlek titeket, hogy döntsétek el a dolgokat, és akkor annak megfelelően intézkedünk. Ha Szeged, akkor írni kell a pontos létszámot stb., ha Szigetköz, akkor is foglalnom kell a szállást stb.

Mégegyszer ne haragudjatok!

A lenti témával kapcsban nemsoká újra jövök!!!:)

üdv:Kornél


2008.06.05. 13:34 Idézet

Sziasztok.

Kornél: Gratula, a takarmányozás is sikerüljön, had legyünk büszkék rád. (Vagy csak egyel több ok legyen az ivásra!!)

Zolika The Rocket


2008.06.05. 12:35 Idézet

Sziasztok!

Sikerült a állattenyésztésem is sikerült! Így marad a takarmányozástan kedden. Remélem nem lesz vele gond és belevethetem magam a munkába....meg a nyárba!

Este leszek itt, mert van néhány dolog amit íni szeretnék!

Addig is legyetek jók és vigyázzatok magatokra!

üdv és puszi:Kornél


2008.06.04. 00:23 Idézet

Sziasztok!

"A közúti közlekedés biztonsága és zavartalansága fontos társadalmi érdek. A biztonságos és zavartalan közlekedés alapvető feltétele, hogy a közlekedési szabályokat mindenki megtartsa és számíthasson arra, hogy azokat mások is megtartják. Emellett szükséges az is, hogy a közlekedés résztvevői előzékenyek és türelmesek legyenek egymással szemben."

Ez az úgynevezett "Bizalmi Elv"és egyben a KRESZ szabályainak első sorai.
Zuby-Zsuzsi! Maximálisan veled értek egyet, szerintem te is az idézett sorokra gondoltál a felvetésedben. Véleményem szerint, amíg a vezetők ezt az elvet nem érzik a magukénak (legtöbbször nem is tudnak a létezéséről), addig az összes többi szabálynak sincs értelme.

Nyilván tudjátok, hogy a vezetőnek nics mérlegelési joga a szabályokat illetően, még akkor sem, ha egyértelműen sületlenség, vagy "kintfelejtett". Erre mondtam én, hogy a hatóság is kamasz még, mert különben nem utazna az értelmetlen szabályokra és táblákra és ez szerintem is felháborító. A baj az, hogy már ez ragadt meg a köztudatban, így amikor hasznos, előremutató akciókat kezdeményeznek, az autósok már csípőből ellenkeznek. Ilyen például a gyorshajtás elleni szigorítás. Vajon miért ezt forszírozzák? Mert minden egyes évben a baleseti statisztika feketén-fehéren megmutatja, hogy a balesetek közel harmada (és ezzel ő a legnagyobb szelet a tortából) a relatív és abszolút gyorshajtás miatt következik be. Muszáj javítanunk a statisztikán, mert az EU már összevonta szemöldökét, persze, hogy a legnagyobb szeletre fókuszálnak. Vagy miért abajgatnak mindig a biztonsági övvel? Mert a baleseti elemzésekből meg az derül ki, hogy az évi közel 1300 halottból 200-250 még élne, ha mindenki használta volna az övet.
Alapvetően tehát a hatóság jót akar, csak rosszul kommunikálják, az imidzsük meg a béka feneke alatt van. Miért? Mert évszázadok óta tudjuk, hogy a leghatékonyabb hosszútávú nevelő eszköz a PÉLDAMUTATÁS. A hatóság szerintem ezen bukja el az egészet.
Zsuzsinak igaza van! Ezt a példamutatást saját magunkkal kell kezdeni.

Nem akarok álszent lenni, nyilván én sem tudok minden szabályt mindig betartani, de törekszem rá. Amióta nagy nyilvánosság előtt oktatom, mondhatom, hogy 99%-ban azért sikerül.

Ami pedig a mindenkit bosszantó buborékokat, bambákat, gyíkokat illeti, higgyétek el az utakon kívül a tanpályán is jutott belőle az elmúlt négy évben. Hadd meséljek egy negatív és egy pozitív példát a "praxisomból":

1. A lejtős pályán tréningeztünk a csoporttal emelkedőnek felfelé. A feladat egyszerű volt, az emelkedő meredek szakaszán meg kellett állni (az út persze műgyantás, tehát piszkosul csúszik), és onnan álló helyzetből felkapaszkodni a meredek csúszóson. Gyenge tapadású gumival azért nem olyan könnyű. Az egész csoport finom gázzal elindulva sikeresen teljesíti a feladatot az első körben. A második körben azonban szoktam egy kicsit stresszelni őket. Az első autó vezetője egy 40 körüli úr, szépen vezetett, érezte az autót, lazán fel is jött az emelkedőn. A második autóban a felesége ült, szintén ügyes talpraesett vezető volt. Beküldtem a férjet a pályára és megállt az emelkedőn, majd rögtön utána utánaküldtem a nejét és közben rádión elkezdtem oltani a férjet, hogy menjen onnan, mert már mögötte van a következő, gyerünk már siessen. (Ismerős szitu az utcáról?) Láss csodát, a férj vadul elkezdte nyomni a gázt, ettől persze azonnal kipörögtek a kerekei és egy centit nem volt képes felfelé haladni. Csak nyomta nyomta, már füstölt a műgyanta és még mindig egy helyben állt. Végül leállítottam az egészet, megnyugtattam az urat, hogy nincs semmi gond, 5 másodperc alatt lenyugodott és simán felhozta az autót.
A végén odajött kezetrázni, hogy így még soha nem járt és köszöni, hogy megmutattam neki a szerencsétlen, tehetetlen béna szemszögéből is a helyzetet.

Szóval, ha éppen rámászol egy bénának az arcára, mert sietsz, tudd, hogy csak rontasz a helyzeten.

2.  A másik szintén egy emlékezetes esetem volt. Szintén egy házaspár a főszereplő, de ezúttal egy autóval, egymást váltogatva vezettek. A feladat a rántópad. Az egyik legnehezebb gyakorlat, még a nagymenőknek is meggyűlik vele a baja. Először a férj. Első kör nem sikerül, de majdnem jó. Második kör már jó, harmadik simán. Csere, jön az asszony, a férj továbbra is a kocsiban az anyósón. Első kör, egy hirtelen, de határozatlan mozdulat, elkésik, megpördül. Közben a férj folyamatosan magyaráz neki. Második kör, megint rándul a keze jó irányba, de félutón megáll, mert a férj már nemcsak beszél, hanem belnyúl a kormányba az anyósról. Persze esélyük sincs, én meg nem hiszek a szememnek, hogy a férj ezt csinálta. Harmadik kör, az asszony már nem is kormányoz, csak szorítja a volánt és pörög, miközben a férj végig magyaráz és megint próbál belenyúlni.
Na ekkor egyszerűen kiszállítottam a férjet az asszony mellől, újra elmagyaráztam neki a teendőket, megnyugtattam, bátorítottam, bíztattam. Negyedik kör, kishíján elcsípte az autót, ötödik kör teljes siker. A legszebb pedig csak most jön. Utána a férj odament a nejéhez, megölelte és bocsánatot kért tőle. Hozzá kell tennem, hogy az asszony gyökeres pozítív fejlődése engem is megdöbbentett.

Na ezért kell a segítőkészség, az előzékenység az autóstársaktól odakint is. Én a hasonló tapasztalatok alapján alkalmazom a pozitív motivácó eszközét az utcán és nagyon működik. Aki nem hiszi járjon utána.

Köszi, ha végigolvastad, mert több, mint egy órát gépeltem.:))

sirmoha


2008.06.03. 00:02 Idézet

Sziasztok!

Zsuzsi! Ne legyen lelkiismeret furdalásod, hiszen senki nem értett félre Téged. Egyszerüen csak más véleményen állunk néhányan, ami nem hiszem, hogy gond lenne, inkább lendített a topicon, nem is kicsit. Moha! Nagy részben jól irtad le a német viszonyokat, de ezek a németek már nem azok a németek akik elöször ültek ABSes autóban! Ott is egyre jobban megfigyelhető az a vezetési lazaság ami nálunk jellemző a 200as sebességnél. Nos, a németeket én hoztam fel, de vajon mit tudtok a spanyol, portugál, délolasz "csodákról"!? Itt nagy támogatóm lenne a "Scanias", de úgy vélem volt már a csapatból néhány emberke, aki megjárta ennek a pár országnak a "poklát"! Hát itt aztán rohadtul nem foglalkoznak semmivel. Sem a gyalogosok, sem az autósok! A büntik nagyok, ennek ellenére magasról "leszarják" a szabályokat, a rendőrökkel együtt. Talán a csendőrségtől fosnak egy kicsit, de nem ez a jellemző! És láss csodát: kevesebb a baleset a 3 országban (együtt)  mint a németeknél! Pedig nem kevesebb az autó, és még csak nem is gyengébb teljesítményüek! Zolika! A zebra és környékéről a következőket irom: (ezzel most nem leszek népszerű a Hunyadis Hölgyek körében!!!)

Most, hogy "nyalogatom itthon a sebeimet" elég sokat töltök a gyerekeim körében, tehát közlekedem is velük. Állok a babakocsival a zebra elött (Kiscelliu.), eljött vagy 6 női vezető, nem állt meg 1sem, inkább gyorsított mind, végül egy fiatal srác tartotta fel a sort aki legalább 80ról fékezett vissza. De legalább át engedett végre!! Na, mai napra ennyi, holnap folyt.köv!

Sziasztok! Nanniék

Gábor! Vasárnap indulok Oxfordba!  Nám gyüssz?


2008.06.02. 13:54 Idézet

Sziasztok!

Hát igen, a nyugat...! Lehet, hogy nem véletlen az, hogy átszámitva közel 1 milla a jogsi, és hogy fél évig tart a tanfolyam??? Én közlekedtem kint elég sokat, de azt a tudást itthol elfelejthettem, mert hiába számítok a másik segítségére, figyelmességére, valahogy nem kaptam meg(tiszt. a kívétel!!) Volt olyan, hogy a zebránál álltam, és nem értettem meg, hogy miért állnak meg az autósok, pedig még le se léptem!! Hát azért, mert ha észreveszi a rendör azt, hogy nem áll meg a zebránál amikor valaki átkelésre várakozik, kemény helyszini bírságra számíthat!! Tény, hogy a jogszabályok se olyanok, de a morál is teljesen más!! Ha a Kreszt meg is lehet változtatni, de az embereket nem, vagy csak nagyon nehezen.

Hát Zsuzsi, ez van, szerencsére nem mindenki ilyen,  nem vagyunk egyformák (még ha a nők 99% azt állítja, hogy minden férfi egyforma!! De akkor miért válogatnak????!!!!). Vannak dolgok, amiben nem értünk egyet mindenkivel, úgy látszik ez a téma is ilyen.

Zolika The Rocket

 


2008.06.02. 11:16 Idézet

Sziasztok!

Kezdem magam szégyellni, álmomban sem gondoltam volna, hogy ekkora vihart kavarok egy ilyen ártatlan kezdeményezéssel.

Ha figyelmesebben elolvastátok volna azt, amit írtam, akkor nem támadnátok ilyen élesen. Én nem KRESZ-ről és sebességkorlátozásról beszéltem, hanem közlekedési kultúráról, figyelmességről. A "ne rohanjunk ész nélkül " szólásom sem erre vonatkozott, hanem arra, hogy pl. a zebránál talán meg is lehetne állni. Engem is majdnem elütött egy autó kb. 1 éve a zebrán, zöld lámpánál, 120-al a XIII. ker. Béke úton. Egyszerűen éreztem, hogy nem fog megállni. S így is lett, úgy átszáguldott a zebrán, mintha ott se lettem volna. Az emberek döbbenten nézték. Ha nem bőg olyan hangosan a motorja, akkor lehet, hohgy észre sem veszem. Mit mondjak, nem volt egy kellemes élmény. Nem gondoltam volna, hogy ezt így el kell magyarázni.

De ez csak egy példa a sok közül, s bár tényleg nem értek hozzá, de nap, mint látom, hogy mindenki ideges, arrogáns, udvariatlan, fittyen hány a másikra, tehát lehetett volna mit tenni, s végre lett volna egy értelmes cél, amit eddig úgy hiányoltatok.

De ha nem, nem. A témát ezennel akkor lezárnám, igaza van Mohának, tényleg nem nőttünk még fel ehhez.

Üdvözlettel:

Zuby-Zsuzsi

 

 

 


2008.06.01. 23:39 Idézet

Sziasztok!

Nekem is van a témához mondandóm.

Én ezt a magyarországi és európai összehasonlítást úgy látom, mint a kamasz és a felnőtt viselkedése közötti különbséget.

Tény, hogy tőlünk nyugatabbra kb 2 generációval előttünk jár az autós társadalom. Amikor mi még éveket vártunk egy Trabantra a Merkúr-tól, akkor ők már ABS-t szereltek szériába az S Mercibe (1978). Ők is folyamatosan csiszolgatták a szabályaikat, bontogatták a szárnyaikat, miközben egyre gyorsabb autókat gyártottak és a biztonsági szempontok még sehol sem voltak. Nem maradt el az eredmény sem, halálos balesetek minden vadkörtefánál. De nemcsak az autógyártók jöttek rá, hogy az emberélet a legfontosabb. Németországban az egyik tanpályának 50 éves múltja van. A szemlélet váltás náluk sem ment zökkenőmentesen. Hiába szabadalmaztatta a Volvo Nils Bohlin nevű mérnöke révén a hárompontos biztonsági övet már 1959-ben, az autósok még vagy 25 évig nem hittek benne és az autókban is csak extraként szerepelt. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ők is átesetk azokon a fejlődési szakaszokon, amin mi megyünk keresztül. Ma egy német például sokkal képzettebb autós mint egy magyar (tisztelet a kivételnek, nagy számok törvényéről beszélek). Ez nem azt jelenti, hogy egy német jobb vezető, mint a magyar, hanem azt, hogy sokkal jobban tisztában van az autója és a saját képességeivel és hajlandó a határiain belül autózni, mert megtanították neki, hogy a fizika az úr. A német ha éppen egy limit nélküli autópályaszakaszon 200-al repeszt minden idegszála odafigyel, két kézzel fogja a kormányt és koncentrál az útra. A magyar meg pont ugyanúgy csinálja, mintha a pesti dugóban 12-vel araszolva éppen szétunná az agyát (bal könyök ablakban, jobbkézben mobil, közben cigi, ohne biztonsági öv stb.)

Az is igaz, hogy megváltozott nálunk az autó státusza. Míg 30 éve egy nehezen megszerzett drága kincs volt, addig ma egy fogyóeszköz. Ha már magára nem vigyáz a vezető (tudatlanságból), legalább vigyázna a féltett autójára... miközben ma bármelyik szalonban bármikor 0 Ft-at elhozhatsz egy új gk-t.

Miért mehetnek limit nélkül a németek itt-ott? mert elég érettek és képzettek hozzá. Aki hajt fokozottan figyel ,mert TUDATÁBAN van annak, hogy amit éppen csinál az fokozottan veszélyes. Aki lassabb ugyanott, az is fokozottan figyel, mert tudja, hogy jöhetnek nagyon mögötte.
Nálunk meg az Árpa Attila követelte a limit eltörlését és amikor a tanpályán járt kampányolni, azzal a szöveggel nyitott, hogy Ő majd bebizonyítja, hogy itt mindent meg lehet csinálni 100-al akár. Szerintetek hány napig röhögtünk a pörgésein?

Kamaszok vagyunk még (a hatóság is!!), és úgy is viselkedünk.

sirmoha


2008.06.01. 12:36 Idézet

Sziasztok Colos vagyok én erre nem mondok semmit.Én nem dohányzok nem iszok (csak talin)de az más.Szeretek gyorsan vezetni és ha tehetem tehettem oda is léptem neki rendesen,ugyhogy itt látszik aki akar hajt aki akar meg fel tartja a lendületes jármü forgalom áramlást.Tapasztalat Györnél autópálya felhajtón légyszi ne 30-al mennyünk fel és a pályán ne álljunk be 70-re elöre is köszi opelos vén szatyor.aki nem ismeri a szabályokat legalább ennyire ne üljön autoba vazze!!vagy hajtson szamarat.

sziasztok mindenkinek.Dunabogdány nekem még 1 hatalmas ?


2008.06.01. 08:39 Idézet

Sziasztok!

Szép napot Mindenkinek! Jó pihenést Nektek!

A lenti témával kapcsolatban van még egy-két dolog, de most inkább tanulok....

üdv:

Kornél


2008.05.31. 11:56 Idézet

Sziasztok!

A PÁV 1 csak egy ötlet, nekem sincs meg, de tudom, hogy szigorubban veszik! Kornél. Az eu-ban(lásd németo.) is kétsávos a legtöbb autópálya, de mégis tudják jól használni!

Úgy érzem, a kresz az, amivel lehet foglalkozni, de bármilyen szigorítást akarsz elérni, falra hányt borsó! Mindig is voltak, vannak, és lesznek áldozatok hazánk útjain, bármit szigorítasz! Mert kivételek mindíg lesznek!!

De még mindíg többen halnak meg a dohányzás okozta betegségektöl évente, mint balesetben!! Akkor most lobbizzunk a dohányzás ellen is??? Most nem azért mondom, mert sokan szívják a klubból, nem ellenük szól, de sajnos a számok ezt mutatják!!

Részemröl ennyi, nem akarok ezzel többet foglalkozni, vannak vidámabb témák is, beszéljünk arról, vagy szervezzünk talit!!

Zolika The Rocket


2008.05.31. 09:00 Idézet

Sziasztok!

Mindenkinek igaza van valahol. Én azonban azt gondolom pl. a gyorshajtásról, hogyha akar majd előz! A kormány és a gázpedál azért van az autóban. Amióta szigorítottak Pesten is látványosan lassabb a közlekedés! Nem egyszer fordult már elő, hogy mögöttem jön a hülyegyerek mint az állat, én meg intek akkor menjél csak....egy hosszú jobb kanyar (Tatabánya) és már ott is állnak a "fényképészek". Mire odaértem már intették is. Én egy laza duda és integetés. Megérte vajon sietni?? Erre csak ő tudja a választ. Én lakott területen maximum 55 km/h, ha valakinek nem tetszik akkor is ez van. A kamionos témáról a következő a véleményem. Sok normális van köztük, de sajna több az agresszív. Nálunk 80 a megengedett, de még így sem annyival mennek! A román, bolgár, török a külső sávban 120-nál letól(na), és nem is érdekli a szabály. Okoznak is nem kevés balesetet! Győrnél volt pár hónapja nem egy incidens, azóta szorgalmazzás az előzés tilalmát is. Sajnos a magyar autópályák alkalmatlanok a feladatuk ellátására. 3 sáv kéne, akkor talán rendben lenne. Nani! Attól, hogy Te jól és normálisan vezetsz még ezer hülye akad akiket meg megkéne fékezni! Szomorú, de mindig a normális kerül hátrányba a hülyék miatt! Bár közel sem vezetek annyit mint Te, de én főleg kishazánkban kergetem a kilómétereket és azt látom vidéken sokkal előzékenyebbek, normálisabbak az autósok. Valahogy ezt kéne "átragasztani" a többi autósra is. 14 alatt sokfelé jártam már, még az USA-ban is vezettem nem kis dögöket, és mily érdekes, 25 mph táblánál a Camaroval is 25-tel mennek! A pályán a kamion nem lépi túl a számára előírt határt (75 mph), és nem előzget, dudálgat, villog senki senkire. Nemcsak a szabályok számítanak, mert léteznek az ún. íratlanok is. No emiatt (is) kéne megpróbálni valamiféle összefogást kovácsolni.

szép napot!

Kornél


2008.05.30. 22:44 Idézet

Hy Mindenkinek!

Hát elolvastam amit irtatok, és a Zolika mellé kell, hogy csatlakozzak több szempontból is. Mint tudjátok nem kevés km.t hajtok le havonta európa útjain, tehát nem légből kapott a tapasztalatom. Amit jelenleg kis hazánkban kresznek neveznek az egy nagy szar és nem szabály! Ilyen a világon nincs, hogy pld. aut.pályán kamion 80km!! Továbbá aut.pálya, személyautó 100-120-130 éjjel nappal! Persze mind ez az EUban!! Korlátozás max 06-22h között! Este 10h után go, ki mennyire siet!! Én sem tartom be a szabályok többségét és nem azért mert figyelmetlen vok, meggyőződésből!! A PAV 1el nem értek csak egyet Veled Zolika, mivel azt is tudniillik, hogy csak kivételes esetben adják meg, (pld. munkaszerződés vmelyik különleges jelzést használó cégtől!!!) vagy ha jó a "hátszeled"!! A Pav 2 u.az ezt pedig simán bevezetném, de min. az EÜ2 tenném kötelezővé!!

Most hirtelen ennyi!

Sziasztok. Naniék

 


2008.05.30. 21:15 Idézet

Sziasztok.

A Kresz-es dologhoz csak annyit, nem is olyan régen a Sláger rádió, abban is a Bumeráng, kitalálta a "Tartsuk be a kresz hetet" címü "próbálkozást"! Figyelemmel követtem, és bebizonyosodott, hogy amíg a jogszabályok alkotóinak a fejébe nincs rend, addig ne is várjanak mást azoktól, akik ezekez használják (ill. használni próbálják)! 5 helyre küldtek nyílt levelet, és kb egy hónapig senki nem reagált rá. Utána is csak azért, mert a Szekeres Imre úr jó barátja a Bochkoréknak, és közbenjárt az ügyben. Ja, és akkor is csak egy köszönölevelet kaptak!!!  Meg a rengeteg értelmetlen tábla, illetve a kint felejtett táblák is sokszor balesetveszélyesebbek, mint ha nem is lennének ott!! Mert hogy javít utat a magyar?? Kiteszi a 60-as táblát!! Egyszer próbáljátok ki, milyen Budapesten betartani az 50-et!! Merthogy lakott terület!!

Én személy szerint nem tudom, és nem is vagyok hajlandó betartani a Kresz némely szabályát, mert a betartásával jóval nagyobb veszélybe sodornám magamat, és a családomat. Például, inkább fizetek a gyorshajtásért, minthogy egy kamion, vagy valamilyen nagy lesötétített fekete autó letoljon az útról!

Bocs, ha valakiknek ez ellenkezik a nézeteivel, de én ezt így gondolom, Mint klubtag, csatlakozom, de magánemberként elhatárolódom a témától!

Zolika The Rocket

U.I.: Én jogosítvány addig nem adnék az emberek kezébe, amíg minimum  PÁV 1-es vizsgát nem teszik le!! És akkor is fél évente újra kelljen vizsgázni!! 1/3-val csökkenne az autósok száma!!!

 

 


2008.05.30. 14:53 Idézet

Sziasztok!

Zuby-Zsuzsi! Szívemből beszéltél, természetesen szakmai tőkémet rendelkezésre bocsájtom az ügyben!

Kornél! Meghúztak taktan-ból? :) Tanulj gazdásztársam, mert drága az UV csekk és nem lesz pénzed üzemanyagra!

sirmoha


2008.05.30. 14:01 Idézet

A találkozóval kapcsban annyit szeretnék mondani, hogy szó volt arról is, nem oda megyünk, hanem akkor csináljuk meg az idei autóstúrát. Ennek eldöntése folyamatban van, de véleményem szerint nem rossz ötlet. A szervezést közösen vállalom Zolikáékkal, lévén a Szigetköz mellett lakom és eléggé ismerem is. A gyönyörű, érintetlen táj látványa, a környék megismerése, és az önfeledt szórakozás garantált lesz! Amint van valami rögtön jelentkezünk!

Kornél


2008.05.30. 13:59 Idézet

Csatlakozom a Zsuzsihoz! Annyival kiegészíteném az ötletet, hogy fogalmazni kéne egy nyílt levelet, azt pedig eljuttatni a többi klubhoz, internetes újsághoz, OBB-hez. Gondolom ezzel példát mutatnánk és bár egy fecske tényleg nem csinál nyarat, de elindíthat valamit! Közlekedjünk a klubhoz és a márkanévhez méltóan! Előzékenység, irányjelzés és a kluturált közlekedés legyen a három irányelv. Aki szintén így gondolja írjon tanácsot, véleményt! Aztán megfogalmazzuk a levelet és uccu neki!

üdv:Kornél


2008.05.30. 12:58 Idézet

Sziasztok!

Az elmúlt napokban történt tragikus közlekedési balesetekre való tekintettel szeretnék egy kérést intézni Hozzátok.

Szeretném, ha a HKM élen járna Magyarországon a közlekedési kultúra javításában. Tudom, egy fecske nem csinál nyarat, de ha sosem teszünk semmit, akkor örökké veszélyben lesznek szeretteink, s mi magunk is mindannyian.

Mutassunk példát, s kezdeményezésünkhöz biztosan csatlakozni fognak hozzánk más klubbok is. Erre jó alkalom lehet a Szegedi Országos Találkozó.

Vegyük fel a Működési Szabályzatunkba a céljaink közé, s minden talin beszéljünk arról, miként tudunk minél többet tenni azért, hogy javuljon itthon a közlekedési kultúra. De természetesen ne csak beszéljünk róla, hanem tegyünk is érte, elsősorban példamutatással. Ha már ott van a szélvédőnkön a HKM matrica, mutassuk meg, hogyan kell toleránsan, udvarisan és előzékenyen közlekedni, odafigyelni a gyalogosokra, a kerékpárosokra és természetesen a másik autósra is, azaz minden közlekedőre.

Én nem vagyok szakember, de Moha biztos sokat tud majd segíteni ebben nekünk. Amit viszont mindannyian magunktól is tudunk, s még sem tartunk be: ne rohanjunk ész nélkül, pár percen nem múlik semmi, csak néha a legdrágább, az EMBERI ÉLET.

Derűs napot, jó hétvégét és balesetmentes közlekedést kívánok Mindenkinek!

Puszi,

Zuby-Zsuzsi

 

 


[Friss hozzászólások] [3332-3313] [3312-3293] [3292-3273] [3272-3253] [3252-3233] [3232-3213] [3212-3193] [3192-3173] [3172-3153] [3152-3133] [3132-3113] [3112-3093] [3092-3073] [3072-3053] [3052-3033] [3032-3013] [3012-2993] [2992-2973] [2972-2953] [2952-2933] [2932-2913] [2912-2893] [2892-2873] [2872-2853] [2852-2833] [2832-2813] [2812-2793] [2792-2773] [2772-2753] [2752-2733] [2732-2713] [2712-2693] [2692-2673] [2672-2653] [2652-2633] [2632-2613] [2612-2593] [2592-2573] [2572-2553] [2552-2533] [2532-2513] [2512-2493] [2492-2473] [2472-2453] [2452-2433] [2432-2413] [2412-2393] [2392-2373] [Korábbi]

 
Partnereink

 

 
Partnerek
 
Hyundai linkek (hivatalos)
 
Társklubok
 
Hasznos linkek
 
Vegyes oldalak
 
Tagok oldalai
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?